هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

این روزها

سلام  دوستان خوبم این چند روزه تولد دوتا از خواهر زاده هام بود جاتون خالی خوش گذشت پسر عموی بچه های دو تا پنج شنبه هست که میاد سراغ پسر بزرگم پنجشنبه دوهفته پیش شب رفت خونشون یک شب موند پنج شنبه پیش هم اومد دنبالش ماخونه خواهرم تولد بودیم رفت خودش از قبل میگفت لابد میخواهد من ببره با پدرم اشتی بده من نمیرم گفتم خودت میدونی و واقعا هم همین طور بوده  میخواسته ببره که پسرم گفته من نمیام خلاصه برده بود بیرون ساندویچ خورده بودن و بهش گفته بود که اق والدین میشی ببین من پدرم ازم راضی بلایی سرم نمیاد ( حالا همین اقا وقتی رفته بودن ویلا پسرم می گفت که سر شارژ موبایل با پدرش دعوایی راه انداخته بود که بیا و ببین)  بعد هم رسونده بود خونه خواهرم اومدیم خونه حالش بد نبود یک کم از پدرش گله کرد من هم فقط گوش دادم بعد رفت خوابید از فرداش اخلاقش بکل عوض شد با کوچکترین بهانه شروع میکنه به دادوبیداد و کتک زدن برادر کوچکش من هم بهش گفتم اگر بخواهی بری با پسر عموت بیرون بیایی با ما بد اخلاقی کنی دیگه حق نداری بری اگر رفتی برو همون خونه عموت بمون اون زن عمو افریطه ات اینقدر از من بد گفت که بابات هم که عقل نداشت رفت اون گند زد  خیلی جلوتر از ما هم خبر داشتن  وفکر میکردن  جانشین خوبی برای من همین پسر عموش گفته بود که پدرت یکی رو زیر سر  گذاشته منتظر پدرم که از مسافرت خارج برگرده  ازدواج کنه وقتی زنیکه کلاه بردار از اب درامد حالشون گرفته شد البته جاری افریطه ام که از اول دنبال به هم زدن زندگی ما بود به هدفش رسید پسرم وسط حرفهاش گفت که پسر عموم میگفت بابام رفته با بابات حرف بزنه احتمالا کار  انحصار وراثت درست شده و میخوان از خونه پدری بیرونش کنن بفروشن و راه به جایی ندارن این  میخوان از این بچه سوء استفاده کنن تا من مجبور کنن که بیارم پیشمون ولی دیگه نمیدون اون زهرای بی عقل مرده و من این کار هرگز نمی کنم بهر حال پسرم فردا احتمالا با مدرسه میره اردو قرار بود برن شیراز مثل اینکه برنامه شون عوض شده میرن مشهد  امیداوارم مسافرت روحیه اش خوب کنه میخواستم زنگ بزنم به عموش یا پسر عموش بگم زندگیمون که بهم زدید خیالتون راحت نشده میخواد این بچه رو هم دیوانه کنید ولی حالم ازشون بهم میخوره ( اینکه این عمو و بخصوص زن عمو چون بقول شوهرم میگفت برادرم عروسک دست زنشه چه نقشی در ماجرا زندگی ما داشتن یک پست جداگانه میخواهد که تو فرصت براتون مینویسم ولی اینها ادم هایی هستن که برای رسیدن به هدفشون تا پای زندگی طرف وایستان یک بار برای یکی ازخواهر شوهرهام پیش اومد دیدم)گذشته از این ماجرا خونه هم همچنان ادامه داره سه شنبه پیش پول اماده کردم مقداری اوراق داشتم فروختم مقداری هم قرض کردم  به امید اینکه کلید بگیرم و  با استفاده از تعطیلات خونه جدید نظافت کنم ومقداری از خردوریز ها ببرم ولی متاسفانه جواب ثبت نیومده بود و صاحب خانه قبلی هم بهیچ وجه حاضر نشد پول بنگاه بمونه و کلید بده صاحبخانه جدید هم میترسه پول بده به اونها ونیان برای امضا محضر من هم دیدم هنوز تا اخر برج وقت دارم فعلا صبر کردم انشااله این چهارشنبه ردیف شه اگر نشد به صاحبخانه جدید بگم ۱۰میلیون بیعانه من بده برم سراغ جای دیگه البته واحد روبرو مون هم خالی شده گویا همین مبلغ ۳۷ میلیون که من پارسال رهن کردم  گذاشتن برای رهن نمیدونم شاید همین جا گرفتم فعلا که بلاتکلیف شدم یکی چیزی  که برام جالب بود اینکه صاحب خونه قبلی خانمش  رو بهانه کرده میگه من راضی هستم ولی خانمم راضی نیست چکار کنم ببرم از برج میلا پرتش کنم پایین نمیدونم خودش پست سر زنش قایم میکنه یا واقعا یک همچین زن های با جذبه ایی هم هستن صاحب خونه فعلی هم دریغ از یک ریال جالبه میگفت شما خواستی مبایعه نامه بنویسی من سریع ۷ میلیون میریزم به حسابتون ۰ روز شنبه هم بچه ها بزور فرستادم مدرسه یکی از همکلاسی های شیرین عسل میگفته مامانم کیفم ازخونه انداخته بیرون خودم بزور لباس پوشنده و بیرون کرده چون میگه حوصله ندارم تو وبرادرت با هم خونه بمونید و اعصابم خورد کنید کاش کلا تعطیل میکردن تا پدر ومادرها هم تکلیفشون بدونن پسر بزرگم چون بیشتر کلاشون نیامده بودن عملا تعطیل شده بودن ۰

بهمن ماه

سلام دوستای خوبم ممنون از اینکه نگرانم بودید ببخشید این مدت سرم خیلی شلوغ بود میخواستم یک پست راجع پسر کوچکم بنویسم از اینکه از وقتی بدنیا اومده  بچه خیلی ارام وخوبی بوده و اصلا برام درد سر درست نکرده الان هم خیلی خیلی مهربان و شاید تنها کسی که به خوشحال و ناراحت بودن من اهمیت میده و دلداریم میده البته من نهایت سعی ام میکنم که ناراحتی و مشکلاتم رو به بچه هامنتقل نکنم ولی اخر ها دی ماه و اخرین امتحان ها بود درست روز امتحان عربی که بچه ام اون همه کلاس رفت و تلاش کرد روزها امتحان مدرسه شون تعطیل نبود و بچه ها میرفتن مدرسه و ساعت ۵/۱۲ امتحان میگرفتن  زنگ تفریح قبل از امتحان یکی از بچه ها که خیلی درشت تر از بقیه اس و گویا همه رو اذیت میکنه با یکی از بچه درگیر میشه و اون بچه میگه اگه میتونی و راست میگی شیرین عسل ( پسر من)بزن و اون هم شروع میکنه به زدن شیرین عسل و  اون هم از خودش دفاع میکنه و نهایتا پسره میره سطل زباله رو بر میداره و چند بار میزنه سر پسرم و میخواسته سطل زباله  بذار رو سرش که با مقاومت شیرین عسل نمیتونه و متاسفانه از ۳ تا ناظم مدرسه حتی یکشون هم تو حیاط نبوده بچه ها جداشون میکنن و اون به شیرین عسل میگه جلو مدرسه منتظرشه   پسرم هم نمیره پیش ناظم یا مدیر مسئله بگه بعد از امتحان  میاد از مدرسه بیرون داشته با دوستاش میومده خونه که پسره میاد یقه اش میگیره و درگیر میشن در این گیر ودار یکی از وسایل که دربازکن چاقو قاشق وچنگال داره و من گردن شکسته براش خریده بودم البته اصلا قرار نبود با خودش ببره مدرسه ولی متاسفانه تو جبیب کاپشن اش بوده ومیافته بیرون و پسرم میاد برداره که پسره تا میبیه فکر میکنه چاقو و فرار میکه (خوشبختانه) چون اصلا نمیدونم اگر فرار نمیکرد چه اتفاقی ممکن بود بیافته چون ارام ترین ادم هم در موقع عصبانیت کارهایی مکنن که تصورش ممکن نیست هنوز هم از یاد اوریش تنم میلرزه بهر حال خدا شکر میکنم که بخیر گذشت حالا برخورد مسئولین مدرسه جالب بود که بخاطر سهل انگاری انها یک درگیری کوچک بچه گانه داشت به فاجعه منجر میشد  این پسره شر یک مادربزرگ داره که اومده بود مدرسه رو روسرش گذاشته بود من هم به مدیر  گفتم من از چهارشنبه به خاطر سردرد های شدید این بچه همه اش  دکتر و سی تی اسکن اینها بودم این هم لباسهاش همه اش پاره شده  تنش هم نشون دادم که همه زخمی و خراشیده شده بود اصلا میرم شکایت میکنم  و گفتم وقتی تو مدرسه نبوده و بنا به گفته شما ها دو سه تا کوچه اونورتر بوده به مدرسه ارتباطی نداره مادر پسرک هم اومده بود و همین  گفته بود( اینکه بیرون مدرسه بودّّه و مدرسه مسئولیتی نداشته و شکایتی نداره) و از رفتار مادرش عذر خواهی کرده بود بالاخره قضیه فصله پیدا کرد امیدوارم برای هیچ خانواده ایی پیش نیاد ۰ 

مشکل دیگری هم که داشتم اتمام موعد اجاره خونه اخر بهمن ماه که با صاحبخانه برای تمدید تماس گرفتم اون هم گفت باشه ولی باید ۳۰۰ هزار تومان ماهانه به کرایه اضافه کنید گفتم میتونم تا۱۵۰ تومان اضافه کنم که قبول نکرد من گفتم بلند میشم ( چون هم طبقه چهارم و اب هم فشارش خیلی کم و چون تو حمام توالت فرنگی داره پسر بزرگم دو یا سه بار بیشتر اینجا حمام نرفته خونه خاله اش بیشتر میره حمام دیدم ارز ش نداره بمونیم بای این قیمت و بهتره دردسر جابجا شدن قبول کنیم) بسپرید مستاجر بیارن که الان یک هفته کسی نیامده من یک جایی پیدا کردم رهن کامل که اجاره ندم با این اوضاع گرونی واقعا دیگه توان اجاره روندارم متاسفانه صاحب خونه همکاری نمیکنه گفتم حداقل ۱۰ میلیون از پول پیش بده میگه با خانمم مشورت کنم ( خونه مال خانم) گفتم شما میگید با خانمم تماس نگیرید به خودم بگید حالا  اینطوری میگید فعلا که جوابی بهم نداده خدا بخیر کنه من پولم از اینها بگیریم  فعلا خودم خونه رو با پس اندازم قولنامه کردم  توکل به خدا ۰