هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

کمی بخندیم

اس ام اس سرکاری و خنده دار روز زن

اس ام اس سرکاری و خنده دار روز زن

پیامک مخصوص یادآوری روز زن به شوهر:
عزیزم، بقچه لباس‌هایت را عاشقانه بستم تا اگر باز برایم قابلمه خریدی، زیربغلت بزنم و بفرستمت خونه مامان‌جونت! روز زن پیشاپیش مبارک!

 

اس ام اس خنده دار روز زن, طنز روز زن

اس ام اس خنده دار روز زن

یک اس ام اس علمی برای قانع کردن آقایان خسیس:
آیا می‌دانید تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که در شب بعد از روز زن سال گذشته، دست به‌جیب شدن آقایان نسبت معکوس با میزان خوابیدن آنها در کنار پیاده‌رو، نیمکت پارک‌ها و جاهای مشابه داشته است؟

اس ام اس خنده دار روز زن, طنز روز زن

اس ام اس خنده دار روز زن

آقایان محترم اگر جرأت دارند در این مسابقه شرکت کنند:
جایزه شجاع‌ترین مرد سال به کسی تعلق خواهد گرفت که جرأت کرده و روز زن امسال را با خرید یک شاخه گل و یک جفت جوراب به بانوی عزیزتر از جانش تبریک بگوید.

اس ام اس خنده دار روز زن, طنز روز زن

اس ام اس خنده دار روز زن

حفظ سلامتی آقایان از موارد بسیار مهم است:
آیا تاکنون ملاقه روی مغز شما فرود آمده است؟ آیا تابحال وسایل شکستنی جهیزیه خانم خانه روی سرتان خورد شده است؟ آیا تاکنون جلوی باجناقتان سرکوفت‌های خفن نوش‌جان فرموده‌اید؟ کافی است جرأت کرده و تاریخ روز زن را فراموش کنید!

اس ام اس خنده دار روز زن, طنز روز زن

اس ام اس خنده دار روز زن

دلیلی ندارد که یک مرد عاقل به هر پیامکی که برایش فرستادند، بخندد:
اگر قصد خرید هدیه روز زن برای همسرتان را ندارید، دست کم موقع رفتن به منزل از کلاه ایمنی استفاده کنید. نخند! پارسال یه‌نفر به این پیامک خندید، فرداش به‌دلیل فرود ماهیتابه روی مخش راهی بیمارستان شد.

اس ام اس خنده دار روز زن, طنز روز زن

اس ام اس خنده دار روز زن

مواظب باشید فریب فضاسازی‌های مسموم و دروغ‌های رسانه‌ای را نخورید:
تبریک روز زن به طلافروشی‌ها، بانک‌ها، فروشندگان لباس‌های لوکس وارداتی و مواردی از این دست، فقط و فقط تبلیغات سوء بوده و نباید در عزم راسخ شما برای بزرگداشت این روز، خللی وارد کند.(ستاد حفظ امنیت مردان خانواده)

اس ام اس خنده دار روز زن, طنز روز زن

اس ام اس خنده دار روز زن

روز زن مبارک باد…
با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید

اس ام اس خنده دار روز زن, طنز روز زن

اس ام اس خنده دار روز زن

هر زنی دو مرد را دوست دارد !
یکی ساخته تخیلات اوست ، و دیگری هنوز به دنیا نیامده !

اس ام اس خنده دار روز زن, طنز روز زن

اس ام اس خنده دار روز زن

دقت کردین !؟
روز زن همه زن میشن ، روز دختر همه دختر !
بابا تکلیف مارو مشخص کنین !

اس ام اس خنده دار روز زن, طنز روز زن

اس ام اس خنده دار روز زن

اگه میخواهید روز زن بخاطر نگرفتن هدیه دچارافسردگی نشوید
این ذکر را روزی ۷ مرتبه تکرار کنید.
من گل همیشه بهارم از کاکتوس انتظاری ندارم !

همچنین:

تبریک روز زن

سلام دوستان عزیز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن رو به همه زنان این مرزو بوم تبریک   عرض میکنم ۰ 

در ادامه چند تا اس ام اس مخصوص روز از سایت سالی جون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد و در پیامک امروز برای دوستانتون استفاده کنید۰ 

 

 

اس ام اس تبریک روز زن

اس ام اس روز زن, پیامک روز زن
سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
یه ضرب المثل قدیمی میگه :
عمر دست خداست ، زن وسیله است !
روز زن مبارک
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست . . .
گلها همه به نام تو مشهورند . . .
آیینه های از انعکاس نام تو می خندند و من تنها برای تو می گویم:زندگی کن تا زنده بمانم . . .
روزت مبارک
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد . . .
تقدیم به همسری که روز به روز جوان تر میشود !
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
پنهان نمیکنم ز شما ، دوست دارمت
اندازه خدا ، به خدا دوست دارمت
هرچه از زمین  و زمان خسته ام ولی
برون از تمام قید و بندها دوست دارمت
روزت مبارک
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
آسمان آبی چشمان تو مال من است / تا زنم پر در میان آسمانت همسرم
هر زمان تا از تمام زندگی خسته شدم / عاشقم کردی به راه زندگانی همسرم
روزت مبارک ، دوستت دارم
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
خوش‌ آهنگ‌ ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت . . .
روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
پنجره را باز میکنم ،  طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم . . .
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم . . .
روزت مبارک
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
ای زن ، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار / ای تو بهتر از همه هستی ، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی ، پر ضیا / خنده ات چون دامنِ عرش خدا ، مهدِ صفا
روزت مبارک
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
در ثانیه‌های بودنت می‌ مانم . . .
در فصل شکست خوردنت می‌ مانم . . .
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد !
تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
زنان را همین بس بود یک هنر / نشینند و زایند شیران نر
زن بلا باشد بهر کاشانه ای / بی بلا هرگز مبادا خانه ای !
روز زن مبارک
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
زنان قبل از مادر شدن ، “ پری ”
و بعد از مادر شدن تبدیل به “ فرشته ” می شوند . . .
فرشته ی زمینی روزت مبارک
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
چیزی که در زن ، قلب مرا تسخیر میکند ، مهربانی اوست ، نه روی زیبایش . . .
( شکسپیر )
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه
نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.
روزت مبارک عزیزم . . .
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
کمترین آرزویم این است:
هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!
روزت مبارک
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
من زن شدم تحملی پایدار
یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم
ولی هیچ کس نگفت نشان عشق
سیب سرخی شد که من به آدم دادم
 
sms روز زن, اس ام اس روز زن
 
همسر از نام تو سر شود ای همسر من
قامت سرخ لبت خوابگه بستر من
من که هر شب پیش تو قربانی و دل داده ام
من به شوق روی تو از مادر خود زاده ام . . .
روزت مبارک ، دوستت دارم

روزهایی که گذشت

سلام دوستای خوبم ، امیدوارم این 25 روز سال خوش گذشته باشه 0  من امسال برخلاف پارسال که چیزی خرید نکرده بودم هفته اخر سال رفتم کلی میوه و اجیل خریدیم ( حالا جالبه که امسال برخلاف پارسا ل تره بار و خیلی از مراکز خرید تعطیلات باز بود حتی نانوایی محلون که پارسال بعد 15 باز کردامسال ازروز دوم عید مشغول به کارشد البته من29 دوساعت صف وایستادم و تعداد زیادی خون خریدیم). بعدش هم مقدار قابل توجهی از اداره  اجیل بهمون دادن . باتوجه به اینکه کسی خونه ما نمیاد ( به خاطر گربه بچه های خواهربزرگه بشدت میترسن ) البته مامانم با خواهر وبردارم که مجردن تنها میهمان ما بودن . کلی اجیل و میوه رو دستم مونده0 خودمون هم روز اول رفتیم خونه مادرم 0 روز دوم هم با گنج زند گی ( پسر برزگم ) دعوام شد و قهر کردیم تا 5 اصلابا هم حرف نزدیم عصر روز پنجم موقع بیرون رفتن گفت میخوام برم پیش بابام گفتم کی برمیگردی گفت نمیدونم گفتم هر وقت خواستی برگرد رفت و د و روز بعد برگشت البته چهار شنبه سوری هم پسر عموش اومد دنبالش رفت خونه دختر عموش که پدرشم اونجا بود( البته از صبح جواب تلفن ها نداده بود که نره و ساعت 8 به پدرش زنگ زده بود که اون گفته بود دیره و خیابا نها شلوغه نمیتونه بیاد همین موقع پسر عموش رسیده بود و گفته بود با موتور میرم دنبالش و اومده برده بود) من و شیرین عسل هم رفته بو دیم خونه خواهر بزرگم بعد  با هم رفتیم جگر کی و جاتون خالی بام جگر خوردیم این پسر من عاشق جگر هر وقت بهش پیشنها د بیرون غذا خوردن میدم میگه بریم جگر بخوریم .  یک روز هم رفتم خونه دوستم رضوانه ،خودش  زنگ زد گفت بیا بعد هم  اس داد که خواهرت هم با خودت بیار 0 وقتی دنبال خواهر م رفتم خونه مادرم پسر دایی هام با خانواده اومده بودن عید دیدنی خیلی وقت بود ندیده بودم یک پسر دوساله هم داشتن که همش غر میزد و  بداخلاقی میکرد 0 عوضش  پسر ، پسر دایی کوچکم که 5 سالش بود اول همه دوید اومد استقبالم  بچه خیلی خون گرمی بود 0 بعداز رفتن اونهابا خواهرم رفتیم خونه رضوانه خیلی خوب بود خوش گذشت رضوانه روحیه خاصی داره ادم از معاشرت باهاش لذت میبره هر وقت با اون هستم احساس جوانی میکنم و  لذتی رو که در جوانی از کارهای که میکردم میبردم میبرم مثلا خرید کردن چند بار با هم رفتیم کوچه برلن ، سینما ، پارک . رضوانه قیافه معمولی داره و بچه هم نداره ولی قدر هر انچه رو که داره میدونه یک همسر داره که سرپرست بچه های برادرش مرحومشه و مسئولیت زیاد ی داره و رضوانه با همه اینها کنار اومده . پارسال یک بار به من گفت بیا بریم سینما من وقت نداشتم خودش تنها رفته بود سینما پردیس ملت بعد هم اومده بود کنار چمن قدم بزنه  هوس کرده بود روچمن ها با پای برهنه راه بره . انچنان با هیجان از لذتی که از این کار برده بود تعریف میکرد . که من با خودم فکر کردم اگر اکثر ما ادمها اینطوری بودیم و قدر انچه داریم میدونستم چقدر خوشبخت بودیم 0 یک روز تو تعطیلات عید رفتم پارک تنها  پیش خو دم فکر میکردم اگر من بچه نداشتم الان فکر میکردم بد بخت ترین ادم روز زمینم چرا تحمل اینقدر کم شده درسته که روزهای سختی رو گذروندم و میگذرونم و باید سعی کنم با بچه ها بهتر راه بیام 0 البته بعد از برگشتن پسرم باهم اشتی کردیم ( اگر چشم نزنم) رفتارش کمی بهتر شده برای کارهایی که میکنم تشکر میکنه 0 میگم چی شده میگه سوراخ دعا رو پیدا کردم ، درهمین حد هم خوبه که بفهمه با رفتار درست با دیگران حتی مادرش نتیجه بهتر میگیره 0 12 هم شب هم رفت پیش پدرش که برن دنبال پسر عمه اش که از  سوئد میامد سیرده بدر هم اونجا بود 0 من و شیرین عسل هم رفتیم خونه مادرم 0 بعداز تعطیلات هم بچه ها راهی مدرسه شده من هم از دهم اومدم اداره . 18 فروردین هم تولد  شیرین عسل بود که خونه مادرم برگزار کردیم . قرار شده براش یک تلویزیون بخرم ( پولش بهش دادم) هنوز وقت نکردیم بیرم بخریم البته الان یکم پشیمونم چون همین حالا هم یا داره فیلم میبنه یا ایکس باکس ، پلی استیشن بازی میکنه. حالا اگر تلویزیون اختصاصی داشته باشه چه شود؟! 

پی نوشت : خواهر شوهرم میخواد برای پسرش زن بگیره یک لیست 50 نفره تهیه کرده چند روز پیش که گنج زندگی اونجا بود میگفت پدر پسره میگفته گل ارزن بخرید شاید این خواستگاری که میریم جور نشه و تاکید میکرده که خدا کنه دختری عروسشون بشه که پسرش تو غربت رها نکنه بره 0 

پی نوشت 2: شیرین عسل با یک همکلاسی اش جور شده تعطیلات با هم سینما و گردش میرفتن . خیلی نگران تنهابودنشم . چون فامیل من که پسر همسن اش نیست طرف فامیل پدرش هم که نمیره . حالا که با این دوستش همراه شده تنهایی اش کم شده و من براش خوشحالم