هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

روزگا ر من و پسرهام

سلام دوستان خوبم، روزها پی در پی میگذرند زندگی من و بچه هام هم با فراز و نشیب هایی سپری میشه شیرین عسلم داره امتحان میان ترم میده کلاس عربی و ریاضی اش هم که برقراره خیلی خسته شده دیشب بعد از کلاس ریاضی ساعت 9 شب رفتیم جگرگی ( بچه های من از بچه گی عاشق دل و جیگر ان و یکی از تفریحات ما رفتن به جگرگی  بوده البته الان چند سال هست که دیگه پسر بزرگم همراهمون نمیادبراش میگرم مبرم خونه) خیلی خوشش اومد گفت مامان جان خیلی هوس کرده بودم . خودم بعلت کلسترول بالا فقط یک سیخ دل خوردم و  پسرم تماشا کردم که با لذت داشت میخورد یک سی دی از خواننده های خیلی قدیمی گذاشته بود که فضا رو حداقل برای من دلنشین کرده بود . پسر بزرگم هم یک کم بهتر شده چند روز پیش اومده پیشم نشسته میگه مامان خیلی دوست دارم . همش میگه پیشم بشین باهام حرف بزن ومن هم سعی میکنم باهاش مهربان باشم و کمتر حرفهایی که موجب عصبانیتش میشه بزنم .  بالاخره رفت ادامه گواهینامه رانندگی بخش دوم ایین نامه قبول شدولی شهر رو ردش کردن میگه افسره نوشته بعلت نزدن راهنما و عدم توجه به اینه  . میگه مامان من هم راهنما زدم هم خوب اینه نگاه میکردم چرا ردم کرد . گفتم خوب مادر جان شاید یکی دوجا حواست نبوده اینکارنکردی حالا دفعه بعد انشااله قبول میشی .

 دوهفته پیش خواهر شوهر بزرگم زنگ زده بود و میگفت که چرا بهم زنگ نمیزنی از دستم ناراحت شدی اومدم پیشت اداره و ناهار موندم گفتم این چه حرفی خودم گفتم بمون ناهار کلا روحیه ام خوب نیست مگه خبر نداری شوهر خواهرم فوت کرده گفت نه هیچ کس به من نگفت چرا خودت بهم زنگ نزدی گفتم چند بار زنگ زدم خونه ات نبودی گفت روزها میرم خونه دخترم  خونه نیستم .  گفت از طرف ما کسیاومده بود . گفتم خواهرت با دخترش و برادرهات و برادزاده ات گفت ببین هیچ کدون به من نگفتن با دختر خواهرم که حرف میزنم( با بقیه نیمه قهره) چرا به من نگفته و کلی درددل کرد که این خواهرها و برادرها من اذیت میکنن و نهایتا گفت که با خواهرم قرار بزارم بیاد ببین . ومن هم اینکار کردم . و پیش خواهرم هم گله کرد که من باید بهش میگفتم . البته چون همیشه من بهش چیزی میگفتم از دهان شوهر خودم بعدا می شنیدم ( با وجود اینکه همیشه خودش میگفت کسی نفهمه من بهت زنگ میزنم ) من وقتی تماس گرفتم خونه نبود فکر کردم که از طریق فامیل هاش اگاه میشه حالا بگذریم که خیلی گرفتار بودم بین خواهر هام من فقط رانندگی میکنم وتقریبا همش در رفت و امد بودم .

این روزها اینقد اخبار بعد می شنوم که دچار استرس شدم حتما همه شنیدید که یک دانش اموز 15 ساله معلمش با چاقو کشته تو بروجر د و دوتا دانش اموز دیگه که یکی تو سیتان وبلوچستان توسط معلم  با کابل برق کتک خورده و رگ دستش عفونت کرده و کارش به اتاق عمل کشیده و یک مورد دیگه فکر کنم تو تهران بوده که معلم یک پسر 15 ساله  بعلت صحبت با بغل دستی که ازش پاک کن میخواسته کتک زده و با لکد ز ده او ن پرت شده زمین و این بچه سابقه بیماری قبلی هم داشته که سریع به مادرش اطلاع دادن اومده برده به بیمارستان و گویا از اولیا مدرسه هم کسی همراهشون نرفته و درهر دومورد معلم ها گفتن هزینه معالجه میدن . چرا همه مون اینقدر عصبی شدیم باور کنید تا شب  پسرم از سر کارش برگرده نصف جون میشم دیروز میخواستم بگم اصلا نرو  ولی بعد فکر میکنم بشین خونه هم حوصله اش سر میره .

 از یک طرف هم یک روز میگن اب الوده اس زیاد نزارید بجوش چون نیتراتش زیاد و موجب سرطان میشه  یک روز هم میگن میوه و سبزی به علت سمپاشی زیا د و الوده اس و موجب سرطان میشه دیروزهم که هی پیامک میامد که اماده باشید زلزله در راهه واقعا روحیه ادم تضعیف میشه بقول یکی از همکارها همین استرس که ایجاد میشه خودش باعث همه نوع بیماریه .

نظرات 4 + ارسال نظر
tarlan چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 15:28 http://http://tarlantab.blogfa.com/

عزیزم چرا با نگرانیهات زندگیتو تلخ میکنی قرار نیست همه اتفاقهای بدی رو که میشنوی برای تو هم اتفاق بیافته به جای امواج منفی امواج مثبت بفرست مطمئن باش نگه دارنده خداست . خوشحالم با پسرت رابطه خوبی داری خدا براتون نگهشونن داره . برای کلسترول هم پره های وسط گردو هست همراه گردو شب خیس کن و صبح ناشتا بخور آبشو بخور بعد هم گردوشو دو تا گردو کافیه به مدت یک ماه عالیه کلسترول رو پایین میاره و کنترل میکنه چند وقط یک بار این کارو انجام بده .موفق باشی

سلام ترلان عزیز تشکر از توصیه های بجا ت . میدونی بعضی مواقع ادم هم ذات پنداری میکنه با مسائلی که تو جامعه اتقاف می افته .ولی باید توکل به خدا کرد خدا برای هیچ پدرو مادری نیاره این اتفاقها رو چشم رژیم گردو انجام میدم من هم برات بهترین ها رو ارزو میکنم

غذادرمانی سرطان چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 15:28 http://nokhod1.mihanblog.com

علت این همه بداخلاقی ها
پخته خوری بیش ازحد وقاطی خوری زیاداست

سلام ، تغذیه صحیح مسلما کلید سلامت روح و روان انسانهاست . ولی متاسفانه بچه ها هر چیزی نمی خورن جدیدا دارم خودم بیشتر غذا درست میکنم و فست فود کمتر استفاده میکنم

ن پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 11:33

سلام
کلسترول بالا علاجش خوردن یک سیب با پوست به طور مرتب
به طوریکه باعث می شود چهار ساعت کلسترول جذب بدن نمی شود و از طرفی باعث دفع سرب در زمان آلودگی است
وقتی با بچه ها دوست نباشیم اونا دوستی هاشون را جای دیگه پیدا می کنند که شاید زیاد قابل اعتماد نباشند
خوبه با خانواده شوهر هیوز ارتباط داری
در باره ی اون چیز هایی که نگرانت می کند زیاد فکر نکن همیشه مثبت فکر کن
خود من همیشه به خودم نهیب می زنم گذشته که گذشته آینده هم که معلوم نیست چه بشود پس بچسب به حال و نگران نباش خدا بزرگ است

سلام ، تشکر از حضور همیشگی تون و توصیه های خوبتون در مورد سیب یک کلیپ دیدم که نشان میداد برای اینکه خراب نشه و براق باشه یک ماده می زنن که با شستن هم از بین نمیره و توصیه میکرد که حتما بدون پوست بخوریم.در مورد ارتباط با خانواده شوهر ، کلا رابطه من باهاشون خوب بود وقتی هم که قطع رابطه شد علتش خود شوهرم بود. این خواهر شوهر بزرگمه سالهای قبل از ازدواج باهاش دوست بودم کتابداردانشگاهمون بود و به من هم محبت زیادی داشت با توجه به اینکه اون موقع برادرش(شوهر من) قرار بود با یکی از همکارهاش ازدواج کنه میشه گفت محبتش واقعی بوده و نظر خاصی نداشته کلا ادمی که اگر کاری از دستش بر بیاد برای ادم انجام میده . در مورد نگرانی هم حق باشماست ولی بعضی مواقع اتفاقهایی تو جامعه می افته که ادم برای چند روز شوکه میشه.

بنفشه دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 21:35

سلام عزیزم تازه با نوشته هات آشنا شدم غصه نخور خیلی از ما که اسما شوهرتون حضور داره بازم داریم دست تنها بچه بزرگ میکنیم توکلت به خدا باشه

سلام بنفشه جان متاسفانه همینطوره خیلی از زنها این وضعیت دارن .وبخاطر بچه هاشون تمام مشکلات به جون میخرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد