هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

این چند روز

سلام دوستان خوبم این روزها شیرین عسل میبرم کلاس یرای ریاضی٬ عربی و زبان کلاس خصوصی گرفتم غر میزنه ولی میره تابستان شاید با مادرم بره ییلاق ( روستایی که پدر ومادرم در اون متولد شدن خیلی قشنگه خونه زیبایی هم ساختیم ) اگر بره برای خودش هم بهتره از دست اذیت های برادرش خلاص میشه و این دوری شاید باعث شه پسر بزرگم پی به ارزش بودن برادرش پی ببره امتحانات از ۲۵ اردیبهشت شروع میشه نگران پسر بزرگم هم هستم  امیدوارم که همه بچه ها موفق بشن ۱۷ اردیبهشت تولدمه میخواستم میهمان دعوت کنم ولی بخاطر درس و کلای بچه ها  منصرف شدم ۰ دیروز رفتم خرید چند تا از طالبی زرد خریدم از ۴تا دوتاش خراب بود که همانجا متوجه شدم گذاشتم سر جاش یک دونه دیگه برداشتم اومدم خونه دیدم که یک دونه بزرگ دیکه هم خراب بوده که کلا انداختم دور یک ذره گذاشتم دهنم طعم بدی داشت نمیدونم اگر متوجه اون دوتا دیگه نشده بودم پول چی داده بودم اقا فروشنده تره بار فکر میکنی زرنگه نمیدونه این هم یک جور دزدی نظر شما چیه؟

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 09:08 http://zolaltarazbaran.blogsky.com/

سلام.
خب ما هم طالبی خریدیم همش خراب بود و طعم بسیار بدی داشت.
اما خب فروشنده که داخلش نیست و نمیدونه طالبی ها ظاهرش خوبه و از تو خرابه.
فردا تولدته اونطور که گفتی،برات بهترینها رو آرزو دارم و امیدوارم تنت سالم و دلت شاد باشه.
و همینطور بچه هات موفق باشن در درسهاشون.

سلام سارا خانم درسته میوه فروش داخل میوه نیست ولی وقتی از ۴ تا سه تاش شل هست و دست ادم توش فرومیره و خیر سر ش سوا کرده دفعه قبل که خرید کردم برام جدا کرد یک دونه اش هم خراب نبود البته یک نفر دیگه بود خدا کنه همه ما یک نسبت به همدیگه انصاف داشته باشیم ممنون از تبریک تولدو ارزوی موفقیت برای بچه هام۰ وبت خوندم جمله های نغز و زیبایی نوشتی سعی میکنم مرتب سر بزنم من هم برات ارزوی موفقیت مکینم

مهتاب2 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 10:11

عزیزم تولدت مبارک..
امتحانات هم که تموم بشه دردسر بچه ها سر جاش میمونه.

سلام مهتاب جون متشکرم من هم روی ماهت میبوسم بله دردسر بچه ها که همیشکی این امتحانات هم شده قوز بالا قوز

مهربانو دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 11:19 http://baranbahari52.blogfa.com

قربونت برم تولدت مبارک دختر اردیبهشت
آررره از ۲۵ ام امنتحانا شروع میشه .. ای خدا امسال بگذره به قرعاااان دیگه کاری به کار مهردخت ندارم .. خیل خسته م میکنه همه ش باید دم دستش باشم پدر سوخته

سلام مهر بانو جان ممنون من هم میبوسمت ۰ راست میگی امتحانات تموم شه یک نفس راحت بکشیم


گفتی روستا
منم تو وبم درباره روستا نوشتم. بدردت میخوره.

سلام خوندم جالب بود باید برم پشت سر بچه هام نماز بخونم با این شیطنت های شما

ن دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 14:00

تولد شما مبارک باشد کاشک جشن کوچکی می گرفتی هم برای خودت خوب بود و هم برای بچه ها یک روز مشکلی ایجاد نمی کرد
برای خرید طالبی باید دارای بوی خوب باشد که شیرین است البته قبلا گفته بودند که محصول طالبی امسال خوب نیست ولی هندونه خوب بوده است
هرچه پوست خربزه زبر تر باشد شیرین تر است
هر چه محل اتصال ته هندونه به گیاه کوچک تر باشد هندونه شیرین تر است
محل اتصال خربزه به بوته را اگر بچشید هر چه تلخ تر باشد خربزه شیرین تر می باشد
ما که محصل بودیم بابا و مادرمون اینقدر حرص نمی خورند باور کن شاید نمی دونستند کلاس چند هم هستیم

سلام اقای ن ممنون از تبریک تولدم ومتشکر از نکات سودمند بابت خرید خربزه و هندونه باور میکنم خودم هم همین طور بودم پدر ومادرم فقط زحمت ثبت نام تو مقاطع تحصیلی میکشیدن دستشون درد نکنه چون خیلی ها این کار هم نمیکردن وقتی من دانشگاه قبول شدم پدرم یکی دوسال میپرسید تو که درست تمام شده بود سرکار هم میری این دانشگاه دیگه چیه برای خودت دردسر درست کردی

سارا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 19:14 http://mane54.blogfa.com

بانوی اردیبهشت تولدت مبارک:-*

سلام سارا جون ممنون

مینا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 20:15

من نمی دونستم تولدته - وگرنه یه ای میل تولدی !!! برات می فرستادم .ایشالا سالهای سال به خوشی با بچه های گلت زندگی کنی .عزیزم - نه تو مقصری نه فروشنده - اون فروشنده در حد شعور خودش کار کرده -یه سلسله مراتبی رو در نظر بگیر که همه دارن به هم جنس بنجل می اندازن - اخرش به ما میرسه - اون فروشنده هم خودشو زرنگ می دونه در صورتی که جای دیگه - توی همین چرخه معیوب گیر می کنه و حالش جا میاد . موقع خرید میوه هایی مثل طالبی و ... غیره- اونا رو لمس کن - چون هوا گرمه وشرایط نگهداری شون بده از شل بودن پوست میوه ها حتی سیب هم میتونی به خراب بودنشون پی ببری . بعضی وقتها منم دنبال یکی میگردم که دق دلی مو سرش خالی کنم - مخصوصا وقتی توی یه معامله مغبون میشم .

سلام مینا عزیز درسته از ماست بر ماست تشکر برای تبریک تولدم

یه مامان مهربون سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 08:37

طالبی رو بی خیالللللل!!!
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک،الهی سالیان سال سایه ات بالا سر بچه ها باشه.

سلام مامان مهربون متشکرم از تبریک بلند بالات

ملاحت سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 19:22

خانمی تولدت مبارک

ممنون ملاحت جون

ساراازکرمانشاه سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 20:58 http://dokhtarechagh.mihanblog.com

سلام خانم زیبا
خداوند لبخند زد و از لبخند او زهرا جون آفریده شد
لبخند زیباى خداوند
تولدت مبارک!

سلام سارا خانم عزیز ممنون

صمصام وگل بانو سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 23:12 http://samsamshiraz.blogfa.com

با سلام خدمت زهرای عزیز خواهر خوبم .اول تولدت مبارک دوم میوه فروش با اینکه میدونه جنسش خرابه بازم رحم نمیکنه .سوم من عاشق ییلاقم و کوچکترکه بودیم با خانواده تابستون میرفیم ییلاق عشایر شیراز در اصفهان که خیلی خوب بود یادش بخیر خواهر جان .دلم گرفت .خوشبحال خواهرزاده عزیزم که مادری مثل تو داره و داره به سفر میره .راستی داداشت و زنداداشت را هم فراموش کردی دیگه سر نمیزنیییییییییییی

سلام متشکرم از این همه لطف شما و گل بانو عزیز فراموش نکردم تو خونه اینترنت ندارم فعلا تو اداره هم کارمون خیلی زیاد شده با ارباب رجوع یک رییس دایره نوبر هم داریم که هر دقیقه بهمون و کارهامون گیر میده بخاطر همین کمتر می تونم بیام نت و به دوستان عزیز سر بزنم به حساب بی معرفتیم نذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد