هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

امتحان نهایی

سلام به دوستان خوبم .الان که این مطلب می نویسم .تو پارکی تو دهکده المیپک نشستم منتظرم شیرین عسلم اولین امتحان نهایی اش بده بعدش با هم بریم خونه . بچه ها چقدر زود بزرگ میشن. و جقدر ادم حسرت میخوره برای کارهایی که میتونست براشون تو بچگی انجام بده و نکرده.

هفته پیش جمعه 17اردیبهشت تولدم بود .یه کیک کوچک خریدم وبا بچه هام جشن گرفتیم.19 هم خونه یکی از دوستام دعوت بودم ناهار .البته با 20تااز همکارای دیگه .اونجا هم برام یه تولد حسابی گرفتن.اتفاق خاص دیگه ایی  هم نیافتاده. پسر بزرگم خیلی این روزها بهم ابراز علاقه میکنه تا از خونه میرم بیرون زنگ میزنه مامان دلم تنگ شده زود بیا خونه. ماشینم برد صافکاری 1میلیون و هفتصد گذاشت رو دستم .کلا ماشین نو شد. خدا کنه همه بچه ها تو امتحاناتشون موفق شن .پسرک من هم تو اونها.امین.

نظرات 5 + ارسال نظر
ن یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 10:48

سلام
پدر و مادر ها معمولا در حد توانایی شون مایه می‌گذارند ولی بچه ها معمولا از تمام توانایی شون استفاده نمی کنند
اینست که در یک خانواده با امکانات یکسان یکی دانشگاه شریف قبول می شود و یکی هم دیپلم نمی تواند بگیرد

سلام،واقعا همین طوره ولی بعضی مواقع ادم بعنوان پدر ومادر فکر میکنه کم گذاشته.تشکر شما همیشه با نظرات مفیدتون به من ارامش میدید

مهربانو یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 12:10 http://baranbahari52.blogsky.com/

به سلامتی زهرا جانم . ان شالله که همه موق باشن مهردختم مشغوله همین امتحانات نهاییه . فکر کن امسال دیپلم می گیره و میره پیش دانشگاهی
یادش بخیر چه روزی بود وقتی که مانتومو میچسبید جلوی پیش دبستانی و ازم جدا نمیشد

سلام مهر بانو عزیزم،واقعا زمان خیلی زود میگذره امروز یاد روزی که مهبد به دنیا اومده بود افتادم.الان برای خودش مردی شده. خدا همه بچه ها رو در پناه خودش حذف کنه.برای تو هم خیلی سخت بوده دست تنها مهر دخت عزیز بزرگ کنی ان شاء اله در تمام مراحا زندگیش موفق و خوشبخت بشه .تا خستگی از تنت در بیار.

یه مامان مهربون یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 12:55

سلام زهرا جون خوب هستی ؟ پسرای گلت خوبن؟ امیدوارم امتحانات شیرین عسل به خوبی تموم شده باشن و الان با خیال راحت در حال سپری کردن تابستان باشی.

سلام عزیزم.خوبم .متاسفانه گل پسرم تجدید شده فعلا درگیر درس خواندن هست منم راننده شخصی شدم میبرم میارم .امیدوارم شهریور قبول شه.منم امیدوارم تو و دختر گلت خوب وخوش باشید.

مهربانو سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 11:10 http://baranbahari52.blogsky.com/

عسل نصیری پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 17:30

سلام حال شما عزیزم ببخشید که بیخبر بودم تولدت با تاخیر مبارک خدا سایه اتو رو سر بچه هات نگهداره ایشالا

سلام عزیزم ممنون. خدا تو رو هم برای بچه هات حفظ کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد