هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

این روزها

سلام دوستای خوبم جمعه عصر شیرین عسلم برگشت تازه داشتم اماده میشدم برم دنبالش دیدم زنگ خونه به صدا در اومد گنج زندگی جواب داد شیرین عسل بود اومد خونه و یک راست رفت تو اتاقش وخوابید بچه ام سرما خورده بود ساعت ۸ شب بیدارش کردم چایی دادم برادرش سر به سرش گذاشت گفت که دلم برات تنگ شده بود فعلا رابطه شون خوبه تا دوباره شروع کنن به  دعوا کردن با هم بهش خوش گذشته بود ولی میگفت اردو پارسال بهتر بوده میگفت همش باران میومد زیاد بیرون نبردن بیرون همش تو اردوگاه بودیم  خودم هم خیلی دلم میخواد برم چند روز مسافرت ولی متاسفانه نمیشه باید پیش بچه ها باشم تا اماده شن برای امتحان امروز شیرین عسل میبرم که برای عربی - زبان و ریاضی ثبت نام کنم  کلاس ولی نگران گنج زندگی هم هستم حسابان و هندسه مشکل داره کلاس هم نرفت قرار بود تو مدرسه یک هفته اردو بزارن برای این دوتا کلاس شبانه روزی تا حالا که خبری نشده خدا خودش بخیر کنه قبلا خودم بهش درس میدادم ولی الان اصلا نمیتونم حتی یک خط مرور کنم تا بتونم کمکش کنم  امروز یک بحثی با رئیس قسمتون داشتم خودش استرسی به ما هم منتقل میکنه هر چیزی رو هم چند بار تکرار میکنه با وجودی که هر کاری میاد همون روز رد میشه بازم همش نگران اخلاقش اینطوری و بعضی موقع ها ادم کلافه میکنه ۰ یکی از دوستان کامنت گذاشته که جدا نشم و به شوهرم کمک کنم از دام این زن مکار خودش نجات بده ولی من دوسال سعی کردم دیگه دیدم خودم و بچه ها داریم صدمه جدی می بینیم از صبح که خوندم با خودم دارم فکر میکنم از دست من چه کاری بر میاد وقتی خود طرف نخواد کسی نمیتونه کمکش کنه وقتی روزهست و شخص فکر میکنه شب و باور داره که شبه چکار میشه کرد واقعا میشه کاری کرد؟ واقعااین عشقه ؟ قدیمی میگفتن که عشق پیری گر بنجنبد سر به رسوایی زند نظر شما چیه؟

نظرات 15 + ارسال نظر

درسخوندن بچه ها رد شدن از پل صراطه بخدا تا امتحانا تموم بشه تن و بدن ادم در حال لرزیدنه از استرس.
خدابه دادت برسه.

سلام مهربون عزیز گل گفتی خدا کمکمون کنه این یک ماه هم تمام شه

مهتاب2 یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 19:43

من فکر میکنم حتما یه روزی همسرت بر میگرده واظهار پشیمانی میکنه ولی خیلی دیره.. شاید اگه من جای الان تو بودم طلاق میگرفتم، این مرد فقط یه اسم تو شناسنامه تو داره وخودش هر غلطی میخواد میکنه.
به نظرم گاهی وقتا بعضی ترسها رو باید دور ریخت.

سلام مهتاب جان پشیمونی اون فایده ای برای ما نداره هزچند که واقعا هم پشیمون نیست اگر این وسط ها هم یک کم کوتاه اومده بود و میگفت من هم اشتباه کردم و بی گناه نیستم بخاطر اینکه اگر خونه پدری بفروشن عملا خیابان میمونه علت عدم طلاق من ترس نیست نیاز به یک مدت ارامش داشتم هم خودم و هم بچه هام فکر کنم درکم کنی چون یک طور دیگه این درد تجربه کردی امیدوارم خدا به همه کمک کنه تا راه درست انتخاب کنن ۰

مینا یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 20:19

به نظر من اگه شوهری در زندگیش خیانت کرد -باید از زندگی بیرونش کرد- بچه ها وابستگی عاطفی دارند ولی اونا نمی دونند چه اتفاقی افتاده .فقط دلشون میخواد مثل بقیه بچه ها از پدر هاشون بگن - من موافق این نیستم که مرد خانواده دنبال خیانت (من اسمش رو میذارم کثافتکاری )بره بعد که از تنش اولیه عشق وعاشقی افتاد بیاد وبگه پشیمون شده - دیگه اون خونه میشه مثل طویله !!! یعنی جایی برای خوردن وخوابیدن و.. - یه زندگی مشترک اصولی داره که باید حتی به اجبار رعایت کرد. اینم توجیه منطقی نیست که مثلا همسرم چنین وچنان بود که من رفتم دنبال این کارها . طرف دیگر هم برای خودش دلایل منطقی وعقلانی دارد. زندگی مشترک یعنی اینکه من در سنی که خودم تشخیص دادم بزرگ شده ام - به انتخاب خودم و با مردی یا زنی که خودم فکر کردم شریک زندگیمه - ازدواج می کنم وپای همه چیزش می ایستم - اینم پذیرفتنی نیست که بگی موقع ازدواج من چنین وچنان بودم - چه تضمینی داره که شخص بعد از مدتی دوباره حرفش را عوض نکندو به نتیجه دیگری نرسد !!!! کسی که ثبات فکری ندارد هر دم دنبال توجیه کارهایش است .بعضی ها دوست داردن زنهای دیگه رو هم تو زندگی تجربه کنند .حالا یا ازدواج موقتی یا ... جدیدا هم که با چت واس ام اس و روشهای نوین !!! اینکارو می کنند. خیانت خیانته - هر روشی که میخواد باشه - به محض اینکه از های وهوی اولیه می افتند و زن دوم هم میفهمد این مرد اون دلبری نبوده که فکرش رو میکرده - تازه یادشان می افتد که توی چه باتلاقی فرو رفته اند. بعد هی توجیه می کنند که اگه همسرمان اینکارو نمی کردما دنبال خیانت نمی رفتیم . حتی اگه مرد توجیه کند که به مرور زمان بالغ شده و فهمیده زندگی مشترک یعنی چه وانتخاب همسر اولش اشتباه بوده - میتونه زنش رو طلاق بدهد. چه لزومی داره در گیر یه خیانت بشه ؟؟؟مردها از وابستگی مالی زنها سوء استفاده می کنند و مطمئنند که زنشان راه پس وپیش ندارد - اونوقت هر کاری دلشون بخواد می کنند- ولی زنی که وابستگی مالی به همسرش ندارد چه اصراری دارد با یک خائن زندگی کند. حتی اگه زن نیاز مالی هم داشته باشد به نظر من با کارگری تو خونه های مردم اموراتش بگذرد بهتر است تا با یک خائن زندگی کند.

سلام مینا جان من هم باهات موافقم حتی خیلی از روانشناس ها هم نظرشون همینه ولی متاسفانه جو جامعه طوری که همه از یک زن خیانت دیده توقع دارن که ببخشه و این هم بر میگرده به تفکر مرد سالارانه که حاکم هست ولی اگر زنی خیانت کنه حتی اگر خود مرد زنش رو ببخشه همه میگن بی غیرته حالا اینکه نفس کار یکی هردو زشته وبی تعهدی ۰

یه مامان مهربون دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 08:58

عزیزم پیری و جوونی نداره هر موقع که بجنبه و خیانت به حساب میاد موجب رسوایی است ، وقتی کسی خودش نخواد و اعتقادی به این کار نداشته باشه هیچ فایده ای نخواهد داشت من یکسال تمام با همه وجود تلاش کردم نه تنها فایده ای نداشت بلکه آسیب روحی ای که بعد از جدایی بهم وارد شد آنقدر زیاد هست که هنوز هم آزارم میده و خیلی بیشتر از اون چند سال زندگی مزخرفی که باهاش داشتم.

سلام مامان مهربون راست میگی پیری وجوانی نداره تعهد نداشتن در هز سنی منجر به خیانت میشه کاش میشد ادم قبل از ازدواح بفهمه که طرفش ادم متعهد و مسئولیت پذیری هست یانه

زیتون دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:29 http://zatun.blogsky.com

مرد دیداری است سعی کن با تحرک داشتن جذبش کن
حداکثرلباس داخل اتاق خواب برای افرادی که بچه بزرگ دارند باید رکابی ودامن کوتاه باشد وهرروز یک رنگ دیگر این تغییررنگ تحرک است تازگی است سبب جذب وتسخیرچشمان مرد میشه ولی وقتی بچه بزرگ داری تاب وشلوارک یا شلوار خوش رنگ
این مدل نوراست نورروشنائی می بخشد رفتارما نورانی که باشد سبب نفوذ ما به قلب دیگران ازجمله همسرمیشه
اقای موسوی اردبیلی :ژیغمبرنه پول داشت نه قدرت با نور خود جهان را تغییرداد ؛
بانورخودت سعی کن تغییرش بده انشاءالله
این عمل به ایه ۲۱سوره روم است آرامش برایش ایجادمیکندلتسکنواالیهاوعمل به ایه ۵سوره مومنون است الذینهم لفروجهم حافظون الا علی ازدواجهم ..
آرایش وسایه زدن هرروز
رقص رنگ لباس هرروز
رفتارهای زناشوئی متفاوت درهرروز
زینت الات همراه بودن درهرروز
صدقه متفاوت به افراد متفاوت دادن درهرروز سبب نورانی شدن ما است نور نفوذمیکند ازشیشه ازهمه جا نورماهم ازمنافذپوست ازنیت خیرما
علمای مسیحی ازشهرهای مختلف ودور به لیوان ابی که درتوکیو روی میز ایموتوبود دعا کردند کریستالهای ان اب بشاش ترین شکل را بخودگرفت متحرک بودن شما خیرخواهی برای او است وپاداش خیرخواهی بهشت است پاداش خوشروئی بهشت است
بگذاراگرجداهم خدای نکرده شدی حسرتت به دلش بماند ووجدانت ارام باشد

سلام متشکرم

ملی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 12:09

سلام
نمیدونم شاید من باعث شدم با حرفام شک ودودلی در تو ایجاد بشه ولی گاهی وقتها شکی که ادم میکنه خوبه من مطمئن ام مرد تو روزی از کرده خودش بسیار پشیمون میشه
در مورد خوابی که دیدی باید بگم من یک بار خواب کوتاه کردن موهام رو دیدم از یک نفر که تعبیر خواب بلد بود پرسیدم اون گفت کوتاه کردن مو یعنی از بین رفتن غم و اندوه شاید تعبیر کوتاه کردن موهات توسط اون زن این باشه که که اون زن از زندگی شوهرت بره که من مطمئن ام که دیر یا زود این اتفاق می افته شوهر تو از اینجا مونده از اون جا رونده میشه و خیلی ضرر میکنه
تو فقط صبور باش اگر به خاطر پسرت تصمیم به جدایی داری و فکر میکنی با این کار ارامش بیشتری برات حاصل میشه حتما همینطوره به هرحال تو صلاح زندگی ات رو بهتر از هرکسی میدونی ولی یک نصیحت خواهرانه برات دارم درباره زندگیت با هیچ کس حرف نزن توی وبلاگت هم هیچی ننویس چون با حرف بعضی ها ممکنه برای طلاق شیر بشی و با حرف بعضی ها مثل من شاید شک برات ایجاد بشه حتی با خواهرت و یا مادرت هم حرف نزن، چون اون ها ممکنه وضعیت بدتری برات ایجادکنن چون بهت نزدیکن و دوست دارن بیشتر حرص میخورن و شاید عجولانه قضاوت کنن اینطوری خودت تصمیم میگیری که چیکار کنی من از تجربه خودم گفتم چون خیلی از حرفاست که زندگی ها رو از هم میپاشونه باز هم از ازت عذر میخوام من فقط خواستم با حرفام شاید کمکت کنم برای من هم تو دعا کن دوست کوچیکت ملیحه

سلام ملی جون ممنون از اینکه می خونی و نظر میدی من فکر میکنم با نوشتن مشکلم در اینجا مشکل از زوایای مختلف توسط افراد مختلف بررسی میشه و نظرات میتونه در گرفتن تصمیم نهایی بهم کمک کنه مثلا همین نظر شما باعث شد که بیشتربه مشکلات بعد از طلاق فکر کنم ولی همانطور که به یکی از دوستام که مشکل داشت گفتم که تصمیم نهایی باید خودت بگیری چون عواقبش رو فقط خودت تحمل میکنی اگر برادرهات میگن جدا شو فردا روی هیچ کمکی از طرف اونها حساب نکن ملی جون شاید باورت نشه یک جوان 19 ساله که وبلاگم میخوند در مورد مشکلم با پسرم برام نوشت که باهاش مهربان باش الان هر وقت مشکلی با پسرم پیدا میکنم ناخوداگاه یاد این جمله می افتم و سعی میکنم مهربان تر باهاش برخوردکنم برات ارزوی سعادت و خوشبختی میکنم

ن دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 13:34

الحمدالله که آقا پسرت بسلامتی برگشت ایشاالله که بهش خوش گذشته باشد و اما در ارتباط با نوشته ی یکی از خوانندگان وبلاگت
اگه پای بچه ها در میان نبود جدا شدن منطفی بود ولی خب اینجا مسئله وجود دو پسر بچه است که نیاز به سرپرستی دو جانبه دارند
حالا فرض کنیم شما الان مدتی است که طلاق گرفته اید آیا برای این زندگی مجردی تون برنامه ی خاصی دارید به نظر من شما امکان ازدواج دو باره را ندارید یعنی مجرد شدن و یا متاهلی تحولی در زندگی شما ایجاد نمی کند پس همین طوری ادامه دادن به نظر من بهتر است همسر شما هم فعلا باری به هر جهت دارد زندگی می کند ولی کاشک می شد یک جوری ازش می پرسیدی چه می خواهد بکند
در مورد سئوال شما معمولا ضرب المثل های ایرانی ریشه ی علمی دارد من با آن موافق هستم

سلام اقای ن تشکر از نظرات مفیدتون قبول دارم که جدا شدن تحولی تو زندگیم ایجاد نمیکنه ولی لااقل میتونم سفر مکه ام برم الان باید برم از مثلا شوهرم اجازه بگیرم ( که واقعا برام زور داره )کلا هم به ازدواچ بعد از طلاق فکر نمیکنم همانطور که به شوهرم هم گفتم تو سن اون ومن مسلما هرکسی میاد بخاطر موقعیت اجتماعی و مالی ما است بهر حال توکل به خدا انشااله که برای همه مون خیر رقم بزنه

یه مامان مهربون سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 08:10

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند
پیشاپیش روزت مبارک!

سلام روز تو هم مبارک باشه

بارونی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:48 http://zendegiyeman12.blogfa.com/

منم باهات در مورد عشق پیری موافقم ولی شوهر شما فکر نمیکنم زیادم پیر باشه ولی هر چی هست ول کنه اون زنک نیست

سلام بارونی عزیز شوهر من ۵۲ سالش بهش میگن بحران میان سالی ولی خوب برای بحران میان سالی ضرب المثل نداریم میدونی ادم باید حواسش جمع کنه گیر زنها و مردها اینطوری نیافته دختر خواهرم میگفت دوستش گفته که یکی از فامیلها ش با یک زن اینطوری دوست شده طرف دار وندارشو ازش گرفته و به خاک سیاه نشونده البته شوهر من هم دست کمی نداره بقول خودش به اب حوض کشی افتاده

حوا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 13:21 http://taranekhane.persianblog.ir

زهرا جان من اوضاعتو با اندکی تفاوت در زندگی خودم خوب درک می کنم. پدر من هم همه ما رو با چیزی که نمی دونم چی بود معامله کرد و تجربه به من نشون داده ادما ممکنه تغییر کنن ولی تغییرشون در راستای شخصیتشونه نمی تونی از کسی انتظار داشته باشی یکهو کاملا متحول بشه و نمی شه...
اینا همش قصه و افسانست . و در مورد همسر شما فکر می کنم غیر از اون رابطه مشکلات رفتاری دیگری هم داره.چرا تو باید عمری سختی های ناشی از شخصیت معیوب یکی دیگه رو به دوش بکشی؟؟

سلام ممنون که خوندید ونظر دادید من خودم هم این روزها دارم به سوال شما فکر میکنم موفق باشید

ن سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 15:52

یک سئوالی ظاهرا در تلویزیون از طرف یک روانشناس مطرح شده بود که علت خیانت زوج و یا زوجه به همسرش چیست ؟
و سه جواب را مطرح کرده بود
1- تنوع طلبی
2 - سرد مزاجی یک از طرفین
3- فرهنگ خانوادگی
من به خاطر جنسیتم مورد اول را انتخاب کردم و به خاطر این تنوع طلبی است که در دین ما تعدد زوجه مجاز هست البته در چهار چوب قوانینی است که شرع تعیین کرده است و خالقی که مرد و زن را خلق کرده است به این مسئله هم توجه کرده است و به خاطر اینست که امامان ما هم ازدواج های مکرری داشته اند به نظر من اگر ما به این باور برسیم که خیانت مرد به زن علتش غریزه ذاتی اوست که مرد موفق به سر کوب آن نشده است منطفی تر برخورد کرد
البته این تنوع طلبی در زنان صدق نمی کند بلکه علت خیانت بر می کردد به سرد مزاجی همسر و یا فرهنگ خانوادگی او که هر دو کاملا از نظر دین و عرف جامعه رد می شود

سلام من تمام حرفهای شما رو قبول دارم چون شما یک مرد هستید این میپرسم چطور وقتی هواسرانی میشه این اقایون چند نفری میرن سراغ یک زن و توقع دارن او زن با همشون ارتباط داشته باشه ( درسته که از نظر اجتماعی زشته ولی ازنظر فطری و غریزی منظورم )و بعدش مهم تعهد ادمها چه مرد و چه زن به تعهدات و مسئولیت هاشون عمل کنن ۰ هیچ کدام ازاین ها که گفتید بی مسئولیتی و بی تعهدی مردهایی مثل شوهر من توجیه نمیکنه اگر من شاغل نبودم و موقعیت اجتماعی مناسبی نداشته ام اینده این بچه ها چی میشد؟

ساراازکرمانشاه چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:04 http://dokhtarechagh.mihanblog.com

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبریک و تهنیت میگویم

ممنون روز زن سارای عزیز برای تو هم مبارک باشه

مهربانو چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:22 http://baranbahari52.blogfa .com

من فکر میکنم برای یه مرد و یه زندگی تا وقتی باید جنگید که حرمت ها از بین نرفته .. اصلا صورت خوشی نداره که دو تا خانوم سر یه مرد دعوا کنند و بجنگند .. دیگه ارزش نداره برگرده بذار بره
///////
روزت مبارک مادر نازنین

سلام کاملا حق باشما مهر بانو عزیز یک چیزهایی مثل حرمت وقتی تو زندگی از بین رفت دیگه رفته . متشکرم روز شما هم مبارک باشه

ن چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 10:55

سالروز تولد حضرت زهرای مرضیه را بشما مادر بزرگوار تبریک عرض می کنم
به امید بر طرف شدن همه مشکلات

متشکرم٬ انشااله

امیرحسین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 14:38 http://perspolis1352.mihanblog.com

سلام
من در کار طراحی بنر و هدر و لوگو حرفه ای هستم.
برای سفارش با آی دی زیر در ارتباط باش:
Banner_1376@yahoo.com
یا در نظرات وبلاگم خبرم کن:
http://perspolis1352.mihanblog.com/post/2107
همچنین من طراحی چت روم هم انجام میدهم با کمترین قیمت ممکن.
اگرم خواستی با هم تبادل لینک کنیم ما را با نام شش تایی ها لینک کن و بگو تا با چه اسمی لینکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد