هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

ایام بازنشستگی 2

سلام دوستان خوبم،اوصاع خوبه .همچنان به دنبال خونه میگردم  جالبه که اکثر خونه هایی که دیدم با وجود اینکه مرتب تو رو زنامه اگهی میدن فروش نرفتن.وهر املاکی هم برای خودش قیمتی میگه واصلا هماهنگی نیست .خدا خودش فرجی کنه بیشتر با خواهرم که مجرد هست میریم از دیروز هم که اونا رفتن مسافرت دیروز دوجا رو تنهایی رفتم دیدم و امروز تعطیل کردم.تولد حصرت علی هم برای دختر دومی خواهرم بله وبرون داشیتم .خواهرم خیلی افسرده اس  براش خیلی نگرانم وسعی میکنم مرتب بهش سر بزنم . بهش میگم با روزگار  که نمیشه جنگید قسمت همسرت هم این بوده وعمرش همین قدر وکاری نمیشه کرد روحیه تو حفظ کن اینسه نا دختر امیدشون بعداز خدا به تو اینقدر غصه نخور .الان رفته دکتر معلوم شده دریچه قلبش کمی گشاد شده.براش دعا کنید خدا بهش صبر بده.خواهرم دخترهاش هم امروز رفتن مسافرت پیش مادرم .امیدوارم بهشون خوش بگذره.من هم باید بخاطر کاس شیرین عسلم بمونم خونه فردا کلاس ریاضی  داره .همتون به خدای بزرگ میسپارم

نظرات 9 + ارسال نظر
ن شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 14:04

خداوند به حق صاحب امروز همه بیماران را شفا بدهد
آمین
ایشاالله که شما هم یک منزل باب میل پیدا کنید قیمت خونه ها را که می شنوم میگم خدا بیاد جوان ها برسد متری هفت میلیون دور بر ها قیمت گذاشته اند یعنی یک پنجاه متری سیصد و پنجاه میلیون اگه یکی در آمده یک میلیون باشه هیچ نخورده و نپوشد سی سال طول می کشد تا پول آپارتمان را جمع کند
خدایی اش این وضع کشور داری نیست

سلام دوست گرامی، ممنون از دعای خیرتون برای بیماران من هم یک امین بلند مبگم به حق این روز عزیز. واقعا این وضع ملکت داری نیس .بااین پولی که من دارم تقریبا کمتراز 5سال پیش دوستم یک اپارتمان 250متری تک واحدی تو میرداماد شمالی خرید ولی الان من تو پونک هم فوقش یک اپارتمان 110تا120متری بتونم بخرم .جوانا ها هم که هیچ اگر پدر ومادرشون دستشون بگیرن و گرنه نمیدونم چطور باید اموراتشون بگذرونن. خدا به همهمون کمک کنه خصوصا جوانها .افسردگی بین شون بیداد میکنه.

مهتاب۲ دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 09:03

سلام زهراجان.‌من بعد مدتها اومدم اینجا. دیگه حتی وبگردی هم وقت نمیشه. عزیزم امیدوارم یه خونه ی خوب قسمتت بشه.

سلام مهتاب جونم،من که نتم فقط موبایل .مرتب میخونمت ولی متاسفانه برای اکثر دوستان نمیتونم نظر بذارم اگر حونه ام روبراه شد .اینترنتم هم در ست میکنم.شما درسم میخونی .معلوم دیگه به وبلاگ خونی کمتر میرسی .برات ارزو میکنم موفق باشی

امیر یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 08:42 http://del-haste91.blogfa.com

سلام خوبی امیدوارم خونه بهتر گیرت بیاد و توش همش براتون شادی باشه ...
من از دوستان هیچ خبری ندارم چون بلاگفا خراب شده و نمیتونم برم ..خوبه شما میتونی بری...

سلام اقا امیر.،ممنون از لطف ومحبتتون، واقعا خیلی حیفه کخ ارتباط با دوستان خوب رو از دست بدیم .من فقط توانستم تو قسمت تماس بامن ترلان بانو نظرم بذارم . امیدوارم زودتر مشکل بلاک فا حل شه بزای شمت نمیتونم نظر بذارم

مینا دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:57

سلام عزیزم - مگه میشه من تورو تنها بذارم وولت کنم ؟؟ درسته اینجا مجازیه ولی ماکه واقعی هستیم . ممنونم از لطفت که به من فکر میکنی -باعث افتخارمه که دوست خوبی مثل تورو اینجا پیدا کردم . هر کمکی -اگه قابل بدونی - بتونم برات انجام میدم .

سلام میمای عزیزم،تشکر از لطفی که بهم دارید .همیشه راهنماییم کردی .واقعا همین طوره که گفتی ما انسانهای واقعی در دنیای مجازی هستیم .کاش یه وبلاگ درست می کردی تا راحت تر با هم در تماس باشیم.بخدا میسپارمت

tarlan سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:41 http://tarlantab.blogsky.com/

سلام زهرای عزیز
بالاخره بعد از این مدت دربدری منم اومدم همسایه شما شدم
امیدوارم خونه پیدا کرده باشی و به سلامتی و دلخوشی اسباب کشی کرده باشی.
شادی زندگیت روز افزون باد

سلام نرلان عزیزم،به اسکای بلاگ خوش اومدی .نه عزیزم هنوز جایی رو نه خرید یک جا هم که پسندیدم پسر بزرگم میگه.اونجا محلش خوب نیس نمیام حالا قسمت جنوبی خیابانی که داریم توش زندگی میکنم. قیمت ها خیلی بالاس تازه من همش میترسم نکنه گران تر شه .توبلاک فا تو قسمت تماس با من برات پیام گذاشتم نمیدونم تولنستی بخوانی یا نه.چون اقای امیر وبلاگ سرزمین دلها میگفت به وبلاک هیچکدام از دوستان بلاک فا دسترسی نداره زرین عزیز میخواست یک گروه وتیبری از دوستان وبلاکی تشکیل بده اگر تصمیمتون عملی شد من فراموش نکنید اطلاع بدید تا شمارهام تو قسمت تماس با من یا نظرات خصوصی براتون بزارم.از زرین عزیز هم خبری ندارو امید وارم خوب باشه

زرین جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 03:25 http://zarrinpur.blogsky.com

سلام زهرا جان خیلی ممنون به من سرزدی خیلی خوشحالم شدم. امیدوارم تا حالا خونه دلخواهتو پیدا کرده باشی.برای خواهرتون هم از خدا صبروسلامتی وبرای دختر عزیزش خوشبختی ارزو میکنم.انشالا بچه های خودتون هم موفق باشن وهمه مشکلات از پیش پاتون براداشته بشه

سلام زرین عزیزم،هنوز جایی رو پیدا نکردم .قیمت ها خیلی بالاست. توکل به خدا. تشکر از دعای خیرت برای خواهرم ودخترش.انشاءاله خداوند به شما وعزیزانت سلامتی وخوشبختی عطا کنه.

tarlan جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 11:22 http://tarlantab.blogsky.com/

بلاگفا که بسته شد ما هم از همه بی خبر بودم ولی از زرین خبر دارم اونم اومده بلاگ اسکای آدرسش تو صفحه من هست .نه دیگه وقتی بلاگفا بسته شد دیگه دنبال شماره نشد . ممنونم از احوالپرسیت عزیزم به زرین حتمن خبر میدم

سلام ترلان جان،تشکر از محبتت.اومدم وبلاکت وبه زرین جان هم از طریق شما سر زدم. خوشحالم که ارتباطمون قطع نشد

خانم توت فرنگی جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 16:04 http://pasazvesal.blogsky.com

سلام بار اولیه که می خونمتون، اومدم نظر بذارم دیدم پست واسه خیلی وقت پیشه
اما اشکالی نداره الانم میشه واسه خواهرتون آرزوی سلامتی کرد و برای خودتون اگه تا الان محقق نشده یه خونه ی خوب

سلام خانم توت فرنگی عزیز،تشکر که مطالبم خوندید .وممنون از دعای خیرتون.متاسفانه من نت فقط با تلفن همراه دارم و پست گذاشتن برام سخته .همه چیز منوط کردم به خونه جدید اونم که هنوز جور نشده.برام دعا کنید.

علی امین زاده دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 08:13 http://www.pocket-encyclopedia.com

مشکلات معیشتی به جای خودش، اما اگه شخصی به افسردگی رو بده یواش یواش از درون پوک و سست میشه.
دور از جان خواهر شما، اما خواستون به ایشون باشه. به زور هم شده ببریدشون بیرون و فکرش رو مشغول کنید.

کاملا حق با شماست من با تمام مشکلاتی که دارم سعی می کنم مرتب بهشون سر برنم وهر کاری از دستم بر میاد براش بکنم. خدا خودش بهش صبر بده تا این بحران سپری کنه.واقعا از دست دادن همسر خوب خیلی سخته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد