هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

این روزها

سلام دوستان خوبم،ببخشید غیبتم طولانی شد.چند با اومدم بنویسم این پسرهای حسودم  باعث شدن شروع نکرده از نت بیام بیرون.این  مشکل اکثر مادرهاست .خانوااده فکر میکنن تمام وقت مادر مال اونهاست اگر زمانی رو برای کار خودش اخصاص بده .  از زمان اونها استفاده کرده و اعتراض میکنن. چند وقت پیش دوستم سر این مسیله قهر کرده بود رفته بود چند ساعت برای خودش تو خیابانها با ماشین گشت زده بوده.مادرم انسان احتیاج داره فیلم ببینه  میهمان،گردش بره تفریح کنه .گاهی با دوستاش.ولی کو گوش شنوا. 

از شنبه با دوتا خواهرهام ودخترهاشون رفتم شمال مجتمع تفریحی سازملن ما خوس گذشت.البته نه مثل پارسال که شوهر خواهر خدابیامرزم همرامون بود .میدونم که برای اونها هم همین طور بوده .کاری نمیشه کرد عزیزانمون که از دنیا میرنرجاشون برا همیشهخالی میمونه.

برای یکی از همکارامون یک هفته قبل از بازنشسته شه خاتفاق وحشتناکی افتاد .دختر 19ساله اش از دست داد. گویا از چند ماه پیش دل درد داشته که عید اپاندیست تشخیص میدن عمل میکنن.یعد از عمل بازم درد داشته متاسفانه تشخیص درستی نمیدن.سه هفته پیش ازمسافرت میومدن.حالش بد میشه میبرن بیپارستان تشخیص چشبندگی روده میدن میکن روده زخم شده وفورا باید عمل شه .عمل میشه . ظاهرا  عملم خوب بوده بعدش میره کما وفوت میشه .خدا به پدر مادرش صبر بده .

خونه ام هنوز نخریدم البته بازم یه مورد رفتیم پای قرارداد نشد. نمیدونم من به املاکی مقدار پولم میگم  به فروشنده بگن  که  اگر موافقه بیاد ولی متاسفانه بازم اینطوری میشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 16:31 http://piyano.mihanblog.com/

درود دوست من شاد باشی و سبز . به روزم.
6516

سلام نیلوفر جان نشکر

علی امین زاده شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 08:07 http://www.pocket-encyclopedia.com

از اون پستهایی بود که آدم آخرش نمی دونه چی کامنت بذاره: ترکیبی از اشک و لبخند.

سلام دوست عزیز ،زندگی همینه .شما که محبت دارید مرتب مطالبم میخونید ونظر میذارید .تشکر از حضور سبزتان.

زرین شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 09:58 http://http//:zarrinpur.blogsky.com

سلام زهرا جون .از اینکه شنیدم با پسرت رابطه ات بهتره خوشحال شدم.منم مشکل شمارا دارم تا میام پای نت همه اهل خونه غرغر میکنن.منم مجبورم وقتی همه خوابن پست بذارم.اونوقتم کسر خواب پیدا میکنم.خوبه که رفتی مسافرت.خدا بیامرزه همه رفتگان را.به خوانواده اون مرحومه هم صبر بده.خیلی ناراحت شدم.
آخه چرا یه خونه خوب برات پیدا نمیشه؟ا

سلام ،زرین عزیزم متاسفانه مشکل همه مامانهاس باید یکقیام همگانی کنیم.خدارفتگان شما رو هم بیامرزه. زرین جان نمیدونم ساید حکمتی داره که مت نمی بینبم. امروز هم دوجا رو دیدم یکش تقریبا خوببود حالا ببینم چی میشه.توکل به خدا.

مهربانو شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 19:00 http://baranbahari52.blogsky.com

سلام زهرا جان چطوری خانم گل؟ گل پسرات خوبن؟؟
ممنون از تبریک و محبتی که داری الهی دامادیشونو ببینی
زهرا جون راست میگی این مشکل ما مامان هاست که بچه هامون ما رو دربست برای خودشون میخوان مهردخت هم به وبلاگ من حساس شده بود تازه تو میدونی که من همیشه شرمنده دوستامم چون وقت نمیکنم درست به خونه های مجازیشون سر بزنم ولی از وقتی اون بلا سر بلاگفا اومد هم من کمتر میام پشت نت هم مهردخت حساسیتش کمتر شده
خدا شوهر خواهرت رو بیامرزه چقدر ناراحت شدم مسلما" برای خانواده ش این سفر سخت بوده چه خوب که همراهیشون کردی
برای اون خانواده که دخترشونو از دست دادن هم خیلی غصه خوردم میدونی که چقدر با مرگ کسی که کم سنه و پدرو مادرش زنده ن مشکل دارم
مطمئنم که یه سهل انگاری پزشکی فراتر از عدم تشخیص باعث مرگش شده خدا صبر بده بهشون

سلام مهربانوی عزیزم،واقعا مادر بودن سخت ترین کار دنیاست.من که بعضی موقع ها کم میارم.تازه دوستان وفامیل میگن من زن قویی هستم.خدا به همه مادرها کمک کنه تا مادر خوبی باشن.ان شاءاله مهر دخت عزیزخدا برات حفظکنه وموفقت وخوشبختی اش ببینی.در مورد دختر همکارمون واقعا من هنوزم ناراحتم اداره ما بیمه خوبی داره ومسلما خیلی هم پی گیر بودن حالا چرا نتونستن تسخیص بدن جای سواله.چون عروس دایی من 25سال پیش مشکل چسبندگی روده داشت عمل کرد خوب شد.خدا رحم کنه دکترمون هم بی سواد شدن. تشکر که بهم سر زدی

ن یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 14:31

سلام
وقتی پسرها نیستند بشتاب به سوی کامپیوتر
خدا رحمت کند همه ی در گذشتگان را
به ویژه دکتر همکارتون را خیلی سخته آدم نوزده سال زحمت بچه ای را بکشد و بعد با دست خودش دفن اش کنه
در ارتباط با خرید واحد
کار بنگاهی ها همین است سر جلسه آدم را می آرند با هزار جور زبان بازی می خواهند معامله را جوش بدن
بعد بشما بگن مفت خریدی
و به فروشنده هم بگم توی این کسادی مشتری نقد است
بچسبنون دیگه

سلام،گل پسر ها که نیسن بابد بشتام سوی جارو برقی و....خونه تمیز کنم.تا صدای شون باعث ازار گل های ناز نازی نشه. در مورد بنگاهی ها گل گفتید یک سنبه برای سومین باررفتم پای قول نامه نشد 5800 متری اگهی داده بودن ولی تو جلسه مالک میگفت من گفتم 6200 باهم کل کل کردن .اخرشم هیچی به هیچی ما پاشدیم اومدیم .بمتند که بعدا چند بار زنگ زدن بدگردید حاجی راضی شده.توگل به خدا باور کنید دیگه روم نمیشه راجع به خونه بنویسم.

ن چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 16:36

اگه باب میل ات بوده و اون حاجی که طاقچه بالا گذاشته راضی شده
به نظر من آره را بگو

سلام ،با برادر وخواهرم قبل ار رفتن به املاک سر قرار رفتیم ملک از بیرون دیدم برادرم کفت عرض ملک کمتر از 10دیدم کلا یه در برای پارگینک وورودی داره. خودشون هم از دست سازنده ناراحت بودن .کلا از خریدش منصرف شدم چون وقتی سازندهای ظاهر رعایت نکنه که جلوی چشم .بقیه قسمت هاش معلوم نیست چطوری .

عسل نصیری یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 22:54

سلام عزیزم خوبی ایشالا که خونه باب میل خودت پیدا کنی

سلام عسل عزیزم تشکر از دعای خیرت خداکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد