هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

اول مهر

سلام دیروز اول مهر بود و شروع کار مدرسه هاتقریبا همه چیز برای رفتن بچه ها به مدرسه اماده بود فقط سرویس مدرسه گنج زندگی وضعیتش مشخص نبود دیروز و امروز خودم بردم مدرسه و به فیض رانندگی کردن در ترافیک شلوغ شهر در ساعات اولیه صبح رسیدم خودم با سرویس اداره رفت و امد می کنیم شیرین عسل هم که مدرسه اش نزدیکه و نیاز به سرویس نداره فقط دیروز دلم میخواست تو لباس مدرسه ببینمش که نشد چون من و برادرش شش ونیم اومدیم بیرون و گنج زندگی چون مدرسه جدیده خیلی استرس داشت که بموقع برسیم بعد از ظهر بهم زنگ زد که منتظرم بمونه یا بیاد خونه بعد همان موقع به دوستش گفت من هم میام و بمن  گفت نمیخواد بیای دنبالم با دوستم میام عصری سر راه کلی خرید کردم رفتم خونه شیرین عسل ناهارشو خورده بود ولی گنج زندگی  از صبح هیچی نخورده بود و میگفت بوفه مدرسه فقط شیر و کیک میفروخته با توجه به اینکه صبحانه هم نمیخوره و حاضر نیست چیزی از خونه ببره نمیدونم چیکار کنم که تا اون موقع گرسنه نمونه دیشب زودتر خوابیدن ولی امروز بر خلاف دیروز که زود بیدار شده بودن من بیدارشون کردم امیدوارم سال خوب و پر باری  داشته باشن  انشااله همه بچه هایی که مدرسه میرن سال تحصیلی خیلی خوبی شروع کنن و با موفقیت به پایان برسونن۰

نظرات 13 + ارسال نظر
mo0mo0sh یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 12:42 http://parisho0n.blogsky.com

آخی.اینشاللا سال خوبی داشته باشن

سلام ممنون

عسل نصیری یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 13:26 http://asalnasiri.blogfa.com

خدا حفظشون کنه حداقل وقتی میان خونه غذای مامان حاظره پسرمن چی؟برام دعا کنید لطفا

سلام عسل جون انشااله که خیلی زود پسرت میاد پیشت پسرای من هم میان خونه خودشون غذاشون گرم میکنن چون من سرکارم ولی برای پسر تو خیلی ناراحتم طفلکی خیلی اذیت میشه توکل کن بخدا درست میشه

مهتاب2 یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 16:40

عزیزم خیلی بد هست که بچه ها برای تغذیه اینقدر ماهارو اذیت میکنن. انگار اصلا گرسنگی رو نمیفهمن!!! میوه هم با خودش نمیبره؟

سلام مهتاب جون واقعا این تغذیه معضلی شده برای ما مادرها نه عزیزم میوه هم نمیبره ولی خوشبختانه مدرسه از روز دوم ساندویج ویژه از هایدا میره دونه ای ۵ تومان حالا مجبورم پول توجیبی شو زیاد کنم تا اقلا گرسنه نمونه

Yas یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 17:02 http://yas-melody.r98.ir/

سلام
با بهترین آهنگ ها از بهترین خواننده های روز دنیا بروز هستم
زوود باش بیا
[لبخند]

سلام چشم میام

Yas یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 17:02 http://yas-melody.r98.ir/

سلام
با بهترین آهنگ ها از بهترین خواننده های روز دنیا بروز هستم
زوود باش بیا
[لبخند]

مسی یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 19:29

دوستم

سلام عزیزم کاش ادرس وبلاگت هم میذاشتی از رمز ممنون

عسل نصیری دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 10:47

شما خیلی خوب منو درک میکنید والان میدونید از نظرروحی تو چه شرایطی هستم اون کاری که شما گفتیدوهرگز تو مدرسه نمیکنن چون باباشودیدن چه شریه فقط برام دعا کنید تو ارومیه رای وتایید کنن فورا میرم وپسرمو پس میگیرم اما خدا میدونه چقد طولش میدن دوباره چندماه میره تو نوبت

سلام عسل جان با توجه به اینکه تو جامعه ما کسی دنبال دردسر نمیکرده و اخلاق اقای جنهم راست میگی مدرسه کاری نمیکنه اگر کشورهای اروپایی بود مدرسه گزارش میکرد این اقا میبردن به جرم کودک ازاری اونجایی که عرب نی انداخت پس فعلا باید همه مون دست به دعا برداریم که خدا خودش یک کاری کنه تا این طفل معصوم اینقدر زجر نکشه و دادگاه نهایتا بچه به شما بده توکل به خدا

قلی سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:41 http://blogeh.mihanblog.com/

و...زندگی جریان دارد.
امیدوارم همه با آرامش و بدون استرس سال تحصیلی رو به پایان ببرند.
امسال متوجه موضعی شدم که به همه اعتقادات و دانسته هام شک کردم و اینکه چقدر ارزشهای ما میتونند بی ارزش باشند و برای چه چیزهای بی ارزشی ممکنه استرس داشته باشیم.
1,080,000 صندلی دانشگاه اما داوطلب 930,000 نفر. اما ببینید مردم چه دیوانه وار در استرس قبول شدن بچه ها توی دانشگاه و مدرک هستند و یا هستیم! زمان ما یک پانزدهم دواطلبان به دانشگاه راه میافتند.
زندگی انسانی وآدم بودن مهمترین هدف زندگی یه انسان است. زندگی، امیدوارم زندگی خوبی داشته باشیم. تکی دو نفره سه نفره... مهم زندگی رضایت بخش است.

سلام واقعا همیشه ارزش ها پایدار نسیتن به امید روزی که فرزندانم در رشته ای دوست دارن درس بخونن و مشغول کار شن نه مثل االان که با این همه استرس درس میخوانن اخرش با لیسانس یا فوق لیسانس یا حتی دکترا بی کار می مونن در مورد رضایت بخش بودن زندگی هم حق با شماست منم موافقم که رضایتمندی خود انسان از زندگیش هست

مینا سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 16:48

عسل جان - منم ناراحت شدم که پسرت پیشت نیست - ولی اونم پدرشه -مامور شکنجه که نیست - بچه ها عادت دارند یکی از والدین رو می بینند خودشون رو لوس می کنند که یعنی اون یکی فلان چیز رو میخواستم بهم نداد !!!!! چرا وقتی چیزی رو دقیقا نمی دونی برای خودت سوژه عذاب دادن درست می کنی - پدرش هم اگه کاری می کنه تشخیص داده که حتما به صلاح بچه است - وگرنه بهش می گفت تو هم برو پهلوی مادرت !!!! تا خودش راحت باشه . مطمئن باش که گرو کشی هم نمی کنه - تا تو رو مجبور کنه به خاطر بچه برگردی . بعد هم چرا زن و شوهر ها وقتی ازدواج می کنند - چه با مخالفت والدین چه بی مخالفت - خودشون رو عقل کل می دونن ولی موقع جدا شدن میگن اینا رو نمی دونستیم وگرنه ..... - خوب بزرگتر ها که تشخیص دادن چی - چرا به حرف اونا گوش ندادین ؟

سلام مینا جان این نظر مر بوط به من نیست ولی من عسل درک میکنم متاسفانه شوهر سابق اون یک دایم الخمر که باعث شده زندگیشون از هم بپاشه حالا هم زورش به این بچه بینوا رسیده واقعا هر وقت یاد این بچه که گرسنه وتنهاست می افتم و هیچکس هم جرئت نداره بهش کمک کنه حتی خانواده پدرش دلم کباب میشه مینا جان بیا دعا کنیم که این بچه و بچه های دیگه که دچار والدین بد هستن نجات پیدا کنن ( نمونه اش رو تو روزهامه ها واینترنت می خونیم )

سارا سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 18:44 http://mane54.blogfa.com

ایشالله که سال تحصیلی خیلی خوبی را پیش رو داشته باشن

ممنون بچه های شما هم انشااله موفق باشن

تارا پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 23:35 http://taraneveshteha.blogfa.com

ان شاء الله که براشون سال تحصیلی خیلی خوبی بشه.
چه اسم های قشنگی... گنج زندگی و شیرین عسل...

سلام تارا جان ممنون لطف داری از رمز هم متشکرم

فرهاد شنبه 8 مهر 1391 ساعت 09:40 http://eshghebistoon.blogsky.com

سلام زهرا.م وبه زیبا و در خور ستایشی داری من شما روبا افتخار لینک کردم منتظره خبره لینکه شما هستم موفق باشی
http://eshghebistoon.blogsky.com

سلام لطف دارید منم وبتون لینک کردم

یه مامان مهربون یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 13:24

سلام اومدم حالتون رو بپرسم کم پیدایی ؟ ( البته خودمم دست کمی ندارم ) !!! ولی بهرحال نگران حالتون شدم امیدوارم خوب و شاد و سالم باشید.

سلام ممنون عزیزم تو اداره کارم زیاد شده کمتر وقت میکنم بیام تو اینترنت چند روز پیش یادت بودم من هم امیدوارم خوب و خوش باشی من و بچه ها هم خوبیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد