هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

یه مسافرت خوب و....

سلام دوستلن عزیز،امیدوارم همتوندخوب باشید وایام به کامتون. من که زدم به رگ بی عاری جمعه وشنبه به اتفاق خواهرم وجمعی از همکاران ودوستان با تور رفتین حنگل ابر خیلی قشنگ بود .خیلی هم خوش گذشت.گروه  خوبی بودن گلی گفتن خندیدن و جوانتر ها  رقصیدن .چون بعثی ها با بچه های جوان ونوجوان سون اومده بودن. یه اقای هم تو گروه بود که صدای خیلی خوبی داشت کلی اهنگ های قدیمی و خطره انگیز برامون خواند .یه نفر هم گیتارش اورده بود و برامون زد. روحیه ام خیلی خوب شد.اما..  امروز دوباره دختر صاحب خانه زنگ زد .البته قبل از سفر خودش زنگ زده بود چیزی نزدیک 17میلیون به پیش خونه میگفت اضافه کنم بهش گفتم من امسال 200هزار تومان اجاره اضافه کردم وقیمت خونه تون خم بیشتر نمیارزه اگر میخواد با وجود اینکه برام سخته بلند میشم. جالا امروز دحترش میگفت بابام استرسس سده بیایم پشت فولنامه بنویسم .کلی حرف زدیم بهش گفتم ببین شما امروز هم که مستاجر بیاریو معلوم نییت تا اخر ستل باشه. دویتم مسناجر اورد. طرف عروسی وپاتختی اونجا گرفت وبهد گفت نمیتونم اجاره بدم بلند شد .بعدشم تو یک سال چند بار اجاره اضافه می کنن .یک بار . حالا موندم چیکارکنم .امرورم.رفتم چند چا دیدم چالبه اگهی داده  مبلغ  ان تومان زنگ زدم میگه این قیمت طبقه اول.طبقه دوم 100میلیون بیشتره رفتمطبفه اول ببینم.برده طبقه دوم میگه طبقه اول ساکن هستن.بعدس میگه مالک قیمت 200تومان بالاتر گفته اگر من مبلغ ان تومان براتون بخرم باید 50میلیون به من شیرینی بدید.مونده بودم چی بگم.خونه لش خوب بود عم از نظر محل هم اتاق خوابهاش بزرگ بودن .فکر کنم اصلا طبقه اولی در کار نبود  میحواستن مشتری ها رو دک کنن بقول خودش میگفت برای چهارشنبه یه نفر گفته براش بخریم یه مقدار خرجش کنه 300تا400 توملن روش بفروشه. من که مستصل شدم..بعد ظهر هم رفتم دوتا خونه دیگه دیدم که طبقه سوم وچهارم بودن اسانسورم نداشتن . توکل به خدا ببینم چی میشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
Neda سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 02:51

جمعه ساعت دوبعد از ظهر سری سوم گروه های مشاوره تشکیل می شود .

کارگاه های مشاوره درمانی زیر نظر مشاور خانواده و معلم یوگا پنج شنبه و جمعه ها برگزار خواهد شد .
شاید شما از محتوای کارگاه ها اطلاعاتی نداشته باشید که من توضیحش رومیدم
در کارگاه ها جلسه اول معرفی اعضا و طرح مشکلات و معضلاتیه که فرد باهاش دست به گریبانه
بعد از معرفی اعضا و پذیرایی نوبت به مشورت برای اینکه اعضا به ترتیب روی صندلی داغ بنشینند و مشاور و سرپرست گروه به کمک اعضا راه حل ارائه خواهند داد .فرد با توجه به سوالات و ایده هایی که دیگر اعضا مطرح می کنند به نتیجه مطلوب خواهند رسید .دیدتون به کارگاه ها مشاوره نباشه باشگاه فکر و ذهن باشه .جلسات خشک و رسمی نیست کاملا شاد و دوستانه می باشد .
پس لحظه هاتون رو شاد کنید و به گروه های ما بپیوندید.
امید ما شادی و رضایت و کسب ارامشه
برای رزرو جا با تلفن 09190403416 تماس بگیرید.
در حین کلاس ها همسان گزینی هم خواهیم داشت به امید اینکه امری خیر در پیش خواهیم داشت .

تشکر

ن پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 12:01

دور آپارتمان های طبقه بالا بدون آسانسور و بدون پارکینگ و بدون انباری را یک خط قرمز بکش
که خودش مصیبت است
این برنامه های تور اگه توش مردم آزار نباشد بسیار خوب است من که تا کنون در تور های دوره ای که صبح میروند و شب بر می گردند نرفته ام ولی دخترم خیلی دوست داره و هر یک مدت یک بار میرود اگر چه برای ما با رفتن و دیر رسیدنش استرس ایجاد می کند
فقط باید دعا کرد یک مورد دلخواه برایت پیدا شود
نذر هم بکنید خیلی خوب است

سلان دوست گرامی،این تور که ما رفتیم وابسته به کانون بازنشستگان اکثرا همکارا هستن واقوام ودوستاشون .رعایت هم میکنن. تشکر از دعا تون.دوباره قرار شد برم با مورد اخری که نوشتم صحبت کنیم.البته شنبه این دو زوز درگیر مراسم سالگرد شوهر خواهرم هستم. بچه ها همیشه باعث نگرانی ما هستن. خوبه دخترتون با تور یک روزه میره تو روحیه ادم خیلی اثر مثبت میزاره.

tarlan دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:11 http://tarlantab.blogsky.com

سلام خانومی خوشحالم بهت خوش گذشته .امیدوارم هر چه زودتر خونه دلخواهت رو پیدا کنی ولی تو رو خدا طبقات بالا بدون اسانسور نرو که پله پدر ادمو در میاره.
موفق باشی

سلام تشکر عزیزن،خالت راحت خونه خریدم با اسانسور طبقه چهارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد