هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

دی ماه فصل امتحانات

 سلام ،این امتحان بچه ها هم شده دردسر برای ما والدین مثلا امسال زود برای شیرین عسل  معلم گرفتم که سر امتحانها راحت باشم0زهی خیال باطل خوبه به این اقای مسئول اموزشگاه گفتم که من حوصله  ندارم که خودم با بچه کار کنم یک معلم ریاضی بهمون داد که خودش دانشجویی پزشکی بود وغیراز چهار شنبه ها که روز کلاس بود معمولا وقت نداشت از یکبار هم که شیرین عسل رفت تولد دوستش کلاس کنسل شد ویکبا رهم خود معلم  رفت شهرشون از 9 تا 20 اذر اصلا کلاس نداشتن قرارشد کلاسها رو یک جلسه ونیم بر گزار کنیم مجموعا از 8 جلسه که برای ریاضی گرفته بودم 6 جسله برگزار شدچهارشنبه قبل رفتیم کلاس دیدیم خبری نیست زنگ زدیم به مسئول اموزشگاه میگه نمیدونم بزار زنگ بزنم به معلم، بعد هم زنگ زد که باید زنگ میزدید هماهنگ میکردم میگم امروز روز کلاس هماهنگی نمیخواست که یک جسله هم میموند برای شب امتحان  که شبنه هست  0 گفت باشه من زنگ میزنم به معلم چند لحظه همون جا باشید بعد زنگ زد که جمعه ساعت 4 بعد از ظهر برای شب امتحان کلاس رو میذارم اگر صبح زنگ نزدم یعنی بیاید و اگر بهم خورد بهتون زنگ میزنم من گفتم میرم خونه اگر امشب خودم باهاش کار کردم و فردا صبح من هم میگم که جمعه  پسرم میاد کلاس یانه رفتیم خرید برگشتیم خونه و خودم باهاش کار کردم پنج شنبه ظهر هم زنگ زدم به مسئول اموزشگاه و گفتم فردا کلاس کنسل کنه چون بچه خسته  میشه و فایده ایی نداره قرارشده که 2 جسله برای ترم بعد بمونه با یک معلم دیگه 0 که خودش خیلی تعریف میکنه 0شیرین عسل امتحانش خوب داده فقط وقت کم اورده نمیدونم نمره اش چطور بشه 0 ولی معلم عربی خوب بودحتی طبق گفته شیرین عسل بهش کمک کرده که بتونه تو امتحان دینی ایه ها رو معنی کنه 0 این هم از معلم خصوصی گرفتن ما0 

خودم هم این روزها خیلی خسته شدم هوا که زود تاریک میشه تو خونه اسیر میشم قبلا عصرها میامدم بیرون یک قدمی میزدم الان اگر سر راه که میرم خونه خریدهام میکنم چون خونه میرسم دیگه نا ندارم بیام بیرون هوا هم که سردشه دیکه قوز بالا قوز البته امسال زیر باران زیاد پیاده روزی کردم و حسابی حظ کردم 0  

گنج زندگی هم داره امتحان میده غیر از برنامه امتحانی اش که میدونم چه ساعتی و درسی رو امتحان داره دیگه نمیدونم چقدر اماده اس برای امتحان، خودم هم بخاطر اون دیرتر میرم ادره چون امتحانشون ساعت 10 شروع میشه و مشکلی که پیش میاد اینکه پارگینک اداره پر وجا پارک بسختی پیدا میشه 0 من خودم روزهایی که گنج زندگی امتحان نداره سعی میکنم ماشین نبرم تا شاید خیلی کم هم که شده در الوده کردن هوا سهیم نباشم کاش اکثر همکارهای جوانم که مشکلی هم ندارن با سرویس میامدن ، هم مشکل کمبود جا تو پارکینک اداره پیش نیماد و هم الودگی هوا کمتر میشد حالا اگر این به جامعه گسترش بدیم که واقعا عالی میشد ( رویاست دیگه ) ولی واقعا اگر خودمون بفکر نباشیم   خودمون باید عواقب وحشتناکش تحمل کنیم الان 5 نفرکه تو اداره از بستگان همکاران و فامیل فوت کردن همه  سرطان  داشتن چند روز هم که رفته بودم مطب دکتر برای نشان دادن جواب ازمایش هام خانمی اومده بودکه از پزشک قانونی برگه گرفته بود برای سقط جنین بخاطر  ناقص بودنش ودلیلش هم همین الودگی هواو000  بود 0واقعا باید چکار کرد؟