هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

بهار 98

امسال با مصدومیت شروع کردم 7 عید رفتم حمام پام سر خورد و با شانه خوردم زمین شانه ام در رفت و استخوان هومرس شانه ام از دوجا شکست. شریانش هم دچار مشکل شد که تو بیمارستان. بعد ازعمل وجا انداختن و بعد با باند مخصوص دستم به بدنم فیکس کردن خوشبختانه شریانش هم برگشت و نیاز به انژیو نشد.دو هفته با اون وضعیت سر کردم نه خواب داشتم نه خوراک حتی حمام هم نباید میرفتم بعد از اون باند باز کردیم و با این کیسه های مخصوص و شانه بند بستیم حالا عصب رادیالش هم مشکل پیدا کرده بود نوار عصب گرفتیم .دستم حرکت نمیکرد هفته چهارم که رفتم معاینه عکس گرفتن خوشبختانه شکستگیهاش جوش خورده بود دگتر برام فیزیوتراپی نوشت از اون موقع تا حالا میرم فیزیوتراپی خوشبختانه عصب دستم برگشت وتاحدی بالا میاد ولی خوب شدنش زمان میبره.حالا بماند مشکلات ناتوانی در انجام کارهای خونه ومشکلات با بچه ها. خدا به همه دوستان سلامتی و خوشی بده