هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

روزگار من

سلام دوستان خوبم. تقریبا اوضاعم روبراهه. خونه ای اجاره ایی رو هم صاحب خونه اجاره داد.ولی  تاخیر تحویلش اخر برج هست البته امروز دختر صاحب حونه زنگ زد که  فردا مستاجر جدید پولش اماده ای بریم بگیرم وخونه رو تحویل بدیم.خدا بخیر کنه اگر با من بود به اینها اجاره نمیدادم ادمهای جالبی نبودن. البته خود خانمی که میخواست اجاره کنه بد بنظر نم امد ولی دوستش اصلا جالب نبود . روزی که اومدن خونه روببینن گفت پوامون حاضره ولی بعدا  ده میلون داد وگفت اخر ماه  میدم و میایم.خاطر همین  دورغ گفتن یک کم نگرانم البته گفتم چک تضپینی بیا ن اگر نیارن کلید نمیدم اگرم چک  شخصی خواستن میگم باهام بیان بانک وقتی نفد شد کلید بهشون مبدم.  

 پسرها هم مشغول امتحان  هستن . با همون ازار واذیت همیشگی البته  یه کم کمتر  البته من خیلی کم تحمل شوم. احستس میکنم نیاز به یه مسافرت دارم .امتحان بچه ها تمام  شد سعی میکنم یه سفر برم.

هنوز برای خونه  مبل هم نخریدم پولل پیش خونه روبگیرم   قرض هام بدم اگر چیزی موند وسایلی که لازم دارم بخرم ..

باید یه کلاس ورزش برم .دیروز استاد کلاس ورزش پسرم دعوت کر ده بود یه همایش  راجع به دنیای مجازی و کلاسهای ذهن  که داره صحبت میکرد. علاقمند شدم یه دوره برم . تحمل زیاد خونه موندن ندارم .هفته پیش همر اه دختر خواهرم میرفتم  .رانندگی کنه   چون تازه رانندگی مبکنه میترسه تنها بره   فعلا ماشینش شون صدا میداد قرار شد بدن درست کنن تا دوباره بریم تمرین. این هم از اوضاع این روزهای من


نظرات 3 + ارسال نظر
ن چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 13:57

سلام
معامله باید شسته رفته باشه که برات درد سر درست نکند
معمولا باید کلید را به آن بنگاهی بدهی که قرار داد درش بسته شده یعنی آنجا پول را تحویل بگیری یک مقدار از پول را بابت هزینه آب و برق و .... نگه می دارند و همان جا قرار داد را پاره می کنند هم مال شما و هم مال صاحبخانه را
چند وقت پیش دوستم ماشینش را فروخت موقع امضا سند طرف گفته بود شما امضا کنید پول داخل ماشین هست حدود چهارصد هزارش مانده بود دوستم امضا کرد و چهار ماه دنبال چهارصد هزارش دوید تا توانست دویست اش را بگیرد
آنهم با تهدید و ارعاب طرف

سلام .تشکر از راهنمایی ها تون.خوشبختانه ساعت9شب رفتیم با دختردهای صاحب خونه بنگاه و میتاجر جدید هم چک تضمنی اورد همانطور که خواسته بودم خواهرم که ریس شعبه اس بامن اومده بود .چک کنترل کرد 5میلیون هم صاحب خونه ریخت به حسابم کلاا 40میلیون پول پیشم کرفتم .اخرین فیش ها رو هم دادم .قرار شد اگر پولی به زمان ما تلعف گرفت به سرایدر بگن .با من تماس بگیره تسوبه کنم .البته چون خونه تقریبا 2ماهه خالیه فکر نکنم .مبلعی بشه. واقعا این روزها به کسی نمیشه اعتماد کرد .مثل دوست شما ادم گرفتار میشه.

علی امین زاده چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 14:59 http://www.pocket-encyclopedia.com

چه عجب بعد از مدتها آپلود کردید!

ایشالا هرجا هستید سالم و سلامت و سرگرم کار باشید.

سلام ،تشکر از محبت تون. ان اشاءاله یهی می کنم بیشتر برای این خونه ام وقت بذارم واقعا برای دوستان وبلاکی دلتنک شده بودم.

علی امین زاده پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 18:29 http://www.pocket-encyclopedia.com

داستان روزی که من کیش و مات شدم:
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1538
ready up و منتظر حضور سبزتان

سلام اومدم خودم عالی بود تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد