هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

ایام بازنشستگی 2

سلام دوستان خوبم،اوصاع خوبه .همچنان به دنبال خونه میگردم  جالبه که اکثر خونه هایی که دیدم با وجود اینکه مرتب تو رو زنامه اگهی میدن فروش نرفتن.وهر املاکی هم برای خودش قیمتی میگه واصلا هماهنگی نیست .خدا خودش فرجی کنه بیشتر با خواهرم که مجرد هست میریم از دیروز هم که اونا رفتن مسافرت دیروز دوجا رو تنهایی رفتم دیدم و امروز تعطیل کردم.تولد حصرت علی هم برای دختر دومی خواهرم بله وبرون داشیتم .خواهرم خیلی افسرده اس  براش خیلی نگرانم وسعی میکنم مرتب بهش سر بزنم . بهش میگم با روزگار  که نمیشه جنگید قسمت همسرت هم این بوده وعمرش همین قدر وکاری نمیشه کرد روحیه تو حفظ کن اینسه نا دختر امیدشون بعداز خدا به تو اینقدر غصه نخور .الان رفته دکتر معلوم شده دریچه قلبش کمی گشاد شده.براش دعا کنید خدا بهش صبر بده.خواهرم دخترهاش هم امروز رفتن مسافرت پیش مادرم .امیدوارم بهشون خوش بگذره.من هم باید بخاطر کاس شیرین عسلم بمونم خونه فردا کلاس ریاضی  داره .همتون به خدای بزرگ میسپارم

ایام بازنشستگی 1

سلام دوستان خوبم، اول از غیبت این مدت از همه  دوستان عزیز که جویا احوالم بودن تشکرمیکنم.فکر مبکردم بازنشسته شم از بیکاری حوصله ام سر میره ولی الان اینقدر کار دارم که وقت نمیکنم برم به دوستانم او اداره سر بزنم .صبح که شیرین عسل راه میندازم میره مدرسه میخوابم تا 10 بعد هم صبحانه میخورم .اماده میشم میرم بیرون روزنامه میخرم . یا  میرم بنگاه دنبال خونه  تا الان که موفق نشدم جای مناسب پیدا کنم .چند بار هم خواهرم همردهی کردم تا رانندگی  کنه چون تازه شروع کرده ونیار داره تمرین کنه .به هر حال روزگار میگذره .اوضاع پسرهام خوبه شیرین عسل مدرسه وکلاس خصوصی وگاهی با دوستاش میره بیرون اواخر فروردین تولد شیرین عسل بود .براش خونه مادرم تولد گرفتم خیلی خوش گذشت . پدرش هم فقط یک پیام تبریک فرستاد برای عروسی  پسر خواهرش هم حتی زنگ نزد ببینه این بچه دلش میخواد بره بیاد براش لباسی بخره وببره عروسی  پسر بزرگم هم خودش با پسر عموش رفت کت و شلوار وکفش خرید رفت عروسی .  نمی دانم واقعا در برابر این بچه ها چرا اصلا احساس مسءولیت  نمیکنه.