هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

بچه های عزیزم

سلام دیشب پسر کوچکم که شیرین عسل بهش میگم اومده بود ناز و بوسم میکرد از وقتی خیلی کوچک بود اینکار میکنه بیشتر وقتها که خواب هستم و بیدار میشم و می بیتم شیرین عسل اینکار میکنه نمیدونید چقدر لذتی میبرم لذتش با هیچی قابل مقایسه نیست  کلا خیلی با احساسه از خدا بخاطر داشتنش خیلی متشکرم درواقع یک بچه ناخواسته بود ولی الان خیلی خوشحالم که نگهش داشتم برام خیلی سخت بود پسر بزرگم خیلی دوست داشتم بهش گنچ زندگی میگم طفلکی تو بچکی خیلی سختی کشید زودتر از موعد بدنیا اومد زردی گرفت تعویض خون شد بخاطر زردی بالا و بعد دچار فتق ناف شد که هنوز 2 سالش نشده مچبور شدیم عمل کنیم بخاطر همین اصلا امادگی دوباره مادر شدن نداشتم ولی واقعا ازخدا متشکرم بخاطر این دو تا بچه سالم که اینروزها مونس تنهایم شدن0

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 16:18

امیدوارم خیر بچه هاتو ببینی برای تمام عمر...

سلام مهتاب جان متشکرم انشااله شماهم خیر و خوشی بچه هات ببینی

سارا چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 16:30 http://mane54.blogfa.com

خدا برات حفظشون کنه

سلام ممنون سارا جان خدا بچه های گل تو رو هم برات نگه داره و عاقبت به خیر شون کنه

لیلین سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 09:28 http://lilien.blogsky.com

امیدوارم زیر سایه شما سالم و موفق باشن.

سلام ممنونم لیلین عزیز

میترا دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 11:54 http://roozmarregi464.persianblog.ir

خدا حفظشون کنه ، انشاا... بزرگ شدن تلافی کم لطفی های پدرشونو براتون جبران کنن

سلام میترا جان متشکرم که بهم سر میزنی و نظر میذاری خدا پسر تو هم برات نگه داره

سلام عزیزم.
خدا بچه هاتو واست حفظ کنه.
چقدر شما مهربونی...اینو کاملا از طرز نوشته هاتون میشه فهمید.
خیلی اسامی قشنگی واسه بچه هاتون انتخاب کردید.
خداروشکر با تموم مشکلاتی که دارید هنوز تونستید خودتونو استوار نگه دارید و حداقل در مقابل بچه ها خودتو مقاوم نشون بدید.
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم دارم یکی یکی مطالبتون رو میخونم و خیلی متاثر شدم

سلام دوست عزیز ممنون که وبلاگم میخونی و نظر میدی امیدوارم بتونم همین طور استوار بمونم و خدا کمکم کنه بچه هام به سرانجام برسونم۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد