هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

در نبود پسرم (2)

به شوهر خواهر شوهرم گفتم نزدیک 100 میلیون پول به این خانم داده میگه از کجا اورده اینقدرها هم نیست بهش با مدارکی که داشتم مورد به مورد توضیح دادم میگه حالا شما کوتاه بیاید این افسرده شده تا اونجایی که من فهمیدم پول بازنشستگی شو داده برای اون خانم خونه رهن کرده که همین روزها سر رسید اجاره هست پس میگیره  گفتم فکر میکنید این خانم پول پس بده میگیه من هم  به شوهر ت کفتم تو که میگی زنم بد ه و  این خانم خیلی خوبه خیلی انسانه شوهر هم که نداره  چرا نمیری باهاش زندگی کنی میگه نه من اونجا نمیرم ( البته من میدونم اون راهش نمیده به خودشم بارها گفتم و لی وقتی ادم کور میشه دیگه واقعیت ها رو نمیبینه)بعد راجع به خونه شوهرم گفت که رفتن دیدن میگه خیلی داغون و جای زندگی نیست باید بفروشه و بافروش ماشین و گرفتن پول رهن از اون خانم یک خونه بخره و این وضعیت تمام کنه گفتم اگر این کار کرد و خونه ای مناسبی خرید  و سایر شرایطم پذیرفت ( حق طلاق - حق خروج از کشور و حضانت بچه ها) من هم حاضرم کوتاه بیام ولی اگر این کار نکنه من برای چی کوتاه بیام لابد توقع داره من خونه اجاره کنم واونم بیاد توش زندگی کنه و رو اعصاب من و بچه ها بره حالا قرار شده باهش صحبت کنه ولی فکر نمیکنم  به نتیجه ای برسیم

نظرات 19 + ارسال نظر
محبووب دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 12:22

سلام بانو
داستان زندگیتون رو خوندم... راستش خیلی تو فکر رفتم و ناراحت شدم. آخه چرا دنیا اینجوریه؟ بعد از 17 سال!!! خدا بهتون صبر بده و البته آرامش... خوشحالم که اینقدر قوی هستید که دارید تو این شرایط با قدرت زندگی می کنید ... هرچند مطمئنم خیلی فشار روی شما هست اما افتخار میکنم بهتون... بنظرم خواسته هاتون منطقی بودن و نباید کوتاه بیاید ... همیشه پایدار بمانید

امیدوارم هرچی که خیر هست پیش بیاد...

سلام دوست عزیز از نظرتون هم متشکرم چون بهم دلگرمی وقوت قلب میده ( از اینکه بخوبی توسط شما موقعیتم درک شده) انشااله دعاتون مستجاب شه و هرچی خیر پیش بیاد من هم برای شما عاقبت بخیری و سعادت ارزو میکنم

بارونی دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 14:40 http://zendegiyeman12.blogfa.com/

واقعا که خیلی روش زیاده

سلام بارونی عزیز روشون که خیلی زیاده صد رحمت به سنگ پای قزوین لطفا اگر دوست داشتی رمز مطلب چکار کنم برام بنویس همیجا بعدا پا کش میکنم انشااله خوب و خوش باشی

قلی دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 16:21 http://blogeh.mihanblog.com/

فکر میکنم این رمان طلاق و طلاق کشی رو نخونم برای زندگیم خوب نیست. ولی خب اگه ادامه بدم وارد رمان پیچیده تخصصصی خانمها میشم.

سلام قلی راست میگی این رمان طلاق برات خوبه چون ممکنه در اینده بدرت بخوره و به دامی که شوهرم افتاد و تمام زندگی ابرو ۰۰۰ از دست دادنیفتی متشکرم که بهم سر میزنی لطفا یک کم جدی تر نظر بده بعنوان یک مرد نظرت برام مهمه

رویا.ت سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 11:51 http://royatadbir.blogfa.com/

سلام عزیزم. نمی دونم نظرم درسته یا نه ولی به عقیده من با این کاری که آقا کرده حتی یک قدم هم از خواسته هات کوتاه نیا. این مردا خیلی پرروتر از این حرفا هستن بعد میاد و راحت میشینه سر زندگی انگار نه اگار که اتفاقی افتاده اونم با تم یه طلبکار!لااقل این اندک پوئن رو بگیر عزیزم.

سلام رویا جان مسلما نظرت درسته من این روزها فکر میکنم حتی اگر این پوئن ها روبده این زندگی ارزش ادامه دادن داره دعا کن تصمیم درست بگیرم چون خیلی مهمهدر مورد طلبکار بودن که دیگه نگو همشون ارث پدریشون از زنشون میخوان به خدا میسپارمت

مهتاب سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 17:28 http://mah77.blogsky.com

واقعا که چقدر بعضیا پررو هستن..وچقدر بعضی اقایون احمق. نمیفهمه این زنه اگه اونو میخواست باهاش زندگی میکرد؟ زهرا جان به نظرم همینطور سر حرفت بایست. باید بفهمه که تو دیگه فریب نمیخوری.

سلام مهتاب جان حق با توست پررو احمق اصلا انگار جادو شده چون با این همه بلایی که سرش اومده و داره یک زندگی سگی میکنه چون تو خونه پدریش حتی اب نداره ولی بازم خودش توجیه میکنه حمتا سر حرفم هستم من دیگه چیزی ندارم از دست بدم

مریم سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 20:41 http://www.marmar-khanoom.blogfa.com

یعنی همسر شما پول رهن خونه اون خانوم رو دادن ولی اون خانوم به ایشون اجازه نمیده که بیاد تو خونه .
میدونی ببخشید فکر نکنی دارم فضولی میکنم ولی لطفا از همسرت جدا شد. این زندگی برای تو زندگی نمیشه. یه همچنین مردی اصلا قابل بخشیده شدن نیست. خودتو خلاص کن.

سلام مریم جان نه عزیزم فضولی نیست عین واقعیت گفتی خودم اکثرا فکر میکنم این زندگی ارزش ادامه دادن نداره فعلا که جدا از هم زندگی میکنیم میخوام کاملا در ارامش تصمیم نهایی ام بگیرم

بارونی چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 10:37 http://zendegiyeman12.blogfa.com/

ممنون عزیزم از نظر قشنگت

سلام عزیزم خواهش میکنم

قلی چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 17:09 http://blogeh.mihanblog.com/

خواهش میکنم.
من روانشناس، جامع شناس یا مشاور نیستم.
مشکل زندگی شما رو هم نمیدونم درست از کجا ساتارت خورده و آیا واقعا مشکلش استارت بوده یا نه بادنده دو روش شده.
ولی به نظر من لزوی نداره از دید یک مرد به قضیه نگاه کنی موضوع اصل زندگیه به نظر من آدمها اصل زندگی مشترک رو بخوان زندگی میکنند اگر نخواهند هم زندگی نمیکنند با هم ، یا اگرم زندگی کنند بااکراه زور و خیانت های پنهانه. اگرم کار به طلاق و طلاق کشی هم بکشه که کار به رو کم کنیو اذیت وآزار هم ظاهرا میانجامه البته من دیدم و همیشه خداپدرامرزی کردم از زنان و مردانی که خیلی متمدنانه از هم جدا میشوند.
حرف در این مورد خیلی خیلی زیاددارم. ولی یه مطلب رو هم زیاد تر از بقیه نظراتم بهش مطمئن و اونم اینه که مردم قدر زندگی خانوادگی رو نمیدونند ، فکر نکنید مردها زمخت هستندو اونها فقط قدر نمیدونند ، زنها هم دقیقا نمیدونند.

سلام اقای قلی متشکرم که وقت گذاشتی و مطالبم خوندی و نظرت نوشتی درمورد اینکه گفتم از نظر یک مرد برای اینکه دید مردها وزن ها نسبت به زندگی قدریفرق داره ولی واقعیت همون که نوشتی مردم قدر زندگیخانوادگی نمیدونن اینکه خداوند بهشون لطف کرده و همسری نسبی قسمت شون شده و میرن دنبال سراب زن و مرد هم نداره چون من خودم هم خیلی از زنها دیدیم که بیخودی زندگیشون خراب کردن

یانا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 22:04 http://halnevesht.blogfa.com

انگارخیانت کردن مردا دیگه داره عادی میشه٬ ربطی هم به تحصیلات و ثروت وو ... نداره. البته اینارو نداشته باشن٬ بهت هم هست.
عزیزم درکت می کنم. مطمئن باش شوهرت پشیمون میشه و برمیگرده. اما مردا همیشه خدا پر رو هستن و زیر بار اشتباهاتشون نمیرن و همیشه همه چیز رو توجیه می کنن. تو به فکر خودت باش٬ به فکر آرامشت. مردی که خیانت بکنه٬ خیلی مرد بی ارزشیه

سلام یانا عزیز متاسفانه همینطوره خیانت داره تو جامعه عادی میشه بخصوی بین مردها حق باتوست کسی که خیانت میکنه واقعا ادم بی ارزشی در وحله اول هم به خودش توهین میکنه دارم سعی میکنم زندگیم رو به روال عادی بر کردنم برای شروع رفتم مسافرت هرچند اقا دلخور شد که اونو نبریدمولی به جنهم باید بفهم هکه عواقب کارش چه نتیجه داره

یه سلام البالویی به تو که خیلی هلوییآپم ومنتظرحضورت -ولله نمیدونم چی بگم اما آرزوی بهترین هاروبرات دارم .

سلام سارا جان متشکرم که مرتب بهم سر میزنی مسافرت بودم بخاطر همین مدتی بهت سر نزدم الان میام خدمتت متشکر از ارزو قشنگت من هم برات بهترین ها ارزو میکنم

سارا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 21:21 http://mane54.blogfa.com

خدا بهترین راه را برات هموار کنه و هر طور که صلاح خودت و بچه هات هست برات پیش بیاره تا نجات پیدا کنی عزیزم

سلام سارای عزیزم از دعای خیرت متشکرم در این ماه مبارک امیدوارم خدا برای همه مون گشایشی بکنه

بارونی شنبه 24 تیر 1391 ساعت 13:14 http://zendegiyeman12.blogfa.com/

سلام عزیزم. کجایی خیلی وقته که ازت خبری نیست

سلام بارونی عزیز مسافرت بودم ولی برگشتم امروز اومدم وبلاگت برات ازوزی سعادت وخوشبختی میکنم امیدوارم بهترین راه رو خدا پیش روت قرار بده

قلی یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 15:52 http://blogeh.mihanblog.com/

باشه سعی میکنم ولی کلا زندگی یه شوخیه، منظورم زندگی زناشویی نیست ها کل زندگی ، واقعا یه شوخیه. خدا با احساسات ما شوخی میکنه به نظر من.(شاید نظر تنگ من)

ساراازکرمانشاه یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 19:20 http://www.greenbiston.mihanblog.com

________ســلام___@@@@@___
_________________@@@@@___
_@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@_
___________________________
______@@@@@@@@@_______
__@@@@@_______@@@@@___
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@___آپــــــم__@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
__@@@@@_______@@@@@___
______@@@@@@@@@_______
___________________________
__@@@@___________@@@@_
___@@@@_________@@@@__
____@@@@__جــیگر_@@@@___
_____@@@@_____@@@@____
______@@@@___@@@@_____
_______ @@@@@@@@______
________@@@@@@@_______
__________________________
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
________دیـــــر__@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
______نـکنی____@@@@ _____
______________@@@@ _____
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______ ..

سلام سارا جون اومدم

یه مامان مهربون سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 10:43 http://www.nikzad.niniweblog.com

زهرا جان بهم سر بزن و باهام حرف بزن لطفا

سلام عزیزم اومدم وبلاگت برات نظر خصوصی گذاشتم وهم نظر عادی دختر ت خیلی نازه خدا برات نگه داره

بارونی سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 11:07 http://zendegiyeman12.blogfa.com/

خانمی خوبی؟ کجایی چقدر دیر به دیر آپ میکنی؟

سلام بارونی عزیز خوبم مسافرت بودم ببخشید بی خبر رفتم

مامان خانوم چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 16:07 http://khoneh-zendegi.mihanblog.com

سلام .خیلی اتفاقی با وبلاگتون اشنا شدم .قصدم ترحم و دلسوزی نیست .هدفم فقط وفقط همدردی است . چون فقط یک زن میتونه درد یک زن را بفهمه . تو این دنیا هیچ چیز مثل خیانت نمیتونه دل یک زن را بشکنه و بسوزونه . من در مقامی نیستم که بخواهم شما را راهنمایی کنم یعنی صلاحیتش را ندارم .ولی اگر شخصا خدای ناکرده این اتفاق برای من می افتاد اون مرد را از زندگیم واز قلبم بیرون میکردم . این مرد دیگه ارزش هیچ چیزی را نداره . اگر قادر به اداره ی زندگی خودتون وفرزندانتون که شکر خدا پسر وبزرگ هستند میباشید واز حمایت معنوی خانوادتون بهره مندید در روابط خود با این اقا تجدید نظر کنید چون ازموده را ازمودن خطاست . خواهر گلم از خدا توفیق وعاقبت بخیری را برایتان ارزو میکنم .

سلام عزیزم از همدردیت متشکرم واقعا همینطوره دلی که شکست دیگه شکسته این ترانه خانم مهستی امروز از صبح اومده تو ذهنم واقعا دل شکسته را درمون نمیشه کرد از دعای خیرت تون و همچنین نظرتون متشکرم انشااله شما هم عاقبت بخیر شی

asalnasiri شنبه 31 تیر 1391 ساعت 10:31 http://asalnasiri.blogfa.com

سلام دوست عزیز لطفا به من سر بزنید من نمیتونم پسرمو پس بگیرم گواهی رشد هم ندادن پسرم12سالشه

[ بدون نام ] شنبه 31 تیر 1391 ساعت 10:33

دوست عزیز من نتونستم پسرمو از باباش پس بگیرم گواهی رشدم نمیدن چکارکنم؟

سلام عزیزم برات متاسفم اومدوم وبلاگت برات نظر گذاشتم امیدوارم با توجه به مشروب خوار بودنش بتونی حضانت پسرت بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد