هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

خونه خریدم

سلام به دوستای خوبم،بالاخره خونه خریدم.137متر3خوابه طبقه چهارم با اسانسور نزدیک خونه مامانم .داشتم یه جای دیگه میخریدم .اخرین خونه که نشد رفتیم دوباره دیدیم اشپزخونش با وجود اینکه بزرگ بودولی جای یخچال وفریز نداشت وبا یه قسمت از پذیرایی رو بهش اضافه میکردم.ودر نتیجه کلی کار داشت.منم با وجودی که جاش از نظر منطقه بهتر از این خونه ایی که خریدم قیدش زدم.وحالم خیلی بد شده بود از یه طرف تابستان داشت تمام میشد وصاحب خانه ام میگفت باید تمدید کنیم.خلاصه با ارامبخش هم خوابم نمیبرد.برادرم زنگ زد اولین خونه که رفتیم قولنامه کنیم .توسایت گذاشتن زنگ زدم صحبت  کردم مستاجرش هم  داره بلند میشه .خلاصه املاکی تماس گرفت .بعد دو روز قرار گذاشتیم .دیروز رفتیم  قرارداد نوشتیم. امروز هم چک اولش پاس شد.حالا اون بنگاه اولی شاکی شده چرا اینجا نیومدید من زحمت کشیده بودم .چون تعداد زیادی ملک بهم نشون داده بود گفتم برای تشکر سیصد هزار تومان براش ریختم. عصری زنگ زده شاکی بود.بهش گفتم من که وقنی  به نتیجه نرسیدیم دیگه بهتون زنگ نزدم ونخواستم کاری برام بکنید تا روز قبل هم من داشتم جای دیگه ایی رو می خریدم.تازه سمادچهار ماه پیش داشتید این ملک ده میلیون بیشتر ب رام جور میکردید  اونم با پرداخت تقریبا 70درصد برای قولنامه که سود بانکی اش نزدیک  سی وچند میلیون میشه.گفتم دویست تومان برات می ریزم. ولی الان پشبمون شدم بدهکارش که نیستم.امروز هم صاحب خانه با خانم ودخترش اومد.تمدید سالهای قبل  رو هم نوشتیم امصاءکردیم .وقرار شد 10مهر تخلیه کنم تابعدش برای اجاره اگهی کنن.توکل بخدا ببینم چی میشه  باید فرش ومبل وسایل دیگه هم اگر قسطی پیدا کنم بگیرم.

یه مسافرت خوب و....

سلام دوستلن عزیز،امیدوارم همتوندخوب باشید وایام به کامتون. من که زدم به رگ بی عاری جمعه وشنبه به اتفاق خواهرم وجمعی از همکاران ودوستان با تور رفتین حنگل ابر خیلی قشنگ بود .خیلی هم خوش گذشت.گروه  خوبی بودن گلی گفتن خندیدن و جوانتر ها  رقصیدن .چون بعثی ها با بچه های جوان ونوجوان سون اومده بودن. یه اقای هم تو گروه بود که صدای خیلی خوبی داشت کلی اهنگ های قدیمی و خطره انگیز برامون خواند .یه نفر هم گیتارش اورده بود و برامون زد. روحیه ام خیلی خوب شد.اما..  امروز دوباره دختر صاحب خانه زنگ زد .البته قبل از سفر خودش زنگ زده بود چیزی نزدیک 17میلیون به پیش خونه میگفت اضافه کنم بهش گفتم من امسال 200هزار تومان اجاره اضافه کردم وقیمت خونه تون خم بیشتر نمیارزه اگر میخواد با وجود اینکه برام سخته بلند میشم. جالا امروز دحترش میگفت بابام استرسس سده بیایم پشت فولنامه بنویسم .کلی حرف زدیم بهش گفتم ببین شما امروز هم که مستاجر بیاریو معلوم نییت تا اخر ستل باشه. دویتم مسناجر اورد. طرف عروسی وپاتختی اونجا گرفت وبهد گفت نمیتونم اجاره بدم بلند شد .بعدشم تو یک سال چند بار اجاره اضافه می کنن .یک بار . حالا موندم چیکارکنم .امرورم.رفتم چند چا دیدم چالبه اگهی داده  مبلغ  ان تومان زنگ زدم میگه این قیمت طبقه اول.طبقه دوم 100میلیون بیشتره رفتمطبفه اول ببینم.برده طبقه دوم میگه طبقه اول ساکن هستن.بعدس میگه مالک قیمت 200تومان بالاتر گفته اگر من مبلغ ان تومان براتون بخرم باید 50میلیون به من شیرینی بدید.مونده بودم چی بگم.خونه لش خوب بود عم از نظر محل هم اتاق خوابهاش بزرگ بودن .فکر کنم اصلا طبقه اولی در کار نبود  میحواستن مشتری ها رو دک کنن بقول خودش میگفت برای چهارشنبه یه نفر گفته براش بخریم یه مقدار خرجش کنه 300تا400 توملن روش بفروشه. من که مستصل شدم..بعد ظهر هم رفتم دوتا خونه دیگه دیدم که طبقه سوم وچهارم بودن اسانسورم نداشتن . توکل به خدا ببینم چی میشه.