هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

لبخند

خنده بازار داغ آخر هفته...

 

 

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﯾﻬﻮ

ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﭼﺎﻗﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﭘﺸﺖ ﮐﻤﺮﻡ ﮔﻔﺖ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮ ﺑﺪﻩ

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ: 093585…

ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﯾﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺭﻓﺖ

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ O.o

 

.........

 

دخترا

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺭﯾﻤﻞ . _ .

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﯾﻤﻞ *_*

 

.........

 

خانوما اگه شک داشتید که شوهرتون بهتون خیانت میکنه و به کسی بدبین بودید

شوهرتون رو ببرید نزدیک خونه ی طرف ببینید وای فایش کانکت میشه یا نه!

 

.........

 

یکی از انتخاب های سخت زندگی

بعد از امتحان نمیدونی جزوه رو شوتش کنی بیرون

یا

نگهش داری برای ترم بعد

 

.........

 

تو خارج :

عزیزم ؟ baby ؟ میتونم چندلحظه بیام تو اتاقت ؟

تو ایران :

بعد از اینکه یه لگد به در میزنن میگن :

کره خر چه غلطی می کردی درو بسته بودی ؟؟

 

.........

 

وقتی داری با یکی درد و دل می کنی

اگه طرف گفت : “اینکه چیزی نیست”

دورخیز کن با آرنج راستت محکم بزن تو چشمش تا مغزش از گوشش بپاچه بیرون -.-

 

.........

 

پدر چیست ؟

موجودیست مهربان که حاضره جونشو واست بده …..اما ماشینشو بهت نمیده

 

.........

 

هر کی بوده آشنا بوده چیست ؟

دیالوگ ایرانیان در مواجهه با خانه دزد زده !

 

.........

 

گهگاهی هم از اینترنت کارتی استفاده کنید تا قدر ADSL رو که بهتون دادیم بدونید.

”شرکت مخابرات ایران”

 

.........

 

دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری

بدان یک جا یک کرمی ریخته ای

الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست !

 

.........

 

ﺍﻭﻭﻭﻣﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢ ﻫﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻣﻤﻤﻢ

ﻃﻄﺎﺍﺍ

ﺍﻭﻭﻭﻣﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢﻡ ﻫﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻣﻂﻃﻂ

ﺩﯾﺎﻟﻮﮒ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭ ﺍﻧﯿﺲ ﺩﺭ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﺳﺘﺎﯾﺶ!

 

.........

 

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺯﻥ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﺻﻼﺡ ﻭﺍﺭﺍﯾﺶ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﻧﮕﺎﻩ

ﮐﺮﺩﯾﻦ !؟

ﻧﺼﻒ ﺷﮑﻠﮑﺎﯼ ﯾﺎﻫﻮ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻭﺍﺣﺩ ﻣﯿﺘﻮﻧﯿﺪ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ :))

 

.........

 

مورد داشتیم دخدره پارک دوبل کرده ازش تست دوپینگ گرفتن

 

.........

 

شنیدم این پسربچه کوچیکا به خاله مهدشون میگن :

مهساجون ، پری جون ، اِلی جون و … اینا خیلی خرشانسن !

زمان ما اسم مربیمون خانوم عبدالمطلبی بود :|

 

.........

 

بچه که بودیم ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه

بعد ما اصن همچین میرفتیم عین جت لی !

وسط راه دو سه تا ملق میزدیم و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره !

الان کافیه به بچه ها بگی گوشی منو از اتاقم بیار لدفن !

درجا جِرت میدن

 

.........

 

تنهایی یعنی:

بدونی که وقتی دستشویی هستی ، کسی منتظر بیرون اومدنت نیس

 

.........

 

بچه های دهه ۹۰ هنوز به دنیا نیومده ۱۰۰ مدل عکس قدی

و نیمرخ و بوم و گوشی موبایل و فیسبوک و ایمیل و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه دارن

بعد من که به دنیا اومدم تا ۵سال بابا ننه م با هم دعوا داشتن که : “تقصیر تو بود” :|

 

.........

 

یادش بخیر

یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما، شغل انبیاست

منم اومدم خود شیرینی کنم

گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن !

نه گذاشت ، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند :|

“خدا حفظش کنه زیادی رک بود…”

 

.........

 

امروز صدای متّه ٬ از همسایه نیامد

شاید به خواب دائم ، ایشالا رفته باشد !

 

.........

 

امروز بالاخره تکلیف خودمو روشن کردم

لامصب عجب نوری داره

 

.........

 

پشتِ هر جمله ی “تعریف از خود نباشه”

یه “تعریف از خود” هست!

 

.........

 

کتلت چیست؟

ﻧﻮﻋﻲ ﻛﺒﺎﺏ ﻛﻮﺑﻴﺪﺳﺖ ﻓﻘﻂ ﺧﺴﺘﺲ….ﺧﺴﺘﻪ !

ﻣﻴﻔﻬﻤﻲ ؟ ﺩﺍغونه …

 

.........

 

تو این سریالها بچه شون کار بد که میکنه میگن برو تو اتاقت بیرون هم نیا

ما بچه بودیم اتاق نداشتیم بخاطر همین میگرفتن مثل خر کتکمون میزدن :|

 

.........

 

اِهِن چیست !؟

چراغ قرمزی در جلو دستشویى ، برای جلوگیرى ورود افراد متفرقه میگردد !

 

.........

 

مورد داشتیم طرف تو وصیت نامش نوشته درایو D کامپیوتر رو ندیده فورمت کنید !

 

.........

 

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﮔﺸﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ

ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﺷﺪﻩ :|

 

.........

 

هروقت شماره ناشناس بهم زنگ میزنه میفهمم که آشناس!

چون جواب آشناها رو نمیدم میرن با شماره ناشناس زنگ میزنن

 

.........

 

بعضى آرایشگرا فقط به واسطه ى احترام به حق آزادى بیانه

که میزارن مدل مورد نظرت رو بهشون بگى

وگرنه در نهایت کار خودشونو میکنن

 

.........

 

شما یه استکان خون بگیر بزار رو طاقچه اگه پشه ها لب زدن !

کصافطااا نون داغ کباب داغ فقط از گلوشون پایین میره !

 

.........

 

عاشق فرهنگستان زبان و ادب فارسی ام میدونی چرا ؟

معادل فارسی ایمیل رو گذاشته پست الکترونیک ، درحالی که نه پست فارسیه و نه الکترونیک!

 

.........

 

این دستگاه فشار خون مچیا از یخچالم برا خونه واجبتره!

میشه باهاشون چند ساعت مهمونارو سرگرم کرد!

حتی میشه شام هم نداد به بهانه فشار بالا…!!

 

.........

 

دخترهای خوب مثل سیب روی درخت هستن

بهترین ها در

بالاترین نقطه درخت قرار دارند

به دست آوردنشان

ماشین شاسی بلند می خواد

کار هر کسی نیست که

:|

 

.........

 

تو ایران نزدیک 50 تا بانک داریم

هر 50 تاشون هم تو یه زمینه اولین بانک ایران هستن !

 

.........

 

عاغا چرا میگیم پشت کامپیوتر نشستیم در حالی که واقعا جلوی کامپیوتر نشستیم !؟

 

.........

 

یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت ولی قلمبگی گوشیت رو حس نکنی

حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده !

 

.........

 

کاش میشد از بدنمون معذرت خواهی کنیم

مثلا نون خامه ای که خوردیم بگیم ببخشید واقعا هوس کرده بودم خواهشا چاقم نشو !

اونم بگه نه عزیزم این حرفا چیه پیش میاد دیگه

 

.........

 

من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع می کنم و تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم

بعضی وختا از زوره ناچاری لواشکو با نایلونش خوردم !

 

.........

 

دوستم میگفت سوار تاکسی شده از راننده پرسیده “با ۵۰۰تومن تا کجا میبری ؟!”

راننده هم گفته : بشین برات بوق میزنم !

 

.........

 

وقتی آدم از خاکه

تعجبی نداره که

کرم داشته باشه :|

 

.........

 

یه روز طرف یه قصاب رو میبره خونش تا واسش گوسفند قربونی کنه

به قصابه میگه :

میخوام برام تیکه تیکش کنی با گوشتاش کباب درست کنم

سر و پا و روده و معده رو خوب تمیز کن میخوام کله پاچه درست کنم

پوستشم باخودت نبر میخوام بدم کاپشن درست کنن برام

با پشکلاشم میخوام کود درست کنم برای باغچه

آت و آشغالاش رو هم میخوام برای گربه مون

خیر بیبینى مهمتر از همه استختوناس ، خانومم میخواد سوپ درست کنه قُوت بگیرم !

قصابه چپ چپ نگاش میکنه ، میگه : نمیخوای صداشو ظبط کنی بذاری برا زنگ موبایلت !؟

 

.........

 

مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد و از او پرسید کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری ؟

همسر او گفت همه آنها را بزرگشان و کوچکشان دختر و پسر همه یکسانند و همه را به یک اندازه دوست دارم

شوهر گفت : چگونه دل تو برای آنها همه جا دارد

همسر جواب داد : این خلقت خدا است که مادر دلش برای همه فرزندان خود وسعت دارد

مرد لبخندی زد و گفت : اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد برای چهار زن همزمان وسعت دارد

خدایش بیامرزد روش والایی در قانع کردن داشت ، لاکن موقعیتش در آشپزخانه غلط بود

مراسم آن تازه در گذشته صبح و بعد از ظهر فردا برگذار می شود !

 

 

.........

.........

.........

 

 

پرستاران بیمارستان ” هاندان ” در شمال چین با روشی جالب برای لبخند زدن آموزش می بینند.

در میان دندان های این پرستاران یک چوب باریک (غذا خوری) گذاشته می شود تا عضله صورت آنها فرم لبخند به خود بگیرد.

این کار به دفعات در طی هفته برای تمرین عضلانی صورت لبخندی به پرستاران انجام می شود تا در مواجهه با بیماران لبخند را فراموش نکنند.

 


 

لبخندبزن: وقتی با خانواده ات دور هم جمع شده اید..

خیلی ها هستند آرزوی داشتن خانواده را دارند…!

 

لبخند بزن: وقتی داری سرکارت میروی..

خیلی ها هستند دربدر بدنبال کار وشغل هستند.

 

لبخندبزن: چون تو صحیح و سالم هستی..

خیلی ها هستند دارند بخاطر بازگشت سلامتی شان میلیونها خرج میکنند.

 

لبخند بزن: چون تو زنده ای وروزی داده میشوی وهنوزفرصت برای جبران مافات داری…

مرده هایی هستندآرزوی بازگشت به زندگی رادارندتاعمل صالحی انجام بدهند..اما هیهات!

 

لبخندبزن: چون تو”خدا”را داری و اورا می پرستی وازاو طلب کمک میکنی…

کسانی هستندکه برای گاو سجده میکنند.

 

لبخندبزن: چون “تو”خودت هستی..

وخیلی ها آرزو دارند که چون”تو”باشند.

 

:لبخندبزن..وهمیشه لبخند بر لبانت داشته باش و خدا راشاکرباش وقناعت پیشه کن وبر تقدیر و مقدرات راضی و تسلیم باش..وهمیشه فرهنگ لبخند را درمحیط زندگی خودت منتشرکن.


نظرات 4 + ارسال نظر
ن یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:01

همه اش قشنگ بود مخصوصا قسمت لبخند بزن اش
صبح که داشتم سر کار می رفتم

گفتم خدا شکرت به خاطر اون چیزای که نمی خواستیم ولی بهمون دادی و به خاطر اون چیز هایی که خواستیم صلاح ندانستی که بدی

سلام ، ممنون از محبت شما که همچنان مطالب وبلاگم دنبال میکنید . واقعا باید قدر چیزهایی که داریم بدونیم ولی متاسفانه اکثرا وقتی از دست میدیم ارزش اونها رو میدونیم . وچیزهایی میخوام که وقتی بدست میاریم می بینیم چقدر برامون عذاب اوره مثلا " وقتی 5 سال ارفاق به کارمندان میدادن شوهرم میخواست بازنشته شه همون موقع ترفیع گرفت و رئیس شعبه شد و من خدا شکر کردم که دیگه بازنشت نمیکنه بشین خونه ولی کاش قبل از ترفیع بازنشسته مشید و زندگیمون به گند میکشید0

معمار سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 13:35 http://darodivarsara.blogsky.com

خیلی خیلی خیلی قشنگ و دلچسب بود.. در عین اینکه خنده دار و ساده بود کلی معنا و مفهوم داشتن...خیلی خوشحالم از آشنایی

سلام ، متشکرم . من هم از اشنایی دوست فهمیده و با معلوماتی مثل شما خوشحالم مطلبتون راجع به حضرت محمد خیلی خوب بود کتاب" محمد پیامبری که از نو باید شناخت" نویسنده اش اهل رومانی و خیلی جالبه به همه دوستان پیشنهاد میکنم بخوانن

معمار پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 14:59 http://darodivarsara.blogsky.com

کتابی رو که اشاره کردین در اکثر کتابهایی که خوندم به عنوان منبع اومده بود اتفاقا دنبالش هم بودم ولی فایل دانلود پیدا نکردم و به نسخه های چاپی هم اعتماد ندارم. اگر فایل داشته باشین ممنون میشم برای دانلود بزارین.

ضمنا فک کنم مرورگر اکسپلورر مشکل داره با بخش نظرات و بقیه مرورگر ها مثه کروم و فایرفاکس مشکلی نداره.

اردیبهشتی ها مثه اینکه تفکرات و احساسات نزدیکی دارن!!

دوره فوق لیسانس تازه فهمیدم از یازده استاد دانشکده شش تاشون اردیبهشتی هستن

سلام ، من کتاب از کتابخانه اداره مون گرفتم خوندم ولی یک دستفروش تو خیابان میرداماد کتاب میفروشه از ساعت 10 تا15بین شنگرف تا میدان مادر معمولا بساط میکنه من خودم ازش خیلی کتاب خریدم 0 متاسفانه فایلش ندارم برای دانلود بزارم 0با فایر فاکس امتحان میکنم بلکه موفق شدم 0 من مثل اینکه تنبلی کردم باید الان استاد دانشگاه میشدم-

مهتاب2 پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 19:51

چه جالب بود اون روش لبخند زدن.. کاش بعضیا تو کشور ما هم یاد میگرفتن

سلام مهتاب جان ، واقعا " باید فرهنگ شاد بودن یاد بگیریم من خودم شروع کردم به دیدن فیلم های کمدی و اهنگ های شاد و کتابهای طنز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد