هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

نوروزتان پیروز باد عید بر همه دوستان مبارک باشه

نظرات 12 + ارسال نظر
مهتاب2 یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 16:17

پیشاپیش سال نو تو هم مبارک باشه.

سلام مهتاب عزیزم من هم سال نو بهت تبریک میگم و سالی سر شار از خوشی و سعادت و ارامش ۰۰۰ برات ارزو میکنم

ن دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 11:49

ایشاالله سالی خوب و خوش همراه با سلامتی و موفقیت داشته باشید

سلام اقای ن من هم برای شمادر کنار خانواده سالی سرشار از خوشی و سعادت و۰۰۰ ارزو میکنم

صمصام سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 02:46 http://samsamshiraz.blogfa.com

سلام به خواهر گلمون.امیدواریم که سال جدید سالی خوب و پربرکت همراه با سلامتی داشته باشی و به تمام آرزوهای قشنگت برسی.سال نو مبارک.لبت همیشه
خندون دلت شاد.

سلام برادرصمصمام من هم سال نو به شما وخانواده تبریک میگم و از خداوند بهترین هارو در سال جدید براتون ارزو میکنم

زیتون چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 10:18 http://zatun.blogsky.com/

عید روز بوسیدن درب وحوریه بهشت مبارک باد
پیغمبربه جوانی که گفت میخواهم درب بهشت وحوریه ای را ببوسم فرمود بجای درب بهشت پدرت وبجای حوریه بهشتی مامانت راببوس گفت مرده اند فرمود قبرشان راببوس گفت نمیدانم کجاست فرمود خط بکش روی زمین داخل محدوده خط کشیده راببوس (یادبود)
انشاءالله زندگی ات دراین سال سرشار ازبرکت باشد
پیغمبردرراهی ازگله داری خواست شیربخرد به او نفروخت
فرمود خدا گوسفندانت را زیادکند
امد درمکان بعدی ازیک پیرزن که یک بزداشت شیرخرید دعا کرد خدا به گوسفندت برکت بده
اصحات تعجب کردند به او که گله داشته گفتی زیادکندبه این که یکی داره میگی برکت بده !!
گفت مثلا گربه چند بچه می زاید گفتند ۷تا فرمود تاحالاگله گربه دیده اید ؟!گفتند خیر
فرمود بزچندتا می زاید گفتند یکی
گفت چقدرگله بزوجوددارد؟
گفتندزیاد
فرمودتفاوت زیادبا برکت همین است که بز گله میشه گربه نمیشه

سلام زیتون عزیز سال نو مبارک ممنون بابت نوشته بسیار اموزنده و خوبت

مهربانو جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 01:32 http://baranbahari52.blogfa.com/

آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو /ساده بودن های باران مال تو /آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو
سال نو مبارک زهرای عزززیزم

سلام مهر بانو عزیز ممنون از متن بسیار زیبات من هم برای تو ومهر دخت عزیز سال بسیار بسیار خوبی سرشار ازخوشی سعادت ارامش ۰۰۰ ارزو میکنم

mina یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 16:08

sale no ro be to va bachehaye nazaninet tabrik migam.

ممنون مینای عزیز من هم سال خوبی همراه با سعادت وخوشی برات ارزو میکنم

یه مامان مهربون دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 08:29

سال نو مبارک.

سلام دوست خوبم سال نو شما هم مبارک باشه با دختر گلت سال خوبی همراه با ارامش واسایش داشته باشید

رویا بانو دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 13:01 http://WWW.ROYABANOO.BLOGFA.COM

eyde shoma ham mobarak

سلام رویا جان متشکرم

رویا.ت دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 22:08

سلام عزیزم. سال نو مبارک. امیدوارم سالی پر از شادی ، خوشبختی و موفقیت در کنار عزیزانت داشته باشی .

سلام رویای عزیزم ممنون من هم برای شما وگل دخترت بهترین ها رو در سال نو ارزو میکنم

میلاد شمسایی چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 11:53 http://nojavansky.persianblog.ir

سلام من اولین باره که به وبلاگ شما میام ازش خوشم اومد-منم امیدوارم سال 92 سال خوبی برای شما و خانواده محترمتون باشه عکسیم که گذاشتید خیلی قشنگه

سلام اقا میلاد ممنون از لطفتون امیداوارم سال پر بار هر تما جهات داشته باشید ضمنا هفت سین شما هم خیلی قشنگه سرفرصت میام وبلاگت میخونم

یه مامان مهربون یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 12:34

امیدوارم تعطیلات خوبی رو سپری کرده باشی و در کنار گل پسرها بهت خوش گذشته باشه.

سلام مامان مهربان ممنون تعطیلات خوب بود استراحت کردیم من هم برای تو و دختر گلت روزهای خوبی ارزو میکنم

سارا دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 17:21 http://mane54.blogfa.com

چه اتفاقاتی افتاده بود و من خبر نداشتم . الان همه چیز خوبه ؟

سلام سارا جون اره عزیزم الان اوضاع مرتبه از رمز هم ممنون چون رمزی ننوشتی یادم رفته بود میام مطالب جدیدت بخونم امیدوام که اوضاعت خوب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد