هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

عید نوروز مبارک

سلام دوستان عزیز،سال نو مبارک.نوروزتان پیروز..براتون ساالی سرشار از شادکامی ،سلامت،سعادت وموفقیت ارزو میکنم.  سلام دوستان عزیز،سال نو مبارک .براتون سالی سرشار از شادی،سلامت،سعادت و موففیت ارزو میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ن یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 17:41

سلام
سال نو مبارک مثل اینکه شدیدا مشغول هستی که شش ماه این ورا پیدایت نبود
از خداوند برایت سلامتی و موفقیت و شادابی خواهانم

تشکر.بله خیلی درگیرم چشم رو هم عمل کردم مزید بر علت شده.ممنون از دعای خوبتون منم بهترینها رو برای شما و خانواده محترمتان ارزو میکنم

مهربانو سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 15:49 http://baranbahari52.blogsky.com/

کجایی خانوم خانوما ؟
گل پسرا چطورن؟؟

تشکر مهر بانو عزیزم. خوبم الان یه پست میذارم پسرا هم خوبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد