هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

درد دل کوچولو با دوستان

سلام دوستان خوبم ، به روزهای بهمن ماه رسیدیم . امروز با دوستام صحبت میکردیم که چقدر امسال زودگذشت و باید برای خونه تکانی اماده شیم . خوب دیگه عمرمون چه خوش و چه ناخوش داره میگذره . من هم مثل بقیه مادرها وقتم علاوه بر سرکار اومدن به رسیدگی به امور گل پسرهام میگذره . با گنج زندگی هرچی حرف میزنم که بیاد بریم این ترم دانشگاه ثبت نام کنیم فایده نداره میگه مهر میرم. میخوام خودم برم اسمش بنویسم می بینم اگر نخواد بره فایده ای نداره . از اون ور میگم فکرات بکن اگر نمیخوای درس بخوانی بیا برو سربازی . میگه عمرا من سربازی نمیرم خلاصه که با این پسر ماجرا داریم. خودم برای فوق لیسانس ثبت نام کردم اگر وقت کنم بخونم .از طرفی یک مقدار امتیاز دادن شاید بعد از عید خودم بازنشسته کردم واقعا دیگه نمی کشم . بچه هام هم که اصلا کمک نمیکنن . شیرین عسل هم تقریبا خوبه .گاهی عصبانی میشه و غیر قابل تحمل که اونم بخاطر سنش هست اونم دوران بلوغ میگذرونه . یک لحظه قربون صدقه ادم میره یک لحظه هم سر یک چیز بیخودی بشدت عصبانی میشه واقعا بزرگ کردن پسرا خیلی سخته اونم دست تنها برام دعا کنید. این بچه ها با کمک خدا به سرانجام برسونم.

نظرات 8 + ارسال نظر
زرین جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 01:37

آمیییییین.خدا پشت وپناهتون باشه

سلام زرین عزیز. ممنون

زیتون جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 14:44 http://zatun.blogsky.com

سلام
ایمیل ادرس بده کتاب پرفسوراوانسیان برایت بفرستم اول شیرین عسل درست وسالم کنی عصبی نشه دوم بازنشسته نکنی خودت راچون درامدکم میشه ازسرطان بدتراست
سوم یک متخصص میشی که سرطانیها را هم درمان میکنی خیرت بیشتربه مردم میرسد ونیاز به درس های بیهوده خوندن نداری
حرف حسابی میزند پسرت - سربازی بادیپلم یعنی گماشتگی وجاروکشی وظرف شوئی وتوسری خوری پس چیز پخته بش نده بخورد درس خون میشه می پرد میره دانشگاه

سلام ، تشکر از لطفی که دارید به وبم سر میزند.و پیشنهادهای سازندتون اومدم وبلاگتون تو قسمت پیغام ها ادرس ایمیل گذاشتم لطف کنید کتاب برام بفرستید

tarlan جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 21:37 http://tarlantab.blogfa.com/

تو این زمونه بزرگ کردن بچه ها خیلی سخته مخصوصا پسر .کاش بره سربازی پسر منم دیر رفت هر چی میگفتیم مییگفت نمیرم اگه برم کارمو از دست میدم ولی یکهو خودش اومد و گفت دفترچه گرفتم .امیدوارم پسر شما هم بره چون چاره ای ندارن .
امیدوارم زندگی همیشه به روی شما لبخند بزنه و راه بچه هاتون همیشه باز باشه.

سلام ترلان جان ، نمیدونم چرا بچه ها تو این سن فکر میکنن عقل کل هستن و اصلا توجه به حرف والدین که خیر وصلاح اونها میخوان ندارن . دیشب بازم باهاش حرف زدم . میگه میخوام برم یک دوره کامپیوتر ببینم از مهر میرم دانشگاه خدا به خیر کنه. خودم هم امیدوارم این مشکلات کم شه

ن شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 11:14

سلام
من که سرباز بودم اونم با دیپلم ماهی 1500 تومن حقوق می گرفتم واقعا می شد با اون حقوق یک زندگی را اداره کرد
( سال 3 - 51 )
پسرم افسر وظیفه بود ماهی 45000 تومن حقوق بهش میدادند ماهی سیصد هزار تومن فقط هزینه ی ایاب و ذهاب می داد
تازه قبل سربازی تو یک شرکت کار می کرد ماهی یک میلیون با بیمه می گرفت
حالا که سربازی اش توم شده هم اون کار را از دست داد و هم کار ثابتی نتوانست گیر بیاورد
این هم نتیجه خدمت سربازی
اما اون نظر زیتون درست است پسرم واقعا خدمت نکرد یعنی ساعت شش صبح می رفت موقع ناهار بر می گشت اونم دوره آموزش قبل از سر دوشی در حالیکه ما شش ماه رنگ خونه را در زمان آموزش ندیدیم

سلام ، تقریبابا دلاری 75تومان که حساب کنیم حقوق شما 200 دلار میشده . حقوق پسرتون هم اگر الان حساب کنیم با 3000 تومانتقریبا 15 دلار میشه خوب تفاوتش کاملا مشخصه .امروز با پسر عموش حرف زدم که با هاش تماس بگیره و حرف بزنه و همین حرفها رو که اگر درس بخونه خدمت سربازی راحت تری داره و 000 بهش بگه . در مورد بیکاری که دیگه ادم نمیدونه چی بگه طفلکی بچه ها با زحمت درس میخونن اخرش هم یک کار با درامد نسبی که تقریبا ثابت باشه هم پیدا نمیکنن دختر خواهرم تو یک شرکت ساختمانی که پروژه های بزرگی هم داره کار میکنه .خون به جگرشون میکنن تا 600 تومان حقوشون بدن اونم با لیسانس واقعا خدا خودش به جوانان ها کمک کنه.

ن یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 16:04

با سلام مجدد
به خوب نکته ای اشاره کردید من در سال 57 قبل انقلاب دریافتی ام حدود 1000 دلار بود
سی سال کار کردم و ده سال هم هست که بازنشسته شده ام دریافتی ام حدود ششصد دلار است
باز هم خدا را شکر این جوی باریکه هست

سلام ، متاسفانه روز بروز هم داره از ارزش پولی که بدست میاریم کم میشه . به امید ر وزی که اقتصاد کشورمون ثبات پیدا کنه و مردم بخصوص قشر حقوق بگیر و کم درامد جامعه مثل کارگران روز مزدو... زندگی راحت تری داشته باشن

امیر سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 16:45 http://del-haste91.blogfa.com

خدا کمک میکند زهرا شما هم داری تلاشتو میکنی ...
شاد باشی وبرقرار

سلام ، دارم تهایت سعی ام میکنم . واقعا خدا خودش باید مراقب این بچه ها و جوانها باشه تمام سعی ما شاید یک درصد قضیه باشه

tarlan چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 11:14 http://tarlantab.blogfa.com/

نیستی خانومی؟

سلام عزیزم ، سرم خیلی شلوغه، یک کم تنبل شدم

علی امین زاده دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 08:31 http://www.pocket-encyclopedia.com

برای من که دوران سربازی یکی از خاطره انگیز ترین دورانهای زندگی ام است. اضافه کنم که در شهر خودم نبودم و حتی تعطیلات و حتی عید نوروز را هم شیفت بودم! همه ی لذتش به سختی هایش است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد