هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

خونه جدید

سلام به همه دوستان خوبم، اول عذر خواهی می کنم بخاطر غیبتم.خوب سرم خیلی شلوغ شده بود. بچه ها هم به علت مدرسه و دانشگاه رفتن خیلی کمک حالم نیستن .خواهر ها ومامانم عزیزم و بر دارهام یه کمی کمک کردن وبیشتر کارها رو دوش خودمه .دیدم اگر بیام اینجا باید همش اه ناله کنم. ترجیح دادم یه مدت ننویسم .الان اوضاع بهتر شده.پرده و فرش و تخت وکمد و میز کامپیوتر  قسطی خریدم  . تخت خودم وکتابخانه ها وکمد شیرین عسلم رو هنوز نیاورده هی امروز وفردا میکنه بخاطر همین نتوانستم جمع وجور کنم .مبل هم  همون مبل های اهدایی خواهر کوچکم رو اوردیم تا بعد اگر با قیمت مناسب چیزی  پیدا کردم بخرم.پسربزرگم  حاضر نیس تخت وتشک قبلی شو نیاره من هم از دستش ذله شدم .روز اسباب کشیم رفت تو اتاقش در بست  وسایلش نتونستم بیاریم .حالا  میخوام یه وانت بگیرم بیارم بذارم انباری خوشبختانه انباری بزرگه تا ببینم چی میشه.برای همین هی امروز فردا میکنه.کلا از اون ادمهایی که سخت میشه باهاش کنار اومد .گربه اش یه معضل دیگه اس نه دلش میاد رد ش کنه نهدلش میاد تو اتاق جدیدش .خلاصه هنوز موفق نشدم اون خونه رو خالی کنم. تازه باید نفاشی هم بشه .چون اینطوری کسی اجاره نمیکنه صاحب خونه ام که شهرستانه. اینم شرحراین روز های من بود .دعا کنید زودتر .کارهام ردیف شه خونه رو اجاره بدم پول پیشم بگیرم .قرض هام بدم خیالم راحت  شه


نظرات 6 + ارسال نظر
عسل نصیری یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 06:14

سلام عزیزم خسته نباشی میدونم و درکت میکنم بازم خونه جدید و تبریک میگم امیدوارم پراز رزق و روزی و شادی باشه زندگی تو این خونه براتون پسرها وقتی بزرگ میشن واقعا بدون پدر سخته باهاشون کنار اومدن خداحفظشون کنه

سلام عسل عزیزم .تشکر .بچه های الان کلا باهاشون کنار اومدن سخته تو وضعیت بچه های من هم که دیگه بدتر .منم برات بهترین ها رو ارزو میکنم .نمیدونی وقتی کامنت تو رو
دیدم چقدر خوشحال شدم.:

tarlan یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 23:27 http://tarlantab.blogsky.com

سلام زهرای نازنین و خسته
تا باشه از این خستگیها خونه جدید که باشه آدم ذوق داره زیاد خودتو خسته نکن کم کم همه چی ردیف میشه امیدوارم تو این خونه همیشه شادی باشه و پر از رزقو روزی و دلخوشی و سلامتی

سالم ترلان عزیزم،تو مدت گاهی مبامدم میخوندم مطلبت روتسکر از دعای خوبت.خدا همه عزیزات برات حفظ کنه وهمیشه خوش وخرم باشی

link جمعه 22 آبان 1394 ساعت 05:08 http://fit.tehpatogh.com

سلام ، سایت ما هم در مورد ورزش و فیتنس هست لطفا مارو لینک کنید و بیاید توی سایت ما لینک سایتتونو درج کنید (تبادل لینک ما هوشمنده و وقتی شما مارو لینک کنید و بیاید آدرس وبتونو وارد کنید همون لحظه اتوماتیک لینک شما هم توی وب ما ثبت میشه)
آدرس وب ما :
FIT.tehpatogh.com

چشم میزارم

ن شنبه 23 آبان 1394 ساعت 14:23

یک روز وقت بگذار حسابی با پسرت حرف بزن که چرا اینطوری بعضی وقت ها لج بازی می کنه و یا اگر حرف زدن باعث جر و بحث میشه از دوستاش علتش را جویا بشو یک دلخوری از شما دارد که عکس العملش لج بازی است

سلام دوبا ر پاسخ نوشتم ثبت نشد. دعا کنید خدا به من صبر بیشتری بده

خلیل جمعه 6 آذر 1394 ساعت 22:59 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام

ما هم با دخترمان همین وضع را داشتیم. بالاخره تختش را برد خانه ی مامان بزرگش. هنوز تخت آنجا است.

سلام دوست گرامی .امان از دست این بچه ها

مینا شنبه 28 آذر 1394 ساعت 17:19

زهراجان ،غیبتت طولانی شده !! کجایی ؟؟

مینای عزیزم هنین دور برا هستم .عزیزم گرفتار انقاشی تعمیر و اجار ه دادن اون اپارتمانی که اجاره کرده بودم .تقریبا اجاره رفت خدا بخواد از این به بعد بیشتر می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد