هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

این مدت که نبودم

سلام دوستان خوبم عید همتون مبارک ان شاءاله سال 98 سال خوبی برای همه باشه .و مشکلات کمتر بشه و وضع معشیت مردم بهتر شه.     

این مدت که ننوشتم خیلی درگیر مشکلات پسرها بودم هر کدام از این بچه های من دانشگاه رفتن انتخاب رشته شون گذشتن از هفت خوانه پسر بز رگم که قبلا نوشتم چقدر اذیتم کرد یک سال نرفت سال بعد هم بخاطر سربازی بلاخره بدون کنکور دانشگاه ازادتو محل خودمون رشته کامپیوتر که دوست داشت ثبت نامش. کردیم .اوایل درس هم درست نمیخواند بعدا علاقمند شدامیدوارشدم که بتوانه درسش تمام کنه . پسر دومم که میگفت نمی دونم چه رشته ایی بخونم بارفتن پیش مشاورنهایتا رفت رشته مکانیک البته از ترم دوم .من کا رم پارسال سر وکله زدن با هاش بود.  الانم باید ببرم دانشگاه و برم بیارم .چون ب د مسیره . یکشنبه هفته گذشته ازمون رانندگی قبول شد گواهینامه اش بیاد شاید دیگه خودش بره حداقل از مسئولت من کم شه . چون کمرش درد میکنه باید یه ماشین اتومات بگیرم با این قیمتها هم نمیدونم چکار کنم .که بچه داری از سخت ترین کارهای دنیاست هر کاری هم بکنی اخرش خودت فکر میکنی کم گذاشتی بچه های این زمانه هم که پر توقع واقعا تو این زمانه مادر وپدرها خیلی تحت فشار هستن خدا کمکمون کنه بخصوص کسانی که تنها هستن .