هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

پاییز

 سلام دوستای خوبم روز عید غدیر صبح خیلی دلم گرفته بود کلا وقتی چند روز پشت سر هم تعطیله حوصله ام سر میره این پسرهاهم که یا پای کامپیوتر ن یا تلویزیون و بازی ایکس باکس پلی استیشن  صبح خواب بودن لباس پوشیدم رفتم پارک نزدیک خونه تا یک کمی پاییز و رنگارنگی درختها رو ببینم  افراد کمی تو پارک بودن چند اقا داشتن با هم شطرنج بازی میکردن و تعدادی خانم هم ورزش با وسایل و چند نفر هم پیاد ه روی میکردن رادیو موبایلم روشن کردم ضمن قدم زدن به رادیو هم گوش میدادم برنامه مخصوص عید غدیر توسط دست اندرکاران صبح جمعه ایرانی بود خیلی روحیه ام خوب شد احساس شادی کردم واقعا دست تهیه کنندگان و تمام عوامل این برنامه  اعم از مجریان و بقیه درد نکنه که لحظات شادی برای مردم فراهم میکنن  این چند وقته که تلویزیون نداشتم رادیو گوش میکردم انصافا برنامه هاش خیلی پر بارتر  از  تلویزیونه خلاصه با یک روحیه خوب رفتم تره بار مقداری خرید کردم اومدم خونه  خورش گذاشته بودم شیرین عسل بیدار شده بود گفت کجا رفته بودی براش توضیح دادم و برنج گذاشتم  گنج زندگی هم بیدار شد ناهار خوردیم باید سعی کنم حالا که بچه ها علاقه ایی به همراهی من در رفتن به پارک ندارن خودم بعضی موقع ها از این کارها بکنم تا روحیه ام تقویت بشه

نظرات 18 + ارسال نظر
ن دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 11:39

من هم خیلی پاییز را دوست دارم یک مادر پیر قراضه هم دارم که خیلی دلم می خواد تو این فصل دستشو بگیرم و بین برگهای زرد ریخته شده زیر پا با هم قدمی بزنیم مخصوصا اگه هوا ابری باشد و یک نمی بارون باریده باشد
ولی حیف که فرصتش را نداشته ام

سلام حتمایک وقت بذارید و مادر عزیزتون تا زنده است و وجود گرانبهاش کنارتون ولو برای ۱۰ دقیقه با خودتون ببرید روی برگهای پاییزی قدم بزنه تا در اینده حسرتش نخورید موفق باشید

یه مامان مهربون دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 12:37

این بهترین کار عزیزم امیدوارم تداوم داشته باشه و روزهات پر از شادی و نشاط باشه.

سلام عزیزم متشکرم

مهتاب2 دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 15:20

زهراجان من عاشق پارک رفتنم اونم تنهایی. اصلا ادم نیاز داره گاهی اوقات تنها باشه وحریم خودشو داشته باشه..

سلام مهتاب جان درکت میکنم واقعا ادم گاهی نیاز به این داره که تنها باشه و تو محیطی که دوست داره با خودش خلوت کنه

صبورا دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 16:56 http://sab00ra.persianblog.ir/

خیلی کار خوبی کردی که تنها رفتی پارک و روحیه ات رو عوض کردی چی بگیم از دست این مردا منم زخم خورده ام ولی تصمیم گرفتم دیگه دست از غصه و غرغر بردارم و از زندگیم بیشتر لذت ببرم

سلام صبورا عزیز وبت خوندم جالب بود من هم برات ارزومیکنم که همیشه خوش باشی و زندگیت لذت ببری

مینا دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 17:46

منم خیلی دوست دارم تو پارک و تو خیابون قدم بزنم - ولی میترسم مردم حرف بزنن - بدی بعضی جاها اینه که یکی دوبار ازیه جا رد بشی میگن این یه چیزیش میشه !!!! خدا رو شکر که داری دوباره به ارامش میرسی - ولی خیلی موافق نیستم بچه ها از این دستگاهها استفاده کنند - بعضی چیزها رو از دست میدن - یکیش همین گردش با مادر تو پارک رو - شاید الان خیلی مهم نباشه ولی خودش یه خاطره است -من قدم زدن و خرید کردن با بچه ها رو به چشم یه ساعت اموزش نیگاه می کنم - درسته که خیلی وقت میگیره ولی میتونی بعضی وقتها ببریشون بیرون خرید کردن رو بهشون یاد بدی - زندگی یعنی همین چیزها

سلام مینا جان راست میگی بعضی جاها دو بار بری خیابان برات حرف در میارن باید سعی کنیم از میسر های مختلف بریم درمورد این وسایل بازی من هم موافقم باهات اینها در واقع افت زمونه شدن بچه ها از بچه گی شون هیچی نمی فهمن من با پسر کوچکم خرید یا رستوان میریم به همون دلیل امورش که گفتی و بزرگه تو یک سنی که ترجیح میده با دوستاش بگرده البته همیشه ازمن اجازه میگیره بیشتر دوستاش رو هم میشناسم

mohammad دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 22:29 http://aghebatdonya.blogfa.com

سلام ایشالا همیشه شاد باشی.بچه املی؟؟؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیز ممنون معنی ( بچه املی؟؟؟؟؟؟) رو نفهمیدم وبت هم جالب بود واقعا خدا کسی اینقدر تنها نکنه که به هر بی لیاقتی بگه عشق خیلی قشنگ بود

بارونی سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 09:17 http://zendegiyeman12.blogfa.com/

افرین عزیزم کار خوبی میکنی. پیاده روی صبح اونم تو پارک خیلی روحیه ادمو بالا میبره

سلام بارونی عزیز ممنون واقعا همینطوره روزها دیگه هم تو باغ اداره قدم میزنم امیدوارم خوب باشی

یک زن سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 15:14

همیشه شاداب باشید. حفظ روحیه خیلی خوبه. دیروز با یک دوست اقا که مجرده صحبت میکردم. بدقولی کرده بودن و من عصبانی. یک جمله گفتن. که خانم .... شما بچه اتون رو ز به روز بزرگتر میشه و فاصله میگیره. ولی پدر و مادر من ناتوان تر و وابسته به من میشن. اینه که چرخه زندگی همیشه در حال گردشه.
حرف زیبایی بود از نظر من. حداقل باعث شد یادم بره که چقدر کارهای منو عقب انداخته و شرمنده یچند نفر دیگه شدم.
روزگار همیشه بر کام.خدای مطلق همراه خودتونو پسراتون.

سلام دوست عزیز ممنون که بهم سر زدید و نظر دادید بنظر من هم اون اقا حرف زیبایی زده من هم برای شما بهترین ها رو ارزو میکنم

ساراازکرمانشاه سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 17:53 http://www.greenbistoon.mihanblog.com

زهراجون سلام -حالت خوبه ؟راستی آخرش باشوهرت چکارکردی بیاودروبلاگم برام تعریف کن-

سلام سارا جون ممنون خوبم فعلا هیچی شوهرم برای خودش زندگی میکنه ومن با بچه زندگی میکنم چشم الان میام وبت

سایه همسر اول دو مرد پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 11:10 http://sayehayezendegi.persianblog.ir

آخیییییییی
چه رمانتیک....
منکه هیچ زمانی وقت نکردم برم پارک به قصد اینکه تماشاگر پاییز رنگارنگ باشم

سلام سایه عزیز سعی کن حتما بری روحیه ادم عوض میشه تو هم خیلی احتیاج داری میتونی تو ارامش اونجا خوب فکر کنی و تصمیم بگیری هر چند تصمیم گرفتن ادم برای خودش خیلی سخته

سلام -روز جمعه تون قشنگ

سلام سارا جون تمام روزهای زندگیت قشنگ باشه

یه مامان مهربون یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 13:52

عزیزم ایمیلهات بدستم رسیده ولی مطلب خاصی توش نبود یا نمیدونم شاید نرسیده یا جوک بوده؟!!!

سلام عزیزم خوبی بیشتر جوک بود خواستم بینم اگر دست میرسه یک موقع لازم بود چیزی بفرستم مطمئن باشم که بدست میرسه

رویا.ت دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 23:46 http://royatadbir.blogfa.com/

سلام عزیزو چه کار خوبی کردی. واقعا یه وقتایی ما باید به خودمون هم برسیم تفریحات خوب تک نفره و تنها بودن گاهاخیلی هم برامون لازمه و اصلا فکر نکنیم که مادر خودخواهی شدیم چون وقتی روحیه خودمون بهتر بشه تازه صد برابر مادر بهتری هم می شیم.

سلام رویا جان صد در صد با هات موافقم تا ادم خودش روحیه نداشته باشه نمیتونه به دیگری روحیه بده

ساراازکرمانشاه سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 18:41 http://www.greenbistoon.mihanblog.com

سلام -خوبی ؟
باآنکه زماهیچ زمان یادنکردی /ای انکه نرفتی دمی ازیادکجایی ؟[گل]

سلام سارای گلم یادت هستم میام وبت جدید کمتر نظر میزارم الان میام پیشت

السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده(یاصاحب الزمان آجرک الله)ماه محرم بر شما وعاشقان حسین تسلیت عرض مینمایم)

سلام سارای خوبم

عسل نصیری جمعه 26 آبان 1391 ساعت 20:59

سلام زهراجون پسرای گلت چطورن؟ایشالا خوب وسلامت باشید

سلام عسل جون ممنون خوبن و مشغول درس خوندن ۰۰۰ روی هم رفته اوضاع مرتبه امیدوارم تو و پسر گلت هم خوب وخوش باشید

قلی شنبه 27 آبان 1391 ساعت 14:04 http://blogeh.mihanblog.com/

سلام مبارکه خوبه خدارو شکر

معین یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 09:41 http://modjtanha.blogsky.com

سلام بر یگانه مادر خوبی.
ممنون نظر لطفته امیدورام موفق و موید باشی منم تسلیت میگم ممنو ن که بهم سر میزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد