هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

روز مادر مبارک

مادر یعنی: ناز هستی در وجود

مادر یعنی:یک فرشته در سجود

مادر یعنی: یک بغل آسودگی

مادر یعنی: پاکی از آلودگی 

مادر یعنی: هدیه ی مرد از خدا

مادر یعنی:همدم و یک هم صدا

مادر یعنی: عشق و هستی؛ زندگی

مادر یعنی: یک جهان پایندگی

مادر یعنی:لطیف؛ فصل بهار

مادر یعنی:زندگی در لاله زار

مادر یعنی: عاشقی؛ دلدادگی

مادر یعنی: راستی و سادگی

مادر یعنی: عاطفه؛ مهر و وفا

مادر یعنی: معدن نور و صفا

مادر یعنی: راز؛ محرم؛ یک رفیق

مادر یعنی: یار یکدل؛ یک شفیق

مادر یعنی: مادر مردان مرد

مادر یعنی: همدم دوران درد

مادر یعنی:حس خوش؛ حس عجیب

مادر یعنی: بوستانی پر نصیب

مادر یعنی: باغهای آرزو

مادر یعنی:نعمتی در پیش رو

مادر یعنی: بنده ی خوب خدا

مادر یعنی: نیمی از مردان جدا

مادر یعنی: همسری خوب و شفیق

مادر یعنی: بهترین یار و رفیق

مادر یعنی: انفجار نورها

مادر یعنی: نغمه ی روح و روان

مادر یعنی: ساز موسیقی جان 

مادر یعنی: مرهم هر خستگی

مادر یعنی: بهترین وابستگى…

روز زن بر تمام  زنان سرزمینم مبارک باد. 

تولد حضرت فاطمه(س)بر تمام مسلمانان مبارک باشه

نظرات 6 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 06:10 http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

سلام ومادر در یک کلمه عشق
همه انچه اینروزها مردم به دنبالش میگردند در بیرون از خانه های خود

سلام دوست گرامی تشکر از لطف ومحبت شما

ن چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 12:23

سلام مادر مبارک باشد
ان شاالله سال ۹۵ سال سرشار از کامیابی و شادی برای شما و خانواده باشد

سلام دوست گرامی،تشکر. برای شما و خانواده محترمتان هم ان شاءاله سالی س اسر شادی و موفقیت باشه.

زرین دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 01:54 http://zarrinpur94.blogfa.com

سلام زهرا جون روز مادر وسال جدید را برات تبریک میگم...
امیدوارم امسال سالی پراز موفقیت وسلامت وشادی برای
خودت وخانوادت وپسرای گلت باشههدیه:

سلام زرین عزیزم تشکر از محبت شما من هم ارزو میکنم سال خیلی خوبی سرشار از خوشی و موفقیت برای خود و خانواده عزیزت باشه

tarlan دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 15:03 http://tarlantab.blogsky.com

سلام زهرا جان
سال جدید و روز مادر با تاخیر مبارک
آرزوی روزهایی شاد و موفق و سلامتی روز افزون برای شما دوست عزیزم خواهانم

سلام ترلان عزیزم تشکر..منم سال خوبی سرشار از سلامتی ،شادی و موفقیت برای خودت و خانواده ات ارزو میکنم.

مینا پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 20:08

زهرا جان عید رو قبلا تبریک گفته بودم ولی بازم مبارک خودت و بچه هات باشه - اما دلم نمیاد روز مادرو تبریک بگم . امروز یه وبلاگ پیدا کردم وخوندم .ناراحت شدم . برای بعضی ها مادر انگار یه چیز زیادیه . بخونش . یه پسر ماه و دوست داشتنی . دوتا بچه شیرین .مثل بچه های خودت .http://ma-3nafar.blogsky.com/ ما سه نفر

سلام مینا عزیزم،تشکراز این همه محبت که به من داری .ممنون .برای مادرهای خوبی مثل تو هر روز روز مادر هست امیداوارم همیشه در کنار عزیزانت خوب وخوش باشی::

قلی دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 08:41 http://blogeh.mihanblog.com

روز مادر بر شما شاد باد

تشکر دوست گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد