هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

تلویزیون

سلام هفته پیش تلویزیون ال ایی دی  LG  خریدم بچه ها وقتی که رسیدم خونه هیچکدام تحویلم نگرفتن و تو اتاقشون موندن چون اونا سونی میخواستن و من پول نداشتم که بخرم شب هم گنج زندگی یک کم بد اخلاقی کرد ولی پنچ شنبه که تلویزیون و متعلقاتش اوردن دیگه دل تو دلش نبود میخواست همون موقع همه رو باز کنه با خواهش وتمنا رضایت داد میز تلویزیون باز کنه و سر هم کنه دوتایی شروع کردن به باز کردن و سر هم کردن شیرین عسلم خیلی کمک کرد بعد دیدن کشو ها رو اشتباه گذاشتن دوباره باز کردن و نهایتا  درست شد بعد گنج زندگی رفت موهاش کوتاه کرد و برگشت شب میخواست تلویزیون باز کنه بخاطر کارانتی ازش خواستم اینکار نکنه اخرش    دستگاهی که فیلم سه بعدی نشون میده و کوچک بود باز کرد و دوباره چسب زد و دید که کنترلش رو یادش رفته بزار توش  من مونده بودم که چرا نصاب شرکت تماس نگرفته چون وقتی من تماس گرفتم گفته بودن یا پنج شنبه یا جمعه میاد و چون تماسی نبود فکر کردم جمعه حتما نمیاد حالا من با این پسر مشتاق  چه کنم شب دیدم یک تلفن داشتم که نشنیدم و جواب ندادم ولی نمیدونم چرا اصلا فکر نکردم که نصاب بوده جمعه صبح که بیدار شدم این فکر به ذهنم اومد که ممکن شماره متعلق به نصاب باشه ساعت ده ونیم زنگ زدم دیدم درسته گفت بعداز ظهر تماس میگیره میاد برای  نصب ساعت یک ونیم تماس گرفت و اومد  تلویزیون وصل کرد مرد بسیار با سلیقه بود هر کارتن که باز میکرد تمام قسمتهای اضافی توش میذاشت زیر لوازمش هم یک پارچه انداخت وقتی رفت هیچ ریخت وپاش اضافی نداشتم غیر از کارتن های خالی اضافه بعد از 6 ماه صاحب تلویزیون شدیم بچه ها برای خودشو ن  کامپیوتر و یک تلویزیون کوچک که سی دی پخش میکرد داشتن ولی از  داشتن یک تلویزیون 47 اینچ خیلی خوشحال شدن و شروع کردن به بازی کردن با ایکس باکس و دیدن فیلم سه بعدی امیدوارم همیشه از بدست  اوردن وسایل جدید خوشحال شن من خودم که احساس خوشحالی نکردم البته به شمادوستای عزیز بگم که جدیدا دویا سه هفته است که گاهی احساس میکنم واقعا خوشحالم مثل روز دختر که بدیدن دخترهای خواهرم رفتم فکر کنم حالم داره خوب میشه برام دعا کنید نمیدونم  این به این معنی که بحران پشت سر گذاشتم پدر بچه ها هم روز دوم مهر تماس گرفت تا اومدم جواب بدم قطع شد من هم که دیدم شماره اونه گفتم اگر کار واجب داشته باشه خودش تماس میگیره که نگرفت رفتم خونه پسرم شب که به پسر عموش زنگ زد پسر عموش  گفت بابات اومده جلوی خونه خاله ات نه تو اومد خونه نه برادرت پسر م گفت که من و برادرم چون پنج شنبه تعطیله بعضی روزها تا ساعت چهار میونیم ومن چون سرویس ندارم دیر میرسم خونه راستش اول براش ناراحت شدم بعد فکر کردم مردی که زن و بچه هاشو تو خیابان ول کنه و براش مهم نباشه کجا زندگی میکنن حقش همینه که بیاد تو گوچه و خیابان دنبال بچه هاش بگرده حالاکه مشکل ثبت نام و شهریه تمام شده یادش افتاده که بچه هم داره پنچ شنبه هم زنگ زده بود که من نشیندم و جمعه متوجه شدم راستش خوشحالم شدم که نشنیدم حوصله حرفهای بی ربطشو ندارم بعد پسر عمو بچه ها روز جمعه با گنج زندگی که حرف میزد گفته بو د میخواستیم بیای با ما ویلا بابات هم بود ورفته برای ماشنش چراغ های جدید خریده وقتی اینها شنیدم دیدم دلم بی خودی براش سوخته این هنوز هم به فکر قر وفر ماشنیش و00 0 تنها چیزی که براش مهم نیست بچه است حالا زنش به جهنم  

 واقعا اگر دلش برای بچه ها تنگ میشد یا احساس مسئولیت میکرد اینطور رفتار میکرد؟          پی نوشت: وقتی نصاب دستگاه پخش سه بعدی باز کرد بنده خدا دنبال کنترل گشت دید که نیست گپ کرده بود که گنج زندگی از جیبش در اورد بهش داد بنده خدا داشت قبض روح میشد گنج زندگی بهش گفت ببخشید دیشب بازش کردم یادم رفت بزارم توش  اخر کار یک انعام خوب به اقای نصاب دادم تا جبران این قبض روح شدنش بشه0

نظرات 26 + ارسال نظر
ن دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 14:38

فیلم های سه بعدی را باید با عینک مخصوص دید ؟
فیلم هایی که کانال های مختلف پخش می کنند را هم سه بعدی نشون می دهد ؟
بهر حال مبارک باشد
همسر دوم شوهر شما را خانواده های دیگر خودش قبول کرده اند و با او رفت و آمد دارند یا نه ؟
هر موقع احساس کردی با سختی روبرو هستی سوره ی الم نشرح را بخون

سلام ممنون شوهرم همسر دوم نداره با یک خانم دوست شده بود گویا خانم وعده های زیبا بهش داد ه بود و اس ام اس های که از خوندش به ادم حالت تهوع دست میداد( ادم میتونه اینقدر حقیر باشه که به خاطر پول این همه حرف های ۰۰۰۰ بزنه) و طی یک سال واندی تقریبا حدود ۱۰۰میلیون از ش تلکه کرد وقتی که خواهر شوهرم به این خانم زنگ زده بود اون گفته بودکه من برادرت نمیخوام من جوان هستم و مادرم اجازه نمیده و کار به قبول کردن یا نکردن خانواده نرسید فعلا شوهرم تنها تو خونه پدریش زندگی میکنه گویا خانمه جواب تلفن و اس ام اس هاش هم نمیده( البته این هم قسمتی از شگرد این خانمه هر وقت می بینه از پول خبری نیست اینکار میکنه و بعد از مدتی دوباره پیداش میشه) ۰ در مورد سوره الم نشرح هم متشکرم سعی میکنم استفاده کنم

مهتاب2 دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 17:56

عزیزم مبارکتون باشه
اخه که چقدر بچه ها ایکس باکس دوس دارن اونم با تی وی سه بعدی..
به همسرت وبی توجهی هاش فکر نکن، به فکر خودت باش..شاد باشی.

سلام ممنون مهتاب عزیزم چشم دارم سعی میکنم به توصیه ات عمل کنم چاره دیگه ای ندارم تو هم انشااله به ارامش و اسایش برسی

ای جانم مبارک باشه عزیزم.
ال جی که خیلی بهتر از سونیه.
بابای من تو کار فروش لوازم خونگیه و همیشه و همیشه اولین پیشنهادش ال جی هست.

سلام ممنون بهار جان میدونستم با تو مشورت میکردم ولی انصافا من هم از ال جی راضیم یخچال فریز و ماکروفرم هم همین مارک و این چند ساله مشکلی نداشتم

یه مامان مهربون سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 10:06

عزیزم تلویزیونتون هزار بارررررررر مبارک باشه، گلم اینا آدم بشو نیستن و نخواهند شد بخاطر همین تو که اینهمه قلبت پاکه و منتظر کوچکترین تغییری از اونی هیچ دلت واسش نسوزه ، از اینکه ازش دوری ناراحت نباش بهتر از اینه که کارهای کسی رو بکنی که هیچ حسی راجع بهش نداری و اون واست عین عزرائیل میمونه و همینطور پیامهای عاشقانه اش رو با دوست دخترهای جدیدش ، دو شب پیش دختری رو بدم محل کارش دیر وقت بود برگشتیم خونه خودم و دختری پیش خود همش میگفتم الان زنگ میزنه الان اس میده ببینه ما رسیدیم یا نه دریغ از هرکدومش حالا بعد یه هفته ای که خودمو راضی کرده بودم تحملش کنم دوباره داره حالم ازش بهم میخوره دلم گرفت.مرده شورش رو ببرن انشاالله.

معیــــــــــــــن سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 11:33 http://modjtanha.blogsky.com

سلـــــــــــــــــام شما لطف داری.امیدوارم ایرادت وب رو هم بگی برطرفش کنم.من هم لینکت کردم.

سلام خواهش میکنم چشم

بارونی سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 17:35 http://zendegiyeman12.blogfa.com/

مبارک باشه خانمی.

سلام بارونی عزیز متشکرم امیدوارم خوب وخوش باشی

ساراازکرمانشاه سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 19:25 http://www.greenbistoon.mihanblog.com

سلام مبارکتون باشه ماکه وسعمون نمیرسه ومجبوریم بریم شهربازی سینماهفت بعدی میخوای آدرس بده میام خونه شما ودیگه پول شهربازی هم نمیدم فیلم سه بعدی ترسناک خریدی خبرم کن

سلام سارای عزیزم متشکرم تشریف بیارید خوشحال میشم

مینا سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 19:46

اون قدیمها - که هنوز خونه ها گاز کشی نبود - من یک کپسول (یا همون سیلندر های 11 کیلویی )گاز داشتم - بزرگترین ارزو !!!!! و تنها !!!!! مشکل زندگیم این بود که یک کپسول دیگر داشته باشم تا اگر ماشین گاز اومد - این یکی رو نصفه نیمه باز نکنم ببرم دم در -بعد ها تلویزیون رنگی - گاز فردار - یخچال و فریزر - چسبیده و نچسبیده !!!! فرش دستباف - همه شکر خدا - یکی یکی وارد زندگیم شدند - ولی هیچوقت خاطره خرید کپسول گاز دوم را از یاد نبردم - چه لذتی !!!!!! داشت - وقتی یکی دیگه خریدم - همه ما - من و تو و بقیه گاهی وقتها حتی توقعمان از خدا هم زیاد است - چه برسه از اطرافیان . چرا فکر می کنیم لذت زندگی ورای این چیزهاست ؟خرید تی وی - مبل - فرش باید بهمون به اندازه همون کپسول گاز لذت بدهد .چرا مثل بچه ها ذوق نکنیم ؟مگر یک روزی خرید اینها جزءارزوهایمان نبود ؟شادی دور وبرمان پر است - هر اسباب و وسیله زندگی صدایمان می زند - مگر نه اینکه با خودشان راحتی اورده اند ؟چرا ذوق کردن به کلاس !!!! ما نمیخورد؟

سلام مینا جان چه کار خوبی کردی ماروبه قدیما بردی وقتی زنگ میزدم گاز بیازن چقدر خوشحال میشدیم که موفق شدیم تماس بگیریم و قراره گاز بیاد حالا اگر در خونه ماشین گاز میامد و موفق مشیدم یک کپسول پر بگیریم که ذوق مرگ میشدیم مینا جان توقع من از خدا زیاد نشده احساس میکنم شور و شوق زندگی درمن کم شده حالا نمیدونم بخاطر فشارهایی که تو این ۱۶ سال زندگی با یک مرد بی مسئولیت یا ادم وقتی از چهل میگذره اینطوری میشه امیدوارم که همه از بدست اوردن هر چیز مادی و معنوی لذت ببرن و خوشحال شن چون خوشحال شدن بهترین نعمت خداوند به بنده هاشه

سارا چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 12:55 http://mane54.blogfa.com

مبارک باشه عزیزم.
منم گاهی دلم برای امیر می سوزه با اینکه بارها و بارها تجربه بهم ثابت کرده این مرد دل سوختن نداره ولی چکار کنیم زنیم و این احساسات لطیف
خوشحالم که خوبی

سلام سارا جون راست میگی امان از این احساسات لطیف .ممنون امیدوارم شما و بچه های گلت هم خوب باشید

بارونی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 12:58 http://zendegiyeman12.blogfa.com/

مرسی عزیزم. حرفات خیلی به دلم نشست

سلام بارونی عزیز ممنون

ن چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 13:14

من همه اش فکر می کردم که همسر دوم دارد و می گفتم خب بالاخره خداوند میع نکرده است که کسی همسر دیگری اختیار کند به شرط عدالت
ولی اینکه ایشون دوست دختر اختیار کرده اند اصلا مسئله اش جداس
من اصلا نمی تونم خودم را جای شما بگذارم
این مسئله منو یاد یکی از همکاران همسر انداخت که همیشه همسرم اونو چماق کرده بود که ببین چقدر فعال است سه جا کار می کنه اینقدر در آمد داره اینطوری است اونطوری است
بعد از یک مدتی دیدم دیگه چماق بر داشته شده و صحبتی از طرف نیست
بعد ها فهمیدم که بله ایشون دسته گل به آب داده و زن جدیدی گرفته است

سلام البته اگر هم همسر اختیار کرده بود بقول شما باید عدالت حداقل در مسایل مالی رعایت میکرد که ایشون حتی با وجود اینکه اون زن همسرش نبود اینکار رو هم نمیکرد نمیدونم اون زن چی داشت که شوهرم ختی قسمتی از درامدش برای درست کردن داندنهاش که روکش اوفتاه و دندان جلو ۳تا نداره اختصاص نداره والا من که سر در نیاوردم تو هشت ماه بعد از بازنشستگی که با ما زندگی میکرد دو سه بار بیشتر بیرون نرفت اونم روز نمیدوم چه سری تو این رابطه بود بقول شوهر خواهرش وقتی اینهمه پول داده حداقل اگر میرفت پیش میموند و نفعی از این همه پول دادن میدید قابل درک بود ولی بعد از یک ماه که خواهرش هم ازدستش خسته شد الان رفته خونه پدریش که نیمه مخروبه است زندگی میکنه خدا شفاش بده ۰

دستبندباف پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 23:56 http://www.dastbandbaf.persianblog.ir

سلام
دستبندای بافتنی دوستی نمادِ عشق و دوستی و محبتن
اگه ب زیور آلات دستباف علاقه دارید ی سری بزنید به وبلاگم
میتونید برای خودتون، دوستاتون ، یارتون و هرکسی ک دوسش دارید ازن دستبندا هدیه بدید
به هر رنگی ک بخواهید میتونید سفارش بدید
ی سری بزنید
تو هر نقطه ی ایران باشید با پست پیشتاز( 3 تومن برای تمام شهرای ایران) فرستاده میشه حداکثر 2-3 روزه میرسه دستتون
ب هر مناسبتی ک دوس دارید میتونید هدیه بدید

سلام اومدم دستبدها رو دیدم خیلی قشنگ بود انشااله سر فرصت میام انتخاب میکنم میخرم

زن متاهل شنبه 15 مهر 1391 ساعت 14:23 http://charand3.blogfa.com

دوست عزیزم. سوالی پرسیده بودید. برای تصمیم گیری در مورد جواب دادن به اس ام اسهای مهربانانه و .... باید اول تکلیف خودت را با خودت روشن کنی. آیا شما اگر آن زن از زندگی شوهرت بیرون برود می خواهی با او زندگی کنی؟ اگر بلی الآن باید ببینی ارتباطش با طرف چه طوریه. از یک جایی خبری چیزی بگیری ببینی اوضاع اونطرف چه جوریه. همانطور که زن دوم به دنبال از میدان به در کردن تو آمده تو هم باید مترصد فرصت برای این کار باشی. شاید بشود این مرد را به زندگی اصلیش برگرداند. ولی اگر انقدر مجروح و داغون شده ای که ترجیح می دهی اصلا به بازگشت فکر نکنی بهترین حالت این است که اصلا محل نگذاری. اصلا جواب ندهی. تا بفهمد صد تا تخم مرغ هم که بشکند همه اش یکجور است. خودش ارتباط با طرف را قطع کند و بیاید به غلط کردن و ... تنها در این صورت است که اگر زندگی شما از سر گرفته شود تضمین شده است. در غیر این صورت همان بهتر که زندگی مستقلی تشکیل دهی و بچه ها را به سر انجام برسانی و به فکر زندگی خودت باشی

سلام ممنون راست میگید اول باید تکلیفم با خودم روشن کنم

یه مامان مهربون شنبه 15 مهر 1391 ساعت 15:16

عزیزم یه پیغام داری

سلام ممنون خوندم میام وبت دختر گلت ببوس

عسل نصیری شنبه 15 مهر 1391 ساعت 15:38

سلام مبارکتون باشه روی هردوتا پسرگلتوببوس خدا حفظشون کنه ایشالا ومادر مهربانشون روهم خدا سلامتی وشادی بده

سلام عسل عزیز ممنون چشم خدا شما رو هم حفظ کنه و انشااله هر چه زودتر مشکلات رفع شه و گل پسرت بیاد پیشت تا زندگیت پراز شادی بشه به امید اون روز

یک زن یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 12:12 http://sozosazekzan.blogfa.com

سلام عزیزم. مبارک باشه. ایشالا همیشه دل خودت شاد باشه و بتونی پسرای گلتو شاد نگه داری. چقدر قابل لمس حس شعف و شادی بچه هات.
ایشالا روز به روز موفق تر باشی و سربلند. با افتخار بگی همچین مردی و طرد کردم. کاش پسر منم به سنی رسیده بود که میتونست تشخیص بده به شکل کامل که دغدغه و نگرانی نداشته باشم.
بهترین ها رو واسه تو و پسرای گلت اروز میکنم.

سللم ممنون عزیزم بزودی پسر تو هم بزرگ میشه بچه ها خیلی بیشتر از اونیکه ما فکر میکنم میفهمن من فکر میکردم پسر کوچکم خیلی تحت تاثیر این موضوع نیست ولی گاهی چیز هایی میگه می بینم تا عمق مسئله براش مهم بوده راستش نگران اثار این رفتار پدرشون روی اینده اونها هستم

لیلین یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 12:39 http://lilien.blogsky.com

مبارک باشه به سلامتی عزیز دلم
امیدوارم هر روز خوش باشین.

سلام لیلین جان ممنون من هم برات خوشی و سعادت اروز میکنم

سلام خوبی ؟
هی فلانی میدونی که سخته وقتی از بغض گلودرد میگیری و همه میگن لباس گرم بپوش!!

سلام سارا جونم چقدر جمله ات به دلم نشست خوش باشی

مینا یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 20:10

مثل اینکه تلویزیونه حسابی سرتون رو گرم کرده -پیدات نیست - یه موضوعی رو چند سال پیش خوندم - هنوز بعد از این همه سال باهاش در گیرم - اقا با مال و منال و ثروت خانم و بعد هم ارثیه اش - حسابی برای خودش کسی شد - بلافاصله عاشق خانم منشی شد و به زن اول گفت ناراحتی !!! خوش اومدی !!! خانم گفت تمام این پولها مال منه - اقا فرمودند عرضه !!!و لیاقت !!وتلاش !!!و ودوبرابر کردنش کار منه !!!!خانم طلاق گرفت ولی ازدواج نکرد و صبوری پیشه کرد- بعد از مدتی خانم منشی که حالا دیگه یه بچه هم داشت زد به تیپ اقا که تو اگه زن نیگه دار بودی همون زن اولت رو با اون همه ثروت ول نمی کردی - اقا دوباره برگشتم به طرف خانم اول - خانوم اول با حوصله پذیرفتند و گفتند تمام این مدت هم داشتم از عشقت می مردم !!!! بعد از مدتی خانم اول گفتندفکر اون ازدواج دوم ناراحتت می کنه - بیا بریم امریکا پهلوی برادرانم زندگی کنیم - اقا هم با خوشحالی فرمود چه بهتر !!!! تمام زندگی و شرکت و وسایل رو تبدیل به پول کردند و ریختند به حساب برادر خانم تا برایشان جا و مکان تدارک ببینند - موقع رفتن اقا در فرودگاه ملاحظه نمودند خانم اول برای ایشان بلیط که نخریده - هیچ - اصلا دعوتنامه ای به اسم ایشان از طرف برادران خانم هرگز ارسال نشده - اقا فرمود چی شد - خانم اول عرض کردند - مگه نگفتی عرضه !!و لیاقت !!و شم اقتصادی !!مال منه - حالا هم برو همه اینا رو بکار بنداز تا وقتی درخواست طلاق غیابی من به دستت رسید بتونی باز بلند شی !!!!! این واقعیت زمان خودش خیلی سروصدا کرد - حواست به رجوع مجدد باشه - ادم عاقل از یه سوراخ یه بار گزیده میشه

سلام مینا جان متشکرم که وقت میگذری میخونی و نظر میدی عزیزم من از اول حواسم جمع بود هیچ وقت از نظر اقتصادی باهاش شریک نشدم حتی یکسال تحمل کردم که موقع ساخت خونم مجبور شه بره بیرون و ادعایی نکنه( البته پول کل خونه رو خودم دادم) هنوزم هم طلاق نگرفتم ولی اگر قرار باشه باهم زندگی کنیم به خانواده ش هم گفتم که باید خونه در حد شان من تهیه کنه فعلا هم بنا بر توصیه مشاورم جوابش نمیدم تا اقدام اساسی کنه اگر نکرد من که با این وضعیت مشکلی ندارم خدارو صد هزار مرتبه شکر که اینقدر بهم داده که خودم و بچه ها رو اداره کنم

یه مامان مهربون دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 10:43

سلام زهرا جونم خوبی ؟ اوضاع و احوال خوبه؟ امیدوارم آرامش داشته باشی و راحت باشی.

ممنون عزیزم تقریبا اوضاع روبراهه بهرحال یک مقدار استرس و نگرانی از اینده برام هست

یه مامان مهربون سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 13:50


گلم یه پیغام داری

سلام خوندم عزیزم اومدم وبت جواب دادم

معیییییییییین سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 14:54 http://modjtanha.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام چه خبراز زندگی پر تلاطمتون؟؟؟جوآرومه؟
اگه وقت کردی یه سر به من هم بزن.

سلام فعلا که خبر خاصی نیست میام سر میزنم

معییییییییییین سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 16:43 http://modjtanha,blogsky.com

سلااااااااااام ممنون که بهم سر زدی،لطف داری.بازم وقت کردی بهم سربزن،خوشحال میشم.

سلام خواهش میکنم چشم حتما سر میزنم چرا نظرات ما دیده نمیشه و همش صفر است تایید شون نمیکنی لطفا تایید کن تا ما نظر دیگر دوستان راجع به مطا لبتون بخونیم

رویا.ت جمعه 21 مهر 1391 ساعت 23:09 http://royatadbir.blogfa.com/

سلام گلم. مبارک خودت و پسرای عزیزت باشه. ان شاالله همیشه شاد باشید و روزهالی خوش زندگیتون برگرده.

سلام رویای عزیز متشکرم شما و خانواده ات هم همیشه خوب وخوش باشید

قلی یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 08:48 http://blogeh.mihanblog.com/

با سلام
به نظرم خوبه توی همین نت گاهی یه پرسو جویی بکنید در مورد راه کارها. من وقتی فلشم گم شده بود یه پست مفصل نوشتم و خواستم اگه کسی راه کاری به نظرش میرسه بنویسه.
در مورد تلویزیون اگه آل شیر- all share- یا دلنا DLNA رو پشتیبانی میکنه خوبه. بهتر از سونی هم هست من خودم سونی دارم و لی چون بعضی فرمتها رو پشتیبانی نمیکنه علیرغم کیفیت تصویر بینظیرش ولی از اینکه همگی نمیتونیم با هم به راحتی فیلم گوشی من رو بی سیم ببینند راضی نیستم.
بهترین تلویزیون با توجه به قیمت سامسونگ هوشمند است که با قیمت دو میلیون تومان چهل اینج. این تلویزون بلوتوث و وای فای داره و شما میتونستید بدون اینکه دست به کامپیوتر بزندی با مرورو گر اون اینترنت بیایید و همه سوال و جوابهای وبلاگتون رو هم ببینید. و پاسخ بدهید به راحتی بدون دنگ و فنگ کامپیوتر. موس و کیب برد بلوتوث هم داره.
ولی حدس میزنم این تلویزیون هم اگه مرور گر داشته باشه و صفحه کلید بی سیم بهش و صل بشه میتونید دیگه با کامپیوترتون خدا حافظی کنید. حداقل برای مرور صفحات وب.

سلام اقای قلی ممنون که سر زدید باور میکنید بعد ازخرید تلویزیون به این فکر که از دوستان کمک بگیرم افتادم این تلویزیون هم میشه به اینترینت وصل شد حتی نوع اینترنت بی سیم ولی دیگه نوبت به من نمیرسه که ازش استفاده کنم باید یک لب تاپ برای خودم بخرم در مورد سامسونگ بچه ها بخاطر عینک های سه بعدی که شارژی مخالف بودن عینک سونی و ال جی استفاده ش راحت تره و نیازی به شارژ نداره متشکرم که به وبم سر میزنی

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 10:35

سلام، حالا که توافق حاصل شده، کار اصلی‌ شروع می‌‌شود. دیپلماسی در خارج از کشور و ساختن کشور در داخل.

سلام، ان شاءآله ما هم امیدواریم همه چیز درست بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد