هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

شما می توانید با این گیاهان سرفه خود را درمان کنید


شما می توانید با این گیاهان سرفه خود را درمان کنید
 
سرفه,درمان سرفه,درمان سرفه با داروهای گیاهی
شنبلیله
تنگی راه های تنفس را از بین می برد و سرفه های خلط آور را کاهش می دهد.

ریشه شیرین بیان
سرفه ها و گلودرد ناشی از بیماری یا حساسیت را تسکین می دهد.

فراسیون سفید (گیاهی گلدار از خانواده نعناعیان)
شما می توانید با این گیاهان سرفه خود را درمان کنید . به عنوان ماده ای خلط آور گرفتگی راه تنفس را برطرف می کند و سرفه های خشک را تسکین می دهد.

ژینکو بیلو با
هزاران سال است که در طب چینی برای درمان بیماری های متعدد از جمله ناراحتی های تنفسی استفاده می شود.

لیمو و عسل
محلول آب ولرم، لیمو و عسل، تسکین دهنده و رفع کننده سرفه است.

جینسینگ
از بروز سرماخوردگی و آنفلوآنزا پیش گیری می کند یا شدت علایم آن را کاهش می دهد.

رازیانه
در طب هندی، از رازیانه برای درمان بیماری های متعددی استفاده می شود، از جمله سرفه به علت برونشیت، آنفلوآنزا و بیماری ریوی.
 

نظرات 2 + ارسال نظر
غذادرمانی سرطان پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 16:08 http://nokhod1.mihanblog.com

سلام
اینها خوبند اما برای سرفه بهترازاینها
همیشه بعد غذا بچشیم هیچ موقع گلودردنمیشیم ولی اگرسرفه داشتیم
اول پیازخام بانان بخوریم اگرخوب نشد گوشت شتربخوریم
درپست خانوادگی هم سرماخرودگی بچه را اگربمدت 24ساعت فقط شربت عسل بخورد اصلا ازپا نمی افتد وحتی خودت همینطور

سلام دوستگرامی ببخشید بهترین برای سرفه یادتون رفته بنویسید لطفا برام بنویسید(اینها خوبند اما برای سرفه بهترازاینها
همیشه بعد غذا بچشیم هیچ موقع گلودردنمیشیم)چی رو بچشیم . تشکر از حضور و توصیه های مفیدتون

علی امین زاده دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 08:44 http://www.pocket-encyclopedia.com

ممنون اما این سرفه های وحشتناکی که من چند وقته بهش مبتلا شدم فکر نمی کنم با اینها درمان بشه!

سلام.یک قاشق عذا قوری نشاسته با نصف لیوان اب جوشیده ولرم مخلوط کنید کم کم بخورید. چند بار تکرار کنید .برای پسر کوچک من که معجزه میکنه.البته شیر ونشاسته هم خوبه.ولی بهتر بخ یک دکتر حاذق مراجعه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد