هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

امتحانات بچه ها

سلام دوستان عزیز این روزها درگیر امتحانات بچه ها هستم و تو اداره هم تا دلتون بخواهد کار اونم با ارباب رجوع دارم خیلی خسته میشم عصرها که میرم خونه دیگه  اینقدر خسته ام که بیهوش میشم دیروز  به زور جواب بچه ها رو میدادم اخرش هم خوابم برد  بچه هامیگن مامان چی خوردی چرا اینطوری شده کلی بهم خندیدن که نمی تونی چشمت باز کنی و سریال دکتر مایک(پزشک دهکده ببینی )اخرش  مجبور شدم بلند شدم از دوهفته پیش هم که گردن و کتفم گرفته بود و درد میکرد رفتم دکتر با امپول شل کننده عضلات و پماد فعلا بهترم  مجبورم  بچه ها رو ببرم کلاس تقویتی و بیارم بخصوص گنج زندگی که راهش دور و پنج شنبه و جمعه دوبار مجبور  شدم ببرم و بیارم شیرین عسلم که جای خود داره  باید بالای سرش بودم تا تمرین های ریاضی رو که معلم داده بود حل کنه نمیدونم این بچه هایی که مادر یا پدرشون ریاضی بلد نیستن چکار میکنن باور کنید علاوه بر ۱۰ ساعت کلاس خصوصی خودم هم ۲۰ ساعت باهاش کار کردم بهرحال هر دوشون امتحان ریاضی رو دادن شیرین عسل که راضی بود ولی گنج زندگی چون رشته اش ریاضی  فقط حسابان امتحان داده هنوز جبرواحتمالات وهندسه وفیزیک وشیمی که جزو درسهای سنگین هست مونده خدا خودش به همه بچه ها کمک کنه تا با موفقیت امتحانات به پایان برسونن  دیروز بعد از ۵ روز که مادرم از مشهد اومده  تونستم یک ز نگ بزنم حالش بپرسم هرچند مادرم اینقدر قانعه که میگه مواظب خودت و بچه ها باش هر وقت تونستی سر بزن من از تو توقع ندارم حال اقای شوهر پرسید که خبری ازش دارم یانه گفتم نه خبری ازش نیست گویا بهش خوش میگذره و ا ز یادش رفته که دوتا پسر هم داره کلی از اطرافیان بهش گفتم که فقط من نیستم که وضعم اینطوره متاسفانه تو جامعه اپیدمی شده گویا ادمها این روزها مسئولیت هاشون رو خیلی راحت گردن طرف مقابل می اندازن و طلبکار هم هستن

نظرات 16 + ارسال نظر

خسته نباشی خانم.
ان شاا... همه امتحاناتشونو خوب میدن و یه چند مدت راحت میشی از امتحان

سلام مهربون خانم متشکرم گل گفتی بعد از امتحان اینها یکی دو روزی فقط میخوابم اداره هم نمیرم

بهار(بوسه ی تقدیر) سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:17 http://gozashtehagozashte.blogfa.com

تو برای من اسوه ی صبر و استقامتی.
بهت تبریک می گم و برات ارزوی بهترین ها را دارم.

سلام بهار جان ممنون از لطفت من هم برای تو و خانواده ات بهترین ها رو از خدا میخوام

ن سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:30

در ارتباط با جمله آخر وبلاگ واقعا همین طور شده است مثل اینکه خیلی از پدر و مادر ها مسئولیتشون را فراموش کرده اند از این نظر داریم به کشور های غربی نزدیک می شیم
در قسمت ابتدایی نیز اشاره به این کرده اید اگه پدر مادر ریاضی بلند نباشند تکلیف بچه ها چه می شود
آموزش هر سال تغییر می کند به خاطر همین است که برای معلمین کلاس می گذارند تا بتوانند یادگرفته های خود را به شاگردانش انتقال دهد برای مثال ما در منهای دو عدد یادم است کلمه ی ده بر یک به کار می بردیم ولی بعدا دلیل علمی آنرا که خرد کردن عدد بود را از بچه های خودم یاد گرفتم

سلام متشکرم که مرتب مطالبم میخوندید و نظر میدید متاسفانه ما فقط قسمت بد فرهنگ غرب میگیریم خدا عاقبتمون بخیر کنه در مورد عوض شدن سیستم امورش حق باشماست ولی کلیات عوض نمیشه نمیدونم چقدر ریاضی یادتون مونده ولی شاید باورش سخت باشه که پسر بزرگم که سوم ریاضی دبیرستانه همین چند روز پیش جمع جبری براش توضیح دادم و تازه متوجه شدم که این بچه چه مسئله ساده ایی بلد نبوده بهر حال یک کم ما از اونها یاد میگیرم یک کم اونها از ما مشکل حل میشه

ساراازکرمانشاه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 15:08 http://dokhtarechagh.mihanblog.com

سلام حالتون خوبه؟
خسته نباشی عزیزم
انشالله موفق هستنددرهمه زمینه ها
بوس

سلام سارای عزیز متشکرم با لطف شما دوستان خستگی ادم از تنش درمیاد من هم میبوسمت

ن سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 18:02

راجع به سئوالی که پرسیده بودید ریاضی یک و دو و معادلات دیفراتسیل و فیزیک های مختلف را در آموزش عالی پاس کرده ام ولی باور کن سواد ریاضی ام فکر کنم در حد راهنمایی بیشتر نباشد از بس که دیگه باهش بر خورد نداشته ام همه اش یادم رفته است

سلام من تو این مدت که پسرها اومدن دوره راهنمایی و دبیرستان با دوره کردن درسهای اونها و تمرین ریاضی ام عالی شده میتونم از سال دیگه برم ریاضی تدریس کنم

مهتاب2 سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 22:02

زهراجان اگه میتونی بعد امتحانات بچه ها یه سفری برین، چون امسال هم ماه رمضان زود شروع میشه وبعد هم که چشم بزنی تابستون تموم میشه....

سلام مهتاب مهربون عزیز میخواهم اگر خدا خواست بریم مشهد با خواهربزرگم و خانواده اش البته از همین حالا این گنج زندگیم داره سازنمیام میزنه ولی بهرحال اگر نیاد میرم میسپارم به خواهردیگه ومادرم

یه مامان مهربون چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 11:31

امیدوارم امتحاناتشون رو با موفقیت بدن و سربلند بشن.

سلام مامان مهربون متشکرم انشااله همه بچه ها امتحانات با موفقت بگذرونه گل دخترت از طرف من ببوس

ساراازکرمانشاه جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 14:34 http://dokhtarechagh.mihanblog.com

ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.

ممنون سارای عزیز من هم به تو تبریک میگم متاسفانه چون روز تعطیل بود و دسترسی به نت نداشتم نتوستم بطور کلی به دوستان تبریک بکم موفق باشی

تارا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 14:00 http://hfbm.mihanblog.com

سلام عزیزم من شما رو با اجازتون و با افتخار لینک کردم شما هم منو لینک کن خیلی خوشحال میشم که مارو در حل مشکلات دوستان همراهی کرده و از نظرات ارزشمندتون دریغ نکنی

سلام چشم لینکت کردم همفکری خوبه هرچند که نهایتا خود ادم باید تصمیم بگیره چون عواقبش رو باید خودش تحمل کنه

مهربانو دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 14:45 http://baranbahari52.blogfa.com/

منم دارم امتحان میدم ، چه امتحاناتی
امروز اجتماعی داشتم پس فردا هم عربی
الهی همه ی بچه ها موفق باشن گلم .. خستگی ماهم در بیاد

سلام مهربانو عزیز خسته نباشی گل گفتی موفقیت بچه ها باعث میشه علاوه براینکه خستگی از تنمون دربیاد دلمون هم شاد میشه

ساراازکرمانشاه دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 21:17 http://dokhtarechagh.mihanblog.com

سلام حالت خوبه ؟آپم[گل]منتظرخواندن نظرتم
سه چیزه که آدم هیچ وقت از دیدنش سیر نمی شه . ۱. جاده ۲. دریا ۳.آسمون.......................الهی جاده ی زندگیت هموار، آسمون چشمات صاف و دریای دلت همیشه آروم و زلال باشه ، تا هیچ وقت از دنیا خسته نشی .........

سلام خوبم سارا جون فقط سرم هم اداره هم خونه خیلی شلوغه اولین فرصت میام میخونمت

مهربانو پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:00 http://baranbahari52.blogfa.com/

سلام مهربانم عزیزم متشکرم من هم میبوسمت

royabanoo پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 17:02 http://royabanoo.blogfa.com

Vaghean haste nabashi.AZ inke mibinam enghadr ghavi VA mostaghel hasti gharghe lezat misham harchand midunam vasat rahat nist

سلام روبینا عزیز متشکرم از این همه لطف شما برام دعا کنید

ساراازکرمانشاه جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 10:00 http://dokhtarechagh.mihanblog.com

سلام به شما که وجودت صفاست

متشکرم سارا جون خودت با صفای عزیزم

ساراازکرمانشاه شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 21:08 http://dokhtarechagh.mihanblog.com

عرض سلام، طول عمر و ارتفاع سلامتى
 براى مساحت وجود نازنینت....

سلام سارای عزیزم ممنون از معرفت و لطفت

یه مامان مهربون یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 11:07

سلام زهرا جان چه خبر؟ کم پیدایی یه خبری از خودت بده؟ امتحانات بچه ها خوب بود؟خودت خوبی؟

سلام خوبم گلم امتحان پسر بزرگم دیروز تمام شد فردا هم اخرین امتحان پسر کوچکمه دیشت یادت بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد