هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

پیوند اعضاء


  سلام ،دختر خواهرم میگفت  که تو بهشت زهرا یک واحد پزشک قانونی هست که اجساد معاینه میکنه و اعضای سالم در صورت قابل استفاده بودن با رضایت خانواده برای اهدا برای پیوند عضو استفاده میشه میگفت عموم گفته که چشمهای پدرم سالم بوده و میتونستم اهدا کنیم ولی اون روز اگر هم عموم بهمون گفته اینقدر ناراحت بودیم که متوجه نشدیم . نمیدونم یک طوری شدم  واقعا اون موقع ادم دلش نمیاد یک قسمت از عزیزش ازش جدا کنه ولی بعدا می بینه که اون قسمت از عزیزش میتونسته بجای پوسیدن   زنده باشه در وجود دیگری و به این نتیجه رسیدم که انسانهایی که عزیزنشون مرگ مغزی میشن و اعضاء اونها اهدا میکنن انسانهای خیلی والایی هستن و روح خیلی بزرگ و عظیمی دارن خدا بهشون اجر بده .

نظرات 8 + ارسال نظر

دختر چهل ستون و سی و سه پل!

سلام:

آنکه با تو چنین کرد (مرد) نبود،فقط (نر)بود.

مردان ایرانی را که یادت هست دختر عالی قاپو؟

همین چند سال پیش بود که بیش از سیصد هزار نفرشان در خون خود غلتیدند تا دست ناپاک اجنبی به دامان پاک تو نخورد!

همشهری منار جنبان!

سربداران را که میشناسی؟

همانهایی که نگاه شوم حرامیان مغول را به صورت معصوم دختران وطنشان تاب نیاوردند و سر بدار سپردند و ناموسشان را بدست پست اجنبی نسپردند.

نه!او که با تو چنین کرد مرد نبود!

مردان ایرانی شهره اند به ناموس پرستی.

و دختران این سرزمین را با هر عقیده و مرامی ناموس خود میپندارند.

دختر زاینده رود!

یادمان هست که برای پس گرفتن جسد یک دختر ایرانی که به دست مزدوران بعثی افتاد چند شهید دادیم تا جنازه دختر ایرانی هم روی شانه بیگانگان نباشد!

من!یک مرد ایرانی به تو قول میدهم که هنوز هستند ناموس پرستانی که حاضرند جانشان را فدا کنند تا دختر ایران زمین هراسی از نامردان پستی که با تو چنین کردند نداشته باشد.

و شرمنده ام جز اشکی که نثار زیبایی از دست رفته چهره معصومت کنم،در این عیادت مجازی،چیزی ندارم.

سلام ، واقعا مردان ایرانی هرگز این کار نمی کنن بلکه هیچ انسانی به خودش حق نمیده با یک انسان دیگه این کار بکنه اینها شیطانهایی هستن در جلد انسان خدا ازشون نگذره که اینجنین با زندگی انسانها بازی میکنن و باعث میسن زندگشون تباه شه. ومتشکر از شما که این متن رو برام فرستادی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 10:50

گفتنش راخته ولی در عمل سخته

سلام ، واقعا" سخته

زرین سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 10:52

زهرا خانم از این بهار بوسه تقدیر که در لینکاتون هست خبری ندارید؟

سلام زرین جان، بهار بوسه تقدیر اونطور که تو کامنت های یک وبلاگی خوندم یک وبلاگ دیگه رو شروع کرده بود که اونم رها کرده و در حال حاضرخبری ازش نیست.امیدوارم هرجا که هست خوش وسلامت باشه

ن سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 11:00

کامنت نادم خیلی زیبا بود ممنون از حس انتخابش
یواش یواش اهدای اعضا داره جا می افتد فکر کنم تا چند سال بعد با فرهنگ سازی دیگه مشکلی در این زمینه نباشد درست مثل اهدای خون

سلام ، موافقم واقعا زیبا بود و شایسته مردان ایران زمین . با وجود سخت بودن من هم امیدوارم در اینده نزدیک این فرهنگ بوجود بیاد.

مهتاب۲ چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 08:35

واقعا ؟ یعنی تو بهشت زهرا چنین جایی هست؟ اخه مگه پیوند از اجزای زنده نیس؟
اگر چنین چیزی باشه باید اونقدر فرهنگ سازی بشه تا در اون شرایط خانواده متوفی بتونن تصمیم گیری کنن

سلام مهتاب جان ، من هم برای اولین باره که این شنیدیم .ولی تصمیم خیلی سخته ایی وقتی الان هم یاد روز تدفین می افتام تنم میلززه دختر کوچکه خواهرم هی میگفت خاله بابام بود تو دیدی من اصلا صورت پدرش ندیدم بهش گفتم دختر گلم خودشه عمه شون گفته بود موقع دفن یک کم ازخاک روسر دخترها بریزیم که بعدا زودتر سرد شن وبی تابی نکنن من هر کاری کردم دلم نیامد خواهر کوچکم دیدم داره این کار میکنه .حالا چطور میشه فرهنگ سازی کرد ؟ نمیدونم چون اون موقع نزدیکان اصلا حال وروز خودشون نمیدون همین دختر خواهر بعدا اصلا یادش نمیامد که من پلهوش بودم یا تو بیمارستان همراشون بودم.

زرین چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 09:54 http://www.zarrinpur.blogfa.com

سلام زهرا جان من تقریبا از اون روزهای اول که شما می نوشتید شما راخاموش میخواندم ولی مدتی بود که از شما بیخبر بودم تا اینکه مدتی قبل بازم پیداتون کرد دارم پستای قبلی تونو مرور میکنم .
ایا گشایشی در کارتون نشده؟ شوهرتون از خر شیطون پیاده نشده؟یا شما بهش رو نمیدین؟حالا کجا زندگی میکنه؟عجب فامیلی داره ها اونا اگه میخواستن میتونستن جورا ارام کنن.بالاخره اشتباهی بود که شده بود.مردایی که خیانت میکنن اینجورین انتظار دارن خانم ندید بگیره واگه خلاف این بشه کینه ای میشن !!!!!برای شما وبچه های گلتون ارامش وسلامتی ارزو میکنم

سلام زرین جان متشکرم که نوشته های من میخونی، اوضاع تغییر نکرده یعنی شوهر من اصلا حاضر نیست اقدام عملی بکنه خونه بگیره وحق طلاق بده بهم من هم کلا باهاش ارتباطم قطع کردم فامیل هاش هم که به هدفشون که پاشیدن زندگی ما بود رسیدن دیگه کاری ندارن خودش هم تو خونه متروکه پدریش زندگی میکنه حتی نتونسته خونه خودش از مستاجر پس بگیره الان هم اگر قرار باشه اشتی بشه باید من خونه بگیریم و از اقا خواهش کنم که برگرده که فکر میکنم فقط یک احمق این کار میکنه از ارزو خوب تون برای خودم و بچه ها متشکرم

بانوی مشرقی جمعه 16 آبان 1393 ساعت 23:44 http://www.payamgeo.blogfa.com

لینک؟

سلام دوست عزیز ، اومدم وبلاگتون خیلی پر محتوا و خوب بود بانهایت افتخار لینکتون میکنم

بانوی مشرقی شنبه 17 آبان 1393 ساعت 18:05 http://www.payamgeo.blogfa.com

سلام شما به دوستان وبلاگی من پیوستید
ممنون بابت لینک

سلام ، من هم از شما متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد