هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

اثات کشی

سلام تقریبا تو خونه جدید ساکن شدیم کمی از لوازم خونه قبلی مونده تا موقعی که تونستم پولم بگیرم تخلیه کامل کنم این پنج شنبه اگهی داده بودن که متاسفانه حتی یک نفرهم نه پنج شنبه ونه جمعه برای خونه نیامد ساعت ۸ پنج شنبه با خونه صاحب خونه تماس گرفتم شوهرش برداشت بهش گفتم که از چند نفری که گفتید خبری نشد من هم خسته شدم و میخوام برم خونم شما هم که نیامدید گفت اومدم  تا ساعت ۷ اونجا تو ماشین نشستم نخواستم مزاحم شم گفتم می یامیدید من میرفتم به کارهام میرسیدم بهر حال اینطوری که نمیشه تا روزی که قر ارداد تمام نشده بود  پول من پیش شما بود بحثی نبودولی حالا دیگه باید شما یک فکری بکنید این طوری که نمیشه من هر روز بیام اینجا از کار زندگی بیافتم مشتری هم نیاد یک فکر اساسی کنید من هم از دوست و اشنا و برادرهام قرض کردم باید پولشون بدم  هی امروز فردا میکنم شما پول من تهیه کنید بدید من کلید تحویل بدم بعدا هر طور خواستید اجاره بدید گفت خودم هم به همین دارم فکر میکنم تو همین هفته حلش میکنم امروز سه شنبه است و هنوز که خبری نشده از اون طرف پسربزرگم رفته بود مشهد اومده شناسنامه و دفترچه بیمه اش که دست  مسئول مدرسه بود گم شده مودم بی سیمی اش هم انتن نمیده پسر کوچکم خیلی غر میزنه ولی تنها کسی که کمکم میکنه دیشب رفتم یک کم از وسایل که مونده رو اوردیم بچه ها خسته شدن خودم هم همینطور ولی دلم میخواد همه وسایل بیارم و خونه رو سر و سامان بدم  خدا خودش کمکم کنه تا بتونم  این روزها رو هم با خوبی پشت سر بگذارم بچه ها رو درک میکنم تو یک سال دوبار اثاث کشی( پارسال فروردین این خونه اومدیم )  مشکلاتی که پدرشون برامون درست کرد ولی کاش اونها هم کمی من درک میکردن پسر کوچکم چند روز پیش که برادرش مسافرت بود چیزی گفت که دلم هم برای خودم واونها سوخت میگه مامان تودستهات رو روی سرت نذاز من ناراحت میشم یک جوری شدی  میگم چه جوری میگه خیلی سفید شدی انکار روح نداری اصلا انکار مرده ای  این احساس واقعی خودم چند ماه پیش بود احساس می کردم مرده متحرک هستم و فقط بخاطر این دوتا بچه دارم زندگی میکنم الان خیلی بهتر شدم ولی این بچه احساس من تو چهره ام می بینه  سعی دارم که خوشحال بشم تا بچه ها هم  روحیه شون شاد بشه ۰۰۰پی نوشت : تو اثاث کشی دنبال یک سری از این وسایل که شامل اتو مو ٬ بابیلیس و چند قطعه دیگه بود می گشتم ولی پیداش نکردم البته پسر بزرگم میخواست نمیدونم بی سر وصدا اون هم شوهر م برده داده به اون زنیکه بعید نیست ۰     نکته دیگه اینکه دوستام میگن برو خرجی بچه ها رو از شوهرت بگیر حق گرفتنی  مهریه تو اجرا بزار خانوادهام هم میگن برو تقاضای تامین مسکن بده چون ممکن خونه که اماده بشه برداره وسایل بیاره البته قانونا میدونم که نمیتونه بزور بیاد خونه رو تصرف کنه از طرف دیگه تحمل دادگاه رفتن و درگیر شدن ندارم بزارم چند ماه دیکه شیرین عسلم فرورین ۱۴ ساله میشه فکر کنم اگر اواسط سال دیگه اقدام کنم بهتر باشه تا پدرش نتونه از حق حضانت اون سوء استفاده کنه این بچه خیلی به من وابسته اس نمی خوام به هیچ قیمتی بیشتر از این صدمه ببینه الان احساس میکنم بشدت دلش برای پدرش تنگ شده ولی حاضر نیست بره ببینه میترسه مجبور شه اونجا بمونه هرچی هم باهاش حرف زدم فایده نداره  یک فیلم فکر کنم شبکه دو میداد تو یک قسمت داریوش ارجمند به پسرش میگفت یک اتقاق هایی نباید بیافته وقتی افتاد هیچ کاریش نمیشه کرد واقعا راست میگفت صدمه که این بچه ها و من خوردیم چی میتونه جبران کنه؟                                                                         

نظرات 17 + ارسال نظر

عزیزم چرا اوضاع اینطوری شده من سر در نمیارم
شوهرت وبا کس دیگه ازدواج کرده؟
جریان چیه؟
خوب فضولی امونمو بریده یه کمکی بکن دیگه دوستم.

سلام مهربان عزیزم شوهرم بایکی از مشتری های شعبه اش که گویا از این خانم هایی که دنبال شکارهای ساده هستن بوده و بهرحال با هم ارتباط پیدا میکنن و هیچی دیگه اقا فکر کرد دیگه بهترین زن دنیا رو پیدا کرده و دارو ندارش داده به اون حتی ازمن ۵ میلیون قرض کرد البته من فکر میکردم برای بچه همکارش که تصادف کرده میخواد بهرحال اون خانم دنبال ازدواج نبود دنبال تلکه کردن بود ولی شوهر خوش خیا ل من فکر میکرد رسیده به بهشت حتی یک روز هم اون خانم خونه اش که در واقع شوهرم براش اجاره کرده بود راه نداد برای اطلاعات بیشتر پست اذر ماه بخوان تقریبا همه چیز متوجه میشی


دوست گرامی زهرای عزیز
برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.

سلام ممنون از لطف شما و دعوت به همکاریتون چشم سعی میکنم به همه دوستام ایمیل و ادرس وبتون ارسال کنم تا به کمک بیان

مینا سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 20:32

برای اتفاقاتی که افتاده دیگه غصه نخور - تموم شد رفت - این فرصت های پیش امده رو بخوبی تعبیر کن تا هم خودت هم بچه ها باورشون بشه که همه چیز خوبه -مثلا میتونی اینطوری فکر کنی که چقدر خوبه هر سال بجای خونه تکونی یه دفعه خونه مونو عوض کنیم - اینطوری هر سال تو یه محله ایم - دوستهای جدید پیدا میکنیم - شهر رو بهتر می شناسیم و... - بعد هم نیاز بچه ها به پدر تو هرسنی طبیعیه ولی قضاوت رو اونا دراینده خواهند کرد . ممکنه بازم بخاطر عید و دربه دری پدرشون یک کمی دلخور بشن ولی باید با صبوری فقط بشنوی و تحمل کنی .

سلام مینا عزیزم حق با شماست ولی متاسفانه مثل زلزله که وقتی میاد ویران میکنه و بعد پس لرزه هاش هم هست پشت سرش میاد دلم میخواست حداقل پدرشون این درک میکرد که بچه ها بهش نیاز دارن و اونها رو از خودش نرنجونه البته خونه ها مون همه در یک خیابان بودن ولی دور ریختن وسایل زائد از مزایای اثاث کشی مینا جان بنظر شما من برای اقدامات قانونی صبر کنم یا در اولین فرصت شروع کنم؟

بهار(بوسه ی تقدیر) سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 22:44 http://gozashtehagozashte.blogfa.com

تو خیلی زود جواب این همه صبرتو می گیری زهرا جان.
محکم باش و بیشتر از این ها مراقب خودت.....

سلام بهار جان سعی خودم میکنم احساس میکنم خدا بهم خیلی کمک میکنه که میتونم اینهمه درد تحمل کنم برام دعا کن چشم مراقب خودم هم هستم تا بتونم قوی تر و صبورتر عمل کنم

مهربانو چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 01:19 http://baranbahari52.blogfa.com

زهرا جون مبارک باشه عزیزم . الهی به سلامتی و دل خوش زندگی کنید . واقعیتش هیچ چیز نمیشه جبرانش کنه .. محبت های درست و بجای ما دردش رو کمتر میکنه .. همین

سلام مهر بانو جان کاملا درسته جبران نمیشه کرد من هم سعی ام اینکه که با محبت و دوست بودن با بچه هام از این بحران عبور کنم

مینا چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 10:18

برای چیزهایی که حقته لحظه ای هم صبر نکن - هر اقدامی که قانونا به تو وبچه هات تعلق میگیره رو پیگیرش باش -.از خانمهایی که وکیل هستندو خوشبختانه وب هم دارند میتونی کمک بگیری . خانمهای بسیاربسیار عزیزی که خواهرانه به دیگران کمک می کنند. تو از زمانی که زندگی تو از همسرت جدا کردی تقریبا به ارامش رسیده ای - حداقل مایه اذیت وازارت جلو چشمت نیست . پس بهتر میتونی تصمیم بگیری -مشکل خونه ات هم که حل شد . پس بهتره که پیگیر حقوق قانونی خودت باشی .مسائل مالی تعارف نداره که بخواهی ازش گذشت کنه -حق بچه هاته . دنبال واسطه هم نباش- بخصوص بچه ها رو واسطه نکن . ناراحت میشوند -فکر می کنند تو مشکل مالی پیدا کرده ای و از اونا پنهون میکنی .خودت مستقیما به شوهرت زنگ بزن یا از طریق وکیلت و موضوع رو بهش حالی کن - اگه وکیل بگیری خیلی راحتتری .

سلام مینا جان ممنون از اینکه میخونی و نظر میدی فکر میکنم بهترین کار اینکه وکیل بگیریم بقول خودت راحترم ممنون از راهنمایی ات

ن چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 11:24

تحمل سختی ها برای یک خانم سخته ولی غیر ممکن نیست
خوبه که سعی می کنی آرامش را به بچه هایت بر گردونی
و حفظ ظاهر کنی کمی هم به ظاهر خودت برس که بچه ها فکر نکنن پژمرده شده ای ا
این هم از بد شانسی است که بین اینهمه شناسنامه مدارک پسر شما گم بشود
مسائل را که مطرح کرده اید در ارتباط با همسر باید با یک وکیل در میان بگذارید من فکر می کنم ایشان هم به عنوان اینکه شما از او را ترک کرده اید می تواند شکایت کند و خرجی هم که نمی دهد را قانونی ندهد
مهریه را می شود گرفت چون حق قانونی زن است ولی قانون به توانایی مالی مرد هم نگاه می کند
بهر حال فقط می شود دعا کرد که خداوند مشکلات همه را بخصوص شما را خودش حل کند

سلام اقای ن راست میگید باید به خودم هم برسم تا باعث شه بچه ها راحت تر و شادتر بشن این رو مشاور هم بهم گفته بود که اگر بچه ها ببین تو محکم و شاد هستی اونها هم راحت تر با موضوع برخورد میکنن خوشبختانه شناسنامه و دفترچه بیمه پسر من و تعدادی از بچه ها پیش مدیر مجتمع اموزشی بوده و گم نشده و پسرم دیروز اورد داد بهم طفلکی بچه هایی که مدارکشون دست مسئول اموزشی بوده گم شده خدا کنه زودتر پیدا بشه ممنون از راهنمایی تون فکر کنم نهایتا باید وکیل بگیرم برای پیگیری کارهام ضمنا شوهرم میخواست برای عدم تمکین شکایت کنه ولی گویا باید جایی برای زندگی معرفی کنه و همسر دعوت به زندگی در اونجا بکنه که اون خودش روهم خواهر وبرادرش دارن از خونه پدری بیرون میکنن بفروشن پس جایی برای معرفی نداشته فعلا که خبری ازش نیست نمیدونم شاید هم فکر میکنه خونه ساخته شه میتونه برگرده ؟!

زیتون چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 13:50 http://zatun.blogsky.com

سلام
بچه درست گفته
درشرایط استرسی هستی ویتامین ب جذب بدنت نمیشه باید بیشترغذای حاوی ب استفاده کنی نخود زیادبخور وتخم مرغ محلی و...خون سازقوی هستند
شب ها هرشب ۵تا بادام بخور کلسیم سازاست مغزاستخوان را پرمیکند پرکه شد خون تازه می روید
توکل برخداکن نداری را برطرف میکند تجربه کن
هرروز صبح یک سوره کوتاه ازروی قران بخون وتسبیحات حضرت زهرا را معکوس بگو ۳۴سبحان الله ۳۳الحمدلله ۳۳الله اکبرکلیدطلائی موفقیت روزانه توهستند بدون اینکه خسته بشی این را تجربه کن انشاءالله

سلام زیتون جان ممنون از توصیه هات برای خوردن مواد غذایی و هم دعایی که گفتی سعی میکنم حتما انجام بدم موفق باشی

کهکشان جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 01:45 http://http://galehje1234.blogfa.com

واقعا مشکله .امید وارم به شرایط ثابتی برسی...و همه چی برات اروم شه.

سلام کهکشان عزیز واقعا ارامش بهترین چیز تو دنیاست از ت ممنونم

یه مامان مهربون شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 13:17

سلام زهرای گلم خونه نو مبارک کاملا درکت میکنم فشار و بار زندگی رو که داری به تنهایی میکشی باعث میشه روحیه ات رو از دست بدی کمی به خودت برس به خودت توجه کن ماها امید بچه هامون هستیم اونا به ما نگاه میکنن هر تغییر تو روحیه ما تو روحیه اونا هم اثر میذاره اینو خودم تجربه کردم به خودت توجه کن برای خودت خرج کن به خودت برس هر کاری که خوشت میاد و شادت میکنه انجام بده برات سلامتی آرزو میکنم امیدوارم سال جدید سالی پر از شادی و خوشی براتون باشه.

سلام مامان مهربان عزیز بخاطر تمام اینها که برام نوشتی و دلم رو گرم تر کردی الان سر پا هستم و سعی میکنم به توصیه هات عمل کنم یعنی دارم سعی ام میکنم دیروز پرده پذیرایی زدم و تلویزیون جابجا کردن پسر ها خونه داره شکل میگیر ه میدونی مشکل اینکه بچه ها خیلی خسته شدن از این همه تغییر ما سالها یک جا بودیم حالا تو یک سال دوبار جابجایی و مسایل مربوط به پدرشون ولی با همه اینها باید نهایت سعی ام برای شادی خودم و اونها بکنم ممنونم از لطفت

زیتون شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 13:21 http://zatun.blogsky.com

سلام
سپاس ازتوجه ومحبت شما

http://zatun.blogsky.com/pages/10/
صفحات وبلاگ سمت راست ویتامین ث هم پست بعدی این هست که ادرس گذاشتم

سلام زیتون عزیز ممنون از لطفت پیدا کردم خوندم حتما استفاده میکنم

مهتاب2 سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 11:09

زهراجان زخمی که از زندگی خوردی خیلی سخته ولی اینو بدون که بهر حال یه روزی این مسائل هم میشه خاطرات، امیدوارم خداوند تو زندگی بهت شادی وشور بده تا بتونی بچه هاتو بزرگ کنی ؛ خداروشکر که خودت شاغلی ومحتاج همسرت نیستی ولی به نظر منم سعی کن حق بچه هاتو بگیری..

سلام مهتاب عزیزم ممنون از دلگرمی که بهم میدی خدا شکر که توانستم این روزهای تلختر از زهر بگذرونم و تعادل روانیم رو ازدست ندم من هم برای تو بچه هات بهترین ها رو ارزو میکنم

بارونی چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 12:11 http://zendegiyeman12.blogfa.com/

الهی بمیرم. بعد میگن بچه ها متوجه مشکلات نمیشن. به خدا اون قسمت رو خوندم بغض کردم. نمیدونم چی بگم ولی ایشالا خدا از سر تقصیراتش نگذره که کاری کرد که بچه که الان باید به فکر درس و مشق باشه به چیزای دیگه فک کنه. عزیزم توکلت به خدا باشه

بارونی عزیزم خدانکنه زندگی خیلی پستی بلندی داره باید سعی کنم قوی تر باشم خوشبختانه اثاث کشی تمام شد و پنج شنبه هم در اوج ناباوری پولم گرفتم و تخلیه کامل کردم اگر خدا بخواد از این به بعد باید دنبال خوشحال کردن خودم و بچه هام باشم این دو روز دنیا نباید با ناراحتی گذروند ومنمون که بهم یاد اوری کردی توکلم به خدا باشه که همیشه بوده و هست ولی خوب بعضی از مواقع مشکلات باعث میشه که ادم کم بیاره و همه چیز براش کم رنگ بشه

مهربانو دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 00:56 http://baranbahari52.blogfa,com

سلام مهربانو عزیز ممنون از محبت تون

رویا بانو دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 01:56

سلام کاملا می تونم اوضاع به هم ریخته خونه ت رو تصور کنم. سعی کنین قوی باشین و این روزهای سخت رو پشت سر بذارین. این که تو سختی کنار همین باعث میشه که رابطه تون مستحکم تر بشه. بچه هات هم به خاطر اتفاقات اطرافشون زودتر بزرگ شدن و ایشالا تصمیم درستی می گیرن.
می دونم هیچی از خستگیت کم نمی کنه اما بدون دوستی داری که هر وقت بخوای کمکت می کنه

سلام رویا جان ممنون از لطفت و دلگرمیت لطف شما دوستان خستگی ادم کمتر میکنه فعلا به خودم استراحت دادم تا وقتی اوضاعم بهتر شد به وضع خونه رسیدگی کنم

GuestBrund یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 21:56 http://gdhyuei23kol.com/

guest test post
<a href="http://gdhyuei23kol.com/">bbcode</a>
<a href="http://gdhyuei23kol.com/">html</a>
http://gdhyuei23kol.com/ simple

GuestBrund دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 16:13 http://gdhyuei23kol2.com/

guest test post
<a href="http://gdhyuei23kol2.com/">bbcode</a>
<a href="http://gdhyuei23kol2.com/">html</a>
http://gdhyuei23kol2.com/ simple

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد