هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

سلام سال 94 هم اومد

سلام دوستان خوبم ، امیدوارم چند روز اول سال با خوبی و خوشی سپری کرده باشید . برای من و پسرهام هم این چند روز تقریبا خوب بود . دید و بازدید رفتیم . حالا دو روزه اومدم اداره .دلم نمیخواد این اخرین روزهای کاریم از دست بدم یک جور اضطراب دارم دلم نمیخواد تو خونه بمونم . تا قبل از تعطیلا ت هر کس ازم میپرسید چه احساسی دارم که بازنشسته میشم میگفتم هیچی و الان واقعا مضطربم . شیرین عسلم هم از شب اولین روز عید مریض شده و گلودرد و بدن درد شدید داره دکتر هم بردمش . با وجود اینکه دوتا پنیسیلن زده و داره انتی بی یوتیک  میخورده هنوز خوب نشده دیروز چشمهاش هم قرمز شده بود دوستم میگه دو هفته طو ل درمان این سرماخوردگی طفلکی این چند روز هم که تعطیله  باید بامریضی دست و پنجه نرم کنه . با کنج زندگی هم همچنان  حرف نمیزنم . مثل اینکه زیادی لوسش کرده بودم . چون الان هرچی درست میکنم میخوره . وبموقع میره بیرون و برمیگرده . امیدوارم یک کم عاقل شده باشه( قراین که این نشون میده) . دیشب هم من که خوابیده بودم داشت با برادرش بگو  بخند میگرد . چهار شنبه سوری رفتیم خونه خواهر بزرگم اولش نمیخواستم برم ولی خوب شد رفتم دختر دومش گفت خاله پیش خودم گفتم امسال تنها تنها شدیم خاله زری هم نیامد پیشمون . یک کم ترقه بازی کردیم اومدیم شام بخوریم یک دفعه دیدیم همسایه طبقه دوم با میهمان هاش ریختن تو حالت نمیدونم چی میزدن که صدای وحشتناکی  داشت نمیدونم چرا رعایت همدیگه نمیکنم شاید کسی بیماری قلبی داشته باشه یا مریض باشه . روز اول عید هم رفتیم خونه خواهر البته من بعد از ظهر رفتم .  ساعت هفت تقریبا همه رفتم ما هم میخواستیم  بریم خونه مون که دختر خواهرم گفت خاله بمونید این خواستگار ی که قبل از عید برام اومده میخوان بیان عید دیدنی بمونید ببنیدشون. ما هم موندیم اومدن . ادمها خوبی به نظر میامدن . حالا ببینم خدا چی میخواد انشااله هر چی خیره . دختر خواهرم  میگه خوش تیپ نیست البته دستورداده  خواستگار بنده خدا کت و شلوار بپوشه بیاد. گفتم ظاهرش که معمولی اونطور که تو میگفتی هم نیست . مهم اخلاقش  بیین تو این جلساتی که برای اشنایی داری می پسندی یانه چون قیافه بد از یک مدت عادی میشه . واقعا تصمیم برای ازدواج خیلی سخته خدا کمکش کنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
زیتون جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 12:43

سلام
بی نهایت سپاس وعیدتان مبارک وسالی سراسرسلامتی وشادکامی درپرتوگفتمان وحیانی طب به برکت 14معصوم برایتان ازرزوم مندم

سلام ، عید شما هم مبارک و تشکر از ارزو خوب تان.

زیتون جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 12:48

شمادیگه خودت حکیم هستی نمیدونم چرا باورت نمیشه وگرنه نه خودت اضطراب داشتی نه بچه مریض بود
البته زکام خوب است سم بدن دفع میشه ولی باید فقط شربت عسل بخورد تا عفونت نکند
طب یک کلمه بیشترنیست
ایام بیماری پخته نخور
همین
این دیگه درس فنرسه نیست که اضطراب داشته باشی یا رنج بیماری بکشی

سلام ، راست میگید تجربیات خود ادم بیشتر به کار میاد . پنج شنبه پسرم به شدت سرفه میکرد براش نشاسته تو اب حل کردم با کمی شکر خورد و خوب شد و چشمهاش هم که قرمز شده بود به توصیه دختر خواهرم باچای سبز شست که اونم فرداش خوب شده بود . پسرم میگه مامان ما خودمون و فامیلمون دکتری مون بهتر از دکتر هاش

ن جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 17:22

سلام
ما که مسافرتی نرفتیم در عوض از لطافت و خلوتی تهران نهایت استفاده را تا الان کردم
صبح پیاده روی می روم و به صدای پرندگان گوش می دهم بقیه اوقات را هم در کنار تلویزیون و یا اینترنت بودم
دخترم چهار روز با تور به طبس رفت ولی پسر کماکان در منزل با لبتاش فیلم نگاه می کرد
من تقریبا ده سال است بازنشست شده ام ولی فقط دو سه ماه بیکار موندم بالاخره به عنوان سرگرمی هم که شده کار جدیدی را شروع کردم ولی مدتی است که بعد مسافت و بازار راکد دل سردم کرده به طوریکه دیگه ذوق و شوق کار را ندارم از طرفی حوصله خونه نشستن و خود را با پارک و مسجد سرگرم کردن را هم ندارم فعلا که بر سر دو راهی زندگی هستم
کاش ما هم مثل خارجی ها مسافرت بعد بازنشستگی در سبد کالایمون بود

سلام ، اقای ن ، واقعا تهران ایام عید دوست داشتنی میشه . من تقریبا ده دقیقه ایی به محل کارم میرسم حالا اینکه قبلا تقریبا یکساعت یا 45 دقیقه طول میکشید . هوا هم که با این بارندگی ها عالی شده و واقعا قدم زدن لذت بخش . انشااله تحریم ها برداشته میشه و کار و کسب رونق میگیره . فکر میکنم برای اقایون بیکار بودن و خونه موندن سخت تر باشه باز خانمها با کار خونه سرشون گرمه . متاسفانه ما تو ایران موقعی بازنشست میشم باید به فکر زندگی و سروسامان دادن بچه ها باشیم و از نظر اقتصادی چیزی برای خودمون نمیمونه که به مسافرت برسیم . خارجی ها در قبال بچه ها خیلی مسئولیت ندارن . براتون از خداوند هر انچه خیره خواهانم .

امیر شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 07:54 http://del-haste91.blogfa.com

سلام
عیدتون مبارک [گل]سالی پر از شادی براتون ارزومندم
دوران بازنشتگی نداریم دوباره برای خودت یه کار حور کن [گل]برات و خانواده گلت سالی ارامش و احساسهای قشنگ ارزومندم[گل]

سلام ، عید شما هم مبارک انشااله سال خوبی پیش رو داشته باشید . راستش اقا امیر از نظر جسمی خیلی خسته شدم . یک چند ماهی استراحت کنم و به کارهام برسم . بعد یک کار برای خودم جور کنم . البته ما خانم ها تو خونه هم کم کار نداریم .

tarlan دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 02:11 http://tarlantab.blogfa.com/

سلام دوستم
امیدوارم شیرین عسلت خوب شده باشه هوا بلاتکلیفه برا همین خیلی ها سرما خوردن .
بازنشستگیت هم مبارک خانوم .
امیدوارم امسال سالی پرازشادی و سلامتی براتون باشه

سلام ترلان عزیزم ، خیلی بهتر شده . تشکر . من هم برای شما سالی سرشار از خوشی و سلامت ارزو میکنم . ضمنا عکس سفره هفت سین تو نشون همکارام دادم همگی نظرشون این بود که چقدر باسلیقه و همگی عاشق ظرفهای نقره ات شدن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد