هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

از دست دادن یک عزیز

سلام دوستان خوبم یکشنبه گذشته 16 شهریور شوهر خواهر بزرگم  از دنیا رفت 0 خواهر م و سه دخترش و  همه نزدیکانش بایک غم بزرگ سوگوار خودش کرد برای من مثل یک برادر بود این یکهفته اینقدر بهمون سخت گذشت که قابل وصف نیست 0  مرگش ناگهانی بود و همه شوکه شدیم البته چند روزی بود که کمی سردرد و سرفه داشت البته یکبار که4 روز قبلش با خواهرم پارک رفته بود دچار مشکل شده بودکه زنگ زده بودن اورژانس اومده بود برده بودن بیمارستان نیی اکرم (ص) نوار قلب ، سی تی اسکن ،  ازمایش گرفته بودن گفته بودن تا ساعت 8 تحت نظر باشه و بعد مرخص کرده بودن 0 بعد هم یکم سرفه میکرده و سردرد که بازم برده بودن دکتر با توجه به اینکه پارسال هم الرژی داشت دکتر دارو داده بود ولی شنبه شب دیده بودن که سرفه ها شدید شده و سردرد هم داره صبح صبحانه  خورده بودن و خواهرم ودختربزرگش  به اصرار ( چون میگفته من که چیزی ایم نیست) برده بودن بیمارستان عرفان تا رسیده بودن بیمارستان سرش گیج رفته بود ویلچیر اورده بودن نشسته بود خواهر میگفت دیدم دستاش میلرزه سر یع بردنش داخل یک حسی بهم گفت از دستم رفت  0 دخترش تا بره پول به حساب بریزه برگرده گفته بودن دیگه لازم نیست 0 فوت شده یکی ازخواهرم بهم زنگ زد تو اداره گریه میکرد فکر کردم مادر م طوری شده گفت نه حاج اقا از دستمون رفت 0  دیگه نفهمیدم چی شد رفتم بیمارستان خواهرم ودخترش رنگ به صورت نداشتن بعد هم دکتر اومد صدامون کرد و از خواهر م سوالهایی کرد ونهایتا گفت که حمله قلبی وسیع کرده  وسه بار احیا کردیم برنگشت بعدش مادرم و بردارم اومد ن مادرم میگفت من باید میمردم  وسرش به دیوار می کوبید بزور نگهش داشتم یک خانم هم خدا خیرش بده اونجا بود اومد بغلش کرد گفت که 20روزه پسر 26 ساله اش از دست داده واین 20 روزه اینقدر خودش زده و گریه کرده ولی کاری نمیشه کرد اونروز هم شوهرش که حالش بد بود اورده بود بیمارستان 0 دوتا دختر کوچکتر ها که صبح از پدر خداحافظی کرده بودن به امید اینکه عصر بیان دوباره بیین با این مصیبت روبرو شده بودن داشتن خودشون هلاک میکردن این چند روزه ارام کردن خواهر زاده هام سخت ترین و مشکل ترین کارمون بود از تشیع وترحیم دیگه نمیتونم چیزی بنویسم چون خارج از توانم از همةتون  میخوام که دعا کنید خدا به خواهرم ودخترهاش صبر بده تا بتوانن این مصبیت تحمل کنن 0 

پی نوشت : نظرات بدون پاسخ تایید کردم( ببخشید)

نظرات 10 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 07:21

سلام دوست عزیز


جدآ متاثر شدم . . . تسلیت عرض می کنم . امیدوارم خداوند به شما و خانواده ی عزیزشان صبر و آرامش عنایت کنه . . . خصوصآ خواهرزاده های عزیزتون گاهی آدم در بیان عمق احساسش کم میاره . . . و الان من این حس رو دارم . . . با اینکه نه ایشون و خانواده ی گرامیشون رو می شناسم ، اما به عنوان یک انسان ، انگار عزیز خودم بودن . . .

روحشان شاد . . . لطفآ عرض تسلیت مجدد بنده را پذیرا باشید

سلام اقا سینا ، از همدردی صمیمانه تون متشکرم

ن یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 12:48

خداوند به بازماندگان صبر و سلامتی بدهد
مرگ ناگهانی برای خانواده ها خیلی سخته مخصوصا اگه فرزندان آدم دختر هم باشند که یک وابسته روحی و روانی عمیق نسبت به پدر دارند
خداوند روحش را شاد کند

سلام ، متشکرم از همدردیتون ، خداواند عزیز هاتون حفظ کنه.

یه مامان دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 13:05

سلام زهرا جون واقعاً متاسف شدم امیدوارم غم آخرتون باشه و جایگاه شوهر خواهرت بهشت باشه خیلی ناراحت شدم چقدر مرگ در اثر حمله های قلبی زیاد شده خدا رحمتشون کنه و صبر بده به خانواده خواهرت ، در مورد گنج زندگی هم امیدوارم باهات کنار بیاد و تو این اوضاع همراهت باشه براتون آرزوی سلامتی و صبر از خدا دارم.

سلام دوست عزیز متشکرم متاسفانه مرگ د ر اثر حمله قبلی همانطور که گفتی زیاد شده امروز که اومدم اداره یکی دیگه از همکارها باجناقش دیروز سکته کرده وفوت شده خدا به همه سلامتی بده و لی این مرگ و میر های ناگهانی علتش مسلما هواالوده ، غذاهای الوده و استرس واضطرابی که تو جامعه مون وجود داره

امیر چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 13:49 http://del-haste91.blogfa.com

خدا رحمتش کنه واقعا سخت است خدا صبر بده

سلام،متشکرم

سینا جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 09:44

سلام . . .


احوال همسایه ی عزیز و بزرگوار ما چطوره ؟!!! خوبین ؟!!!!


آدینه ای خوش برایتان آرزو می کنم . . .

سلام اقا سینا ، متشکرم ، خوبم پنج شنبه خواهرم که همسرش از دست داده مشرف شده به سفر حج من و بقیه خانواده هم بهش اطمینان دادیم که بچه ها رو تنها نذاریم . من هم شما بهترین ها رو ارزو میکنم

فاطمه شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 15:22 http://hametalasham.blogfa.com/

سلام عزیز دلم
سخت و دردناکه و بخشی دوست نداشتنی از زندگی
آخرش باید رفت و این جداییا همیشه همیشه هست
برای ائمه هم بوده
تسلیت منو بپذیر امیدوارم خدا این نبود رو با حضور پر رنگ خودش تو زندگی خواهرت و خواهر زاده هات نشون بده
همسرت عاقل و مسئولیت پذیر شه و تو این روزا به جای بی خیالی مسئولیت همسر و پدر بودن رو بپذیره
نپذیرفت هم مهم نیست خدا همیشه هست
می بوسمت

سلام فاطمه عزیزم از همدردی صمیمانه ات متشکرم

نگار دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 09:14 http://http://makanzaman.blogfa.com/

سلام

خیلی سخته ولی خدا به همتون صبروشکیبایی بده خیلی خوب درکتون میکنم

سلام نگارجان ممنون از همدریت

یک زن دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 18:31 http://manozendegie.blogfa.com

سلام خانمی. خیلی وقت نیامده بودن وبلاگ شما.

خیلی متاسف شدم. خدا رحمتشون کنه. خواهر خیلی عزیز ایشالا خدا به شما صبر بده و به روحش رحمت

سلام دوست عزیز ، خوش امدی .متشکرم از همدریت

ملی چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 22:45

سلام زهرا جان
خیلی متاسف شدم تسلیت میگم بقای عمر شما باشه

سلام ملی عزیزم ، متشکرم خدا عزیزات رو برات حفظ کنه

زرین پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 10:22

خدا رحمتشان کند

سلام متشکرم زرین جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد