هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

تولد

تولدم مبارک امروز 17 اردیبهشت 18 سال چندین ماه پیش  من متولد شدم . دیروز رفتم برای خودم کادویک شال سفید و یک لیوان چای سبز خریدم 0 و منتظر دیران نموندم . امروز هم همکارم برام شیرینی خریده بود اورد  با همکارهای دیگه خوردیم جاتون خالی 0 شیرین عسل گفت مامان جان خوب شد گفتی من برات یک کادو میخرم به هش گفتم مامان جان نیازی نیست 0  

نظرات 8 + ارسال نظر
زنده چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 12:18 http://blacklotus5.mihanblog.com

سلام
تولدت مبارک.
ازت دعوت می کنم تو وب من روی صندلی داغ بشینی.

البته اه دوست داشتی.
برات کلی ارزوی خوب می کنم

سلام ،متشکرم چشم شرکت میکنم 0

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 12:45

تولدتون مبارک
تو وبلاگ زنده براتون تولد گرفتن
تشریف بیارید
خوشحال میشیم
خوانندگان وبلاگ زنده منتظرتونن با یه صندلی داغ!!

متشکرم 0 چشم

علی چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 13:09 http://www.jonbeshnet.ir/news/27860

جنبش اینترنتی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی
سلام
با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر همت و عزم ملی مردم و مدیریت جهادی گروه اینترنتی رهروان ولایت اقدام به راه اندازی صفحه ویژه برای این موضوع مهم تحت عنوان «جنبش اینترنتی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» کرده است.
لذا از تمامی فعالان فضای سایبر و فضای مجازی دعوت می کنیم با قرار دادن «لوگوهای جنبش اینترنتی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های ما را یاری فرمایند.
شایان ذکر است، نام و نشانی پایگاه های اینترنتی و وبلاگ هایی که در این زمینه فعالیت کنند در صفحه ویژه پگاه گروه اینترنتی رهروان ولایت منتشر خواهد شد.
لذا خواهشمندیم پس از درج لوگو در سایت یا وبلاگ خود، در بخش نظرات «لوگوهای جنبش اینترنتی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اطلاع دهید.

http://www.jonbeshnet.ir/news/27860

مطهره شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 00:12

سلام. تولدتون مبارک. ایشالله 120 ساله بشید و همیشه سایتون بالای سر بچه هاتون باشه

متشکرم مطهره عزیز

ن شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 13:46

به به
روحیه ی خوب آدما باعث میشه همیشه احساس جوانی بکنند
به قول یکی از وبلاگ نویسان کودک درون رشد نکند خیلی خوب است
تولد شما مبارک باشد همیشه سالم و سلامت و در پناه خدا باشید

متشکرم ، واقعا این کودک درون هم از اون معمای هاست

یه مامان مهربون شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 14:35

سلام عزیزم تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککک الهی همیشه سالم و زنده باشی ، فقط من متوجه نضشدم شما 18 سال چندین ماه پیش یعنی چی؟ یعنی شما الان 18 سالتونه؟ 18 سال و چند ماهتونه!!!چه جوریاست؟!!![:S004

سلام گلم متشکرم ،خودت که میدونی سن خانمها یک معماست و اکثرا از 18 سال بالاتر نمیره حالا من خیلی با انصاف بودم که چند ماه هم بهش اضافه کردم .حالا اگر خیلی علاقمندی میتونی بری وبلاگ اقای زنده و پست تبریک من سوالهای صندلی داغ جواب دادم که شامل سن هم میشه

فاطمه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 19:47 http://hametalasham.blogfa.com/

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
کاشکی که صد ساله شی
نه
صد وبیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی عزیییزممممم

متشکرم فاطمه جان ، رودتر اپ کن بیام بخوانم ببینم اوضاع احوال چطوره

مجید یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 08:24

سلام

با تاخیر

تولدتون مبارک

سایتون مستدام بر سر گنج و شیرین

و روزگارتون سبز و مشکلاتتون به لطف خدا حل

زیادی زنده باشید

سلام متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد