هزاران زن مثل من
هزاران زن مثل من

هزاران زن مثل من

خانوادگی

زمان چه زود میگذره

سلام دوستان خوبم امروز صبح پسرم بردم برای امتحان کنکور بر خلاف تصورم انتهای بزرگراه ستاری که منتهی میشه به دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه ازاد حصارک پونک ترافیک شدید شده بود 0 بعضی از ماشینها منجمله یک اتوبوش شرکت واحد هم میخواستن برن ستاری جنوب و اخرین لاین سمت راست خیابان بودن و همین هم به ترافیک دامن میزد  دیدم چند تا از بچه ها از ماشینها پیاده شدن که پیاده برن به گنج زندگی گفتم تو هم پیاده شو اونم وقتی دید یک پسر دیگه از ماشین سمت راستمون پیاده شد 0 اونم رضایت داد و پیاده شد  من به یک ماشین سمت راستم که میخواست بره ستاری جنوب و با دست تقاضای مساعدت میکرد راه دادم رفت بعد خودم اومدم سمت راست و  نهایتا افتادم از کوچه پس کوچه های  فرحزاد که مکان تفریح عصر گاهی مردم اومدم البته اون موقع صبح کسی نبود میترسیدم از تک وتوک ادمهایی هم که بودن به پرسم دنبال سواریی هایی که میرفتن رفتم و رسیدم به یادگار امام و راهم پیدا کردم 0 رسیدم به اداره و به دوستم زنگ زدم که اون هم پسرش برده بود  برای کنکورگفت که تو شلوغی انتهای ستاری و ورودی دانشگاه بوده و تازه راه پیدا کرده و داره میاد . موندم پارکینک اداره تا اون اومد و با هم رفتیم کله پاچه خوردیم شاید نزدیک بیشتر از 25 سال بود که من بیرون کله پاجه نخورده بودم جاتون خالی خیلی مزه داد بعد هم اومدیم اداره 0  

 داشتم فکر میکردم انکار همین دیروز بودکه با مادرم داشتم میرفت کنکور بدم یادش بخیر چه ارزو ها و خیالاتی داشتم 0حالا هم باید پاشم برم خونه خرید کنم و بعد هم ساعت 5/6 برم ختم برادر دوستم طفلکی دوستم پارسال پدرش بعداز دوسال که بیمار بود از دست داد و بعد هم این برادرش سرطان گرفت و فوت کرد 0 دوستم از وقتی باز نشست شده تو این سال همش مریض داری کرد ه خدا بهش صبر بده 0

نظرات 3 + ارسال نظر
ن جمعه 6 تیر 1393 ساعت 09:25

یکی از مشکلاتی که برای مردم درست می کنن تعیین حوزه است پسرم زمانی که امتحان داشت منزل ما تهرانسر بود حوزه ته نارمک روز قبل که رفتم برای شناسایی محل جالب این بود که درست روز امتحان با دریل داشتند کف اسفالت را می کندند یک سر وصدا عجیبی راه انداخته بودند تازه اون مدرسه کلاس هاش کولر هم نداشت و گرما آدم را کلافه می کرد حالا حساب کن با این وضعیت امتحان هم ریاضی و فیزیک باشد

ولی زمان ما حوزه امتحانی دانشگاه تهران و یک بار هم شریف بود

سلام ،الان خوشبختانه حوزه ها رو نزدیک خونه دواطلبها تعیین میکنن از خونه ما تا حوزه شاید 5 دقیقه هم راه نباشه حتی پسرم برگشتن پیاده برگشته بود 0 ولی من فکر نمیکردم اونقدر شلوغ باشه 0

محبوب چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 23:46 http://fanouserah3.blogfa.com

ای نگو که اصلا دلم روزهای امتحان را نمی خواد ولی کله پاچه بیرون یک مزه دیگه میده

سلام ، روز امتحان بچه ها واقعا برای مادرها وبعضی از پدرها خیلی وحشتناکه چون بچه ها انطور که ما دوست داریم درس نمیخونن0 اتفاقا هر وقت حرف کله وپاچه میشد یکی از همکارهام میگفت من تو فریزر دارم براتون میارم من هم حرف شما زدم گفتم کله پاچه بیرون یک مزه دیگه میده0

معمار پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 11:42 http://darodivarsara.blogsky.com

سلام.

طاعات و عباداتتون در این ماه عزیز قبول درگاه الهی باشه.

سلام ، متشکرم طاعات شما هم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد