هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

اول مهر

سلام دیروز اول مهر بود و شروع کار مدرسه هاتقریبا همه چیز برای رفتن بچه ها به مدرسه اماده بود فقط سرویس مدرسه گنج زندگی وضعیتش مشخص نبود دیروز و امروز خودم بردم مدرسه و به فیض رانندگی کردن در ترافیک شلوغ شهر در ساعات اولیه صبح رسیدم خودم با سرویس اداره رفت و امد می کنیم شیرین عسل هم که مدرسه اش نزدیکه و نیاز به سرویس نداره فقط دیروز دلم میخواست تو لباس مدرسه ببینمش که نشد چون من و برادرش شش ونیم اومدیم بیرون و گنج زندگی چون مدرسه جدیده خیلی استرس داشت که بموقع برسیم بعد از ظهر بهم زنگ زد که منتظرم بمونه یا بیاد خونه بعد همان موقع به دوستش گفت من هم میام و بمن  گفت نمیخواد بیای دنبالم با دوستم میام عصری سر راه کلی خرید کردم رفتم خونه شیرین عسل ناهارشو خورده بود ولی گنج زندگی  از صبح هیچی نخورده بود و میگفت بوفه مدرسه فقط شیر و کیک میفروخته با توجه به اینکه صبحانه هم نمیخوره و حاضر نیست چیزی از خونه ببره نمیدونم چیکار کنم که تا اون موقع گرسنه نمونه دیشب زودتر خوابیدن ولی امروز بر خلاف دیروز که زود بیدار شده بودن من بیدارشون کردم امیدوارم سال خوب و پر باری  داشته باشن  انشااله همه بچه هایی که مدرسه میرن سال تحصیلی خیلی خوبی شروع کنن و با موفقیت به پایان برسونن۰

نظرات 2 + ارسال نظر
ن یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 15:55

بین اولی و دومی ما سه سال تفاوت بود بین دومی و سومی هم چهار سال
حالا حساب کن سومی را پیش دومی می گذاشت و می رفت سر کار
با این وضعیت اونا را بزرگ کردیم

سلام تفاوت پسرای من هم سه سال بنده خدا بچه های ما خانمهایی که کار میکنم مجبورن زود بزرگ شن و بزرگتر ها وظیفه نگهداری از کوچکتر ها بعهده بگیرن پسر بزرگ من وقتی کوچکه از مهد برمی گشت تحویلش میگرفت راننده سرویس یک اقایی بود با چهره خندان بعدها پسرم میگفت من دیگه در باز نمیکنم این اقا من مسخره میکن میخنده هر چی میگفتم پسر جان اون قیافه اش اینطوری قبول نمیکرد یک مدت اصلا در باز نمیکرد بساطی داشتیم خدا بچه هاتو براتون حفظ کنه

زن متاهل سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 22:07 http://charand3.blogfa.com

سلام. فی ل ت ر شدم و این هم آدرس جدیدم. سر فرصت می آیم و می خوانم

سلام ممنون لطف کردی ادرس برام گذاشتی ثبت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد