هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

خونه خریدم

سلام به دوستای خوبم،بالاخره خونه خریدم.137متر3خوابه طبقه چهارم با اسانسور نزدیک خونه مامانم .داشتم یه جای دیگه میخریدم .اخرین خونه که نشد رفتیم دوباره دیدیم اشپزخونش با وجود اینکه بزرگ بودولی جای یخچال وفریز نداشت وبا یه قسمت از پذیرایی رو بهش اضافه میکردم.ودر نتیجه کلی کار داشت.منم با وجودی که جاش از نظر منطقه بهتر از این خونه ایی که خریدم قیدش زدم.وحالم خیلی بد شده بود از یه طرف تابستان داشت تمام میشد وصاحب خانه ام میگفت باید تمدید کنیم.خلاصه با ارامبخش هم خوابم نمیبرد.برادرم زنگ زد اولین خونه که رفتیم قولنامه کنیم .توسایت گذاشتن زنگ زدم صحبت  کردم مستاجرش هم  داره بلند میشه .خلاصه املاکی تماس گرفت .بعد دو روز قرار گذاشتیم .دیروز رفتیم  قرارداد نوشتیم. امروز هم چک اولش پاس شد.حالا اون بنگاه اولی شاکی شده چرا اینجا نیومدید من زحمت کشیده بودم .چون تعداد زیادی ملک بهم نشون داده بود گفتم برای تشکر سیصد هزار تومان براش ریختم. عصری زنگ زده شاکی بود.بهش گفتم من که وقنی  به نتیجه نرسیدیم دیگه بهتون زنگ نزدم ونخواستم کاری برام بکنید تا روز قبل هم من داشتم جای دیگه ایی رو می خریدم.تازه سمادچهار ماه پیش داشتید این ملک ده میلیون بیشتر ب رام جور میکردید  اونم با پرداخت تقریبا 70درصد برای قولنامه که سود بانکی اش نزدیک  سی وچند میلیون میشه.گفتم دویست تومان برات می ریزم. ولی الان پشبمون شدم بدهکارش که نیستم.امروز هم صاحب خانه با خانم ودخترش اومد.تمدید سالهای قبل  رو هم نوشتیم امصاءکردیم .وقرار شد 10مهر تخلیه کنم تابعدش برای اجاره اگهی کنن.توکل بخدا ببینم چی میشه  باید فرش ومبل وسایل دیگه هم اگر قسطی پیدا کنم بگیرم.

نظرات 15 + ارسال نظر
. چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 02:53 http://lopoo.blogsky.com

ههه مثل ما حرف میزنی..
خونتون مبارک

تشکر دوست گرامی

سبزاکلیلی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 03:07 http://www.shadimanavi.blogsky.com

سلام
مبارکتون باشه
ان شاءالله به خیر و خوشی

سلام ،تشکر دوست عزیز

مینا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 10:02

مبارککککککککککککککککهههههههههههههههه - سر صبحی حالم جا اومد- خبر خوشی بود.

سلام مینا جون عزیزم تشکر.کامنت ت که دیدم یه دنیا خوسحال شدم

tarlan چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 14:57 http://tarlantab.blogsky.com

سلام زهرا جون
به به چقدر خوشحال شدم مبارکت باشه به دل خوش ،به سلامتی ، به شادی زندگی کنی عزیزم

سلام تشکر ترلان عزیزم

ن پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 14:39

سلام
خب خدا را شکر مبارک باشد
کاری کرده ای که فقط جوانمردان انجام می دهند
سیصد پول یا مفت گرفته بعد هم شکاکی است
خب چیز قابل توجه برای شما نتوانسته پیدا کند
اما نوش جونش بالاخره آن سیصد هم روزی او بوده است

سلام ،تشکر دوست گرامی . چی بگم این خونه رو اولین بار این اقا نشون داد رفتیم صحبت کردیم صاحب خونه راضی نشد.تقریبا 3ماهپ پیش بعدش هم چند جا رو نشون داد که نپسندیدم. مرتب هم پیگیر بود من به خاطر تخیله نبودن حاضر به خرید نشدم بار اخر بهش گفتم روز تخلیه رو مشخص کن تا بیام املاک گفت هر روزی که شما بگید.دیدم اینطوری دیگه اهمیت ندادم .روحیه خوبی هم نداشتم از یه طرف ثاحب خونه فشار میاورد .خیلی رورهای بدی بود اون خونه اخری هم که انونطور شد. در واقع خواهر وبرادرم پب گیر شدن این یکی بنگاه که تماس گرفت .روز تخلیه مسخص کردن 5مهر اگر تخلیه نشه روزی 200هزار تومان ضر ر وزیان گذاشتن.خدا کنه که روزگار خوبی تو اون خونه داسته باشیم برام دعا کنید.

خسته تنها جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 07:18

میشه بپرسم شما این همه پول از چه شغلی درمیارین؟

سلام،بله اول سی سال کار کردن .دوم ارث پدری.سوم پس انداز و قناعت.

زرین جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 17:03 http://zarrinpur94.blogfa.com

وای زهرا جون مبارکه .خیلی خوشحال شدم.به سلامتی انشالا داریم میریم بیرون .بعدا بازم سر میزنم.فقط خواستم زودی تبریک بگم .امان از دست بنگاهیها .چرا دادی سیصد تومن........

سلام زرین جان،تشکر عزیزم. دلم براش سوخت خیلی زنگ میزد بیا اینجا بخر . باور کن قسمت بود من اصلا نمی خواستم خونه ای که خالی نیست بخرم. خدا کنه همه چیز بخیر وخوشی تمام شه.

خسته تنها شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 07:12

سلام جدا زندگی کردن زن و شوهر بدون طلاق راه مناسبی است؟

سلام،بضی مواقع بله تنها راهی ک می مونه

ماجد دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 12:30

به به
به سلامتی و شادمانی
ایشالا شروع خیر و برکت باشه به لطف حق

تشکر دوست گرامی

علی امین زاده پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 16:34 http://www.pocket-encyclopedia.com

1- مبارکه
2- دستم بگرفت و پا به پا برد
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1488
ready up و منتظر حضور سبزتان

سلام علی اقا ،تشکر.حتما میام وب پر بارتون

خلیل یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 21:18 http://http:/tarikhroze4.blogsky.com

سلام

مبارک باشد

تشکر دوست گرامی

مامان مهربون شنبه 4 مهر 1394 ساعت 14:32

سلام زهرا جون به به مبارک باشه
خیلی خوشحال شدم
خداروشکر که بالاخره دغدغه اصلیت برطرف شد و راحت شدی
انشالله سالیان سال با آرامش اونجا در کنار گل پسرات زندگی کنی و دلخوش باشید و عروس بیاری.

سلام تشکر دوست خوبم

علی امین زاده دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 18:15 http://www.pocket-encyclopedia.com

فست فود چنگیز خان با تخفیف ویژه، اختصاصاً برای شما 24 ساعته باز هستیم
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1496
ready up و منتظر حضور سبزتان

سلام دوست گرامی،این رستوران کجاست باید دید به محل ما نزدیکه

مهربانو دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 23:41 http://baranbahari52.blogsky.com

زهراااا جان خیلی خیلی خوشحال شدم مبارک تو و گل پسرا باشه الهی به دل خوش چه روزهای خوبی رو تو خونه ی جدید بگدرونید با هم
خدا رو شکر پس حسابی سرت گرمه و مشغولی خسته نباشی عزیزم

تشکر مهربانوی مهربان و عزیزم،ان شاءاله همه دوستان خوش وخرم باشن بخصوص تو ودختر گلت .من و پسرهام هم کنا ر شما ها خوش باشم. واقعا سخته الان خونه جدید دارم مینویسم ولی هنوز خیلی از کارها مونده.

مینا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 11:46

زهرا جان -ذوق وشوق خونه نو که تمومی نداره .لااقل بیا یه خبری از خودت بده . حالا حالا توش هستی . اونقدر هم کار داره که نگو . دیگه مال خودته . عروسی بچه هارو هم باید توش بگیری .

سلام به به مینا جونم خوبی؟راست میگی کارکه تمامی نداره اونم لا دوتا بچه که سازمخالف میزنن چشم عزیزم اولین فرصترمیدنویسم:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد