هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

روز تولدم

 با تشکر از همه دوستانی که بهم تولدم تبریک گفتن دیروز یک کیک خریدم رفتم خونه یک کم استراحت کردم نزدیک ساعت ۶ ونیم داشتم اماده میشودم با شیرین عسل بریم اموزشگاه برای کلاس زبان خواهرزنگ زد گفت ما داریم میایم به گنج زندگی گفتم در براشون باز کنه اون هم نیمه خواب الود گفت باشه  رفتیم تو اموزشگاه من عجله داشتم پول اون جلسه رو بدم و برم خرید یک خانم واقا اومده بودن برای دخترشون کلاس بگیرن مسئول اموزشگاه داشت با اونها صبحت میکرد اوضاع به نظر در هم برهم بود بعد فهمیدم که شب دزد اومده کامپیوتر و مقداری از وسایل بدرد بخور برده پول دادم اومدم بیرون رفتم  ژامبون و نون باگت خریدم اومدم خونه دیدم مهیمان های  ناخونده( شوخی کردم) اومدن خواهر بزرگم با دختر کوچکش ( الان  تو اموزشگاه کامپیوتر درس میده) و خواهر وسطیم  که مجرده و خواهر کوچکم با دخترش دنیا اومدن یک کیک هم خواهر کوچکم درست کرده  برام اورده بود ( تازگی ها میره کلاس شیرینی پزی)  جاتون خالی خیلی خوشمزه بود بچه هام هم که کیک دوست دارن خوش بحالشون شد کیک شد دوتا ٬  دنیا به دوستش تو مهد گفته بود میخوام برم تولد مامان پسر خالم ( تو خدا ببیند من  مثلا خاله اشم) بعد خوردن کیک خواهر م و شام مختصر که تهیه کرده بودم( همان ساندویج ژامبون ٬فکرنمیکردم بیان قرار گذاشتیم تولد های خودمون دیگه مهمان بازی نکنیم ولی خیلی خوشحال شدم و بهمون خوش گذشت)همه خواستن برن بردارم میخواست خواهر کوچکم برسونه که دخترش گفت من تا شیرین عسل نبینم نمیرم( طفلک شیرین عسل کلاس بود) به برادرم گفتم که برو من خودم بعدا میبرشم ٬ گنج زندگی کمی سربه سرش گذاشت و بردش تو اتاقش بازی کامپیوتری  سرگرمش کرد شیرین عسل که اومد دنیا کلی ذوق کرد و باهم بازی کردن کیک دوم که خریده بودیم اوردم دوباره شمع گذاشتم و دنیا گفت من خودم فوت میکنم گفتم باشه بعد از اینکه شیرین عسل شامش خورد رفتن با هم بازی کردن و ۱۰ ونیم بزور رضایت داد برن خیلی بهمون خوش گذشت جای همتون خالی

نظرات 11 + ارسال نظر
یه مامان مهربون چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 14:57

خدارو شکر که خوش گذشته و شادین امیدوارم همه لحظاتتون به همین شادی و بیشتر سپری بشه.

سلام مامان مهربون متشکرم انشااله برای شما هم ایام به خوشی بگذره

مینا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 15:08

خدا رو شکر همه چی ارومه -فقط و فقط این روزها وقت بذار برای درس بچه ها - شکر خدا ارامش داره به زندگیت برمیگرده .فقط اومدم بگم که هستیم .کار دیگه ای از دستم برنمیاد.

سلام مینا جان دارم همین کار میکنم این پنج شنبه و جمعه با شیرین عسل تمرین ریاضی حل میکردیم انشااله همیشه برقرار باشید

مهربانو پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:13 http://baranbahari52.blogfa.com

خدا رو شکر عزیزم .. الهی همیشه بلا ازتون دور باشه و تو خوشی و خنده باشید

متشکرم مهربانو مهربان

مهتاب2 پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 17:06

عزیزم امیدوارم سالیان سال به خوبی وخوشی زندگی کنی..

سلام مهتاب جون متشکرم

یک زن یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 10:08

تولدتون مبارک. فکر میکنم امسال لذت بیشتری بردین. چون به معنای واقعی تحولات زیادی توی این یکسال داشتین. تغییرات مثبت.

چقدر دخترای کوچولو شیرین و ناز هستن مخصوصا وقتی با یک پسر بزرگتر از خودشون هستن.

همیشه محفل زندگیتان گرم و صمیمی باشه.

سلام دوست عزیز منمون از تبریک برای تولدم امیدوارم امسال همین طو ر خوب پیش بره من کلا عاشق بچه های کوچک هستم بخصوص دختر بچه ها و این دختر خواهرم عشق منه من هم برای شما بهترین ها رو ارزو میکنم

ن یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 11:25

خدا را شکر که جشنی و سروری بوده است
ما هم معمولا برای اینکه دور هم جمع بشیم به بهانه ای مثل همین تولد ها و یا بزرگداشت های سعی می کنیم میهمانی ایی براه بیاندازیم خوبیش این است که خواهر ها دور هم می نشیند و گپی می زنند و مردها هم با هم از هر دری سخنی می گویند
برای مثال بعنوان بزرگداشت یاد پدر به شمال رفتیم و ناهاری دور هم خوردیم و چند شب اونجا گذراندیم و از حالا برنامه ریزی کرده ایم برای شهریور ماه تا باز هم دور هم جمع شویم

سلام واقعا دور هم بودن باعث میشه که روحیه انسان عوض شه بخصوص با خواهر وبرادرها انشااله همیشه برقرار و دورهم خوش باشید

ساراازکرمانشاه دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 22:51 http://dokhtarechagh.mihanblog.com

سلام عزیزم -شبت شیک - دوست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد، دوست آن است که هر لحظه به یادت باشد.

سلام سارا جون قبولت دارم دربست

مردمطلقه روانی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 10:39 http://www.d-madman.blogfa.com

ساندویچ ژامبون و کیک خونگی >دهنم آب افتاد

سلام خوش امدید اومدم وبلاگتون میخوام لینک کنم تا خاطراتون بخونم

پرتابه جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 00:38 http://partabeh.com

سلام زهرا جان
وقتت بخیر...
من یکی از اعضای پرتابه هستم.
می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن...
من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی...
منتظرتیم
http://Partabeh.Com

تشکر سعی میکنم استفاده کنم

ساراازکرمانشاه جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 21:27 http://dokhtarechagh.mihanblog.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممم
این همه راه میام ومیبینم که اپ نکردی عزیزم
خودت خوبی
دسته گلاهاتون خوب هستن
بوس

سلام گلم ممنون از لطفت که فکرم هستی سعی میکنم اپ کنم بچه ها امتحان دارن من هم خیلی گرفتار اداره هم که کارم خیلی زیاد شده با ارباب رجوع میبوسمت

عسل نصیری شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 11:30 http://asalnasiri.blogfa.com

سلام عزیزم باتاخیرتولدتو مبارکایشالا صدسال به خوشی وسلامتی سایه تون بالا سرپسراتون باشه

سلام عسل جان ممنون از لطفت خدا گل پسر تو هم برات نگه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد