هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

تابستان

سلام دوستان عزیز. امتحانها تمام شد.کنکور امدو رفت. پسرک من هم دیگه اول مهر دانش اموز نیست .دبیرستانش تمام شده.خودشم مونده چه رشته ایی  بخوانه منم کمک زیادی نمیتونم کمکش  کنم.میگم به هر چی علاقه داری. واقعیت اینه که نثل اکثر نوجوانها ناامیده میگه هر چی بخوانم .کار نیست. فعلا داره میره کلاس رانندگی و بدنسازی سرش گرمه. پسر بزرگم هم  ترم تابستانی گرفته  فعلا هم  با د وستاش میره گشت و گذار.خدا به همه بچه ها کمک کنه به بچه های من هم بین اونها. خودمم تقریبا خوبم.

نظرات 9 + ارسال نظر
قلی شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 01:54 http://blogeh.mihanblog.com

سلام
امیدوارم همکی موفق شوند. انشالله با تلاش و کوشش همگی آشتی کنیم و امید به جامعه برگرده حتی با یه لقمه نون کمتر.

تشکر دوست گرامی.ان شاءاله همین طور بشه .امید و شادی به جامعه مون برگرده

مهربانو سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 11:43 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام عزیزم
امسال بی اول مهری رو تجربه می کنیم هم من ، هم تو .. ببین بچه هامون چه بزرگ شدن زهرا جون
مهردخت هم کنکور داد و البته رتبه ش اصلا اون چیزی که دلش میخواست نشد چون سالهاست که یه رشته ی خاص رو دوست داره و دنبال میکنه . حالا انتخاب رشته ش هم بر اساس علاقمندیش انجام گرفته امید وارم خدا برای همه شون خیر بخواد میدونی که دانشگتاه راه رسیدن به هدف رو نزدیک میکنه ولی واقعا همه چیز نیست .
مهردخت هم کلاس رانندگی میره . پنجشنبه ایین نامه امتحان داره و بعدش باید برای اموزش رانندگی مربی بگیره
الهی تن همه شون سلامت باشه . دلم برات تنگ شده بود . میبوسمت

سلام مهر بانو عزیزم.،واقعا ادم که به عقب نگاه میکنه انکار دیروز بود که رفتن کلاس اول.خدا شکر مهر دخت جان به رشته ابی علاقه مند ه ان شاءاله یه رشته مرتبط و دانشگاه خوب قبول میشه.پسر منم رتبه اش اصلا خوب نشده.ضمن اینکه به چیز ها عجیب و قریب علاقه داره . فعلا براش انتخاب رشته کردیم ببینم چی میشه امیدوارم راهش پبدا کنه .مسر من ایین نامه قبول شد الان روزهای اخر کلاس اموزش رانندگی .خوبه فعلا سرشون گرمه.کمتر دچار استرس نتیج کنکور میشن.تازه پسرا سر بازی هم دارن.
ممنون از دعای خیرت.منم این چند روره خیلی بهت فکر میکردم به شهامتت برای جدایی.متاسفانه من ندارم یعنی حوصله دادگاه ودادگاه کشی ندارم.

Tarlan چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 00:37

سلام خانومی
آرزوی موفقیت برای پسر تو وهمه جوونها دارم.

تشکرترللن عزیزم

زرین شنبه 18 آذر 1396 ساعت 16:20

زهرا جون خیلی وقته خبری ازتون نیست..امیدوارم خوئت وپسرای پلت خوب وخوش باشید

سلام زرین عزیزم من وپسرا خوبیم.ان شاءاله شما و خانواده هم خوب وخوش باشید

هنرمند سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 14:42 http://www.honar5556.blogfa.com

ای شما!

ای تمام نام‌های هر کجا!

زیر سایبان دست‌های خویش

جای کوچکی به این غریب بی پناه می‌دهید؟

این دل نجیب را

این لجوج دیر باور عجیب را

در میان خویش

راه می‌دهید؟

سلام

فرشته پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 ساعت 12:39 http://coinfree.blogsky.com

ایشالا موفق باشه هر مسیری که میره

تشکر عزیزم

مهربانو شنبه 23 تیر 1397 ساعت 11:07 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام زهرا جون خوبی؟
چی شده هم آی دی تلگرامت پاک شده هم ایمیلت از دسترس خارج شده .
اتفاقی افتاده ؟؟

سلام مهر بانو عزیزم ممنون که بفکرم هستی. ایمیلم که نمیدونم چرا یه دفعه از کار افتاد . تلگرامم بردم روی یه شماره دیگه. میام وبلاگت برات میزام

آوا جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 12:44 http://avadang.ir

موفق باشید

تشکر عزیرم

ملی یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 15:06

سلام زهرا جان چرا نمی نویسی ؟

سلام ملی عزیزم. این مدت خیلی مشغول کا رهای بچه هام بودم این شبکه های اجتماعی. وقتم میگیره چشم یه خلاصه ازاین مدت برات می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد