هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

روزگار من و پسرهام

سلام  دوستان خوبم ، چه روزهای برفی زیبایی بود حیف که نتونستم برم برف بازی این روزها اینقدر تو اداره کارمون زیاده که وقت نداریم سرمون بخارونیم  0وقتی هم میرسم خونه خسته و هلاکم اگر بتونم غذایی برای بچه ها درست کنم و کمی جمع وجور کنم باید خدا شکر کنم بخاطر همین کمتر وقت میکنم بیام نت 0  

شیرین عسل  کلاس های ریاضی و عربی  خصوص اش شروع شده پنج شنبه با غرغر رفتیم و لی این معلم جدید اینقدر جذبش کرد که جمعه تمام تمرین هاش حل کرد و اشکاش هم از من پرسید و خوشحال وخندان رفت سر کلاس خدا معلم شو خیر بده امیدوارم علاقه  مند شه  و برای امتحان کاملا اماده شه و برای انتخاب رشته سال دیگه دستش  باز باشه 0 جمعه بعد از اینکه شیرین عسل گذاشتم سر کلاس  میخواستم برم جمعه بازار که خواهرم زنگ زد اگر میتونی و حالت خوبه بیا خونه ما چون برادرمون حاضر نیست گلدان های مامان ببره ( مادرم اینکه دارن اثاث کشی میکنه البته نصف وسایل بردن خونه در حال ساخت و یک وسایل ضروری هم بردن خونه خواهرم که خواهر کوچکم خالی کرده فعلا تا گاز خونه وصل شه و تکمیل شه موقتا اونجا ساکن شدن) من هم رفتم خونه ماشین برداشتم رفتم خونه مامان و کمک کردم علاوه بر گلدان وسایل دیگه رو بردیم و ساعت هشت ونیم رسیدیم خونه 0 

 گنج زندگی هم این روزها از اینکه واقعا استعدا د ریاضی داره و مسائل سر کلاس میتونه حل کنه  خوشحال میگه نمیدونم سوال اسونه و معلم الکی میگه اینها بخش سخت درسه که به ما روحیه بده یا واقعا " من توانمند شدم به هرحال یک کمی علاقه مند  و امیدوار شده واقعا از همین جا دست تمام معلم های خوب  رو می بوسم 0 

یک چیز دیگه راجع به تفاوت این دوتا پسر هام بگم  شیرین عسل هر غذایی که درست میکنم کلی تعریف میکنه وانچنان با ولع و اشتها میخوره که ادم کیف میکنه برعکس گنج زندگی اولش اینقدر ایراد میگیره و غر میزنه که خستگی به تن ادم میمونه 0

نظرات 7 + ارسال نظر
محمدجواد شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 11:27 http://0098fun.blogsky.com

http://0098fun.blogsky.com

سلام ممنون از حضورتون

ن شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 20:00

پسر من هم همیشه از دست پخت مادرش تعریف می کند
بعد از خوردن غذا میگه مامان دستت درد نکنه آخیش چه حالی داد
ولی من اگه ایرادی در غذا باشد نمی توانم نگم
ولی بر عکس اگه غذاش خوش مزه باشه هیچ وقت عادت تعریف ندارم
از ایرادات مرد های ایرانی است دیگه

سلام ، گفتن ایراد غذا بنظرم اشکالی نداره خوب هم هست ادم دفعات بعد در نظر میگیره و غذاش هم بهتر میشه ولی بد غذایی و ایراد گفتن الکی که باعث میشه ادم ناراحت شه در مورد تشکر هم فکر کنم ادم تشکر کنه بهتره ولی رفتار ادم هم نشا ن دهنده رضایتش هست

ناری شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 21:51

سلام مامان خانومی. ایشالله جفتشون و تو بهترین حالت ببینی همیشه . واسشون ارزوی خوشبختی میکنم.

سلام نازی جون ممنون ازحضورت و تشکر از دعای خیرت انشااله تو هم خوشبخت و سعادتمند بشی باز هم تشریف بیارید خوشحال میشم

سارا دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 21:47 http://hametalasham.blogfa.com/

عزیزمی
خدا قوت
خوشحالم که اینقدر پی گیرشونی مامان نمونه
نبه فکر انتخاب رشته سال آینده و خیلی جزییات دیگه
پسرن دیگه ذائقه هام که متفاوته

سلام سارا جون ، ممنون از لطفت تازه فکر میکنم این همه سال چه کارهایی که باید براشون میکردم و نتونستم بخاطر گرفتاری کاری و زندگی براشون انجام بدم 0 خدا پسر گلت رو برات حفظ و سعادتمند کنه

عسل نصیری دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 22:27

سلام عزیزم مادر نمونه خسته نباشی خدا این پسرهای گلتو برات حفظ کنه ایشالا که موفق باشن پسرمنم عاشق دست پخت مامانشه خدا همه فرزندها رو سالم و سلامت نگهداره

سلام عسل عزیز متشکرم 0 امی-----------------------------ن

مهربانو دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 00:24 http://baranbahari52.blogfa.com/

سلام زهرا جانم . اینکه بچه ها درس خوندنشونو دوست داشته باشند بهترین چیز برای ماست . عزیزم از زحمتایی که میکشی و زندگی شلوغ پلوغت رو سامون میدی خسته نباشی خدا قوت

سلام مهربانو عزیز ، واقعا معلم خوب نعمت بزرگی که متاسفانه این روزها مثل کیمیا شده0 متشکرم

یه مامان مهربون دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 08:58 http://www.nikzad.niniweblog.com

خدا این دو تا پسر کوشا رو برات حفظ کنه و موفقیت و عاقبت بخیریشون رو ببینی و آرامش خودت رو هم از خدای مهربون خواستارم.

سلام عزیزم متشکرم خدا گل دختر تورو هم برات نگه داره و عاقبت به خیرش کنه من هم برای تو ودختر قشنگت ارامش ،اسایش و سعادت و خوشبختی ارزو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد